Is het misschien een optie om een "Donatielevel" toe te voegen ?
Iets tussen de 10,- en 50,- Euro ?
Het gat is nu wel erg groot, iets van 25,- Euro ?

Die bedragen zijn minima. Je mag gewoon ieder bedrag doneren tussen 10 en 50, dus ook €10,01 of € 49,99 .
Of wil je nog meer verschillende ere vermeldingen hebben? Kan je net zo goed gelijk het gedoneerde bedrag bij de nick vermelden….

Die bedragen zijn minima

Oh ja stom, nog niet helemaal wakker.

Ik zit me af te vragen wat de mogelijke motivatie hiervoor is?

Leden overhalen om een wat grotere bijdrage te doen? Uit dit standpunt valt het nog te verdedigen.

Als het als doel heeft om een onderscheid te kunen maken aan de groote van de bijdrage, vind ik het niet zo handig.

Het huidige systeem zorgt er voor dat een groot deel van de donaties op gelijke voet worden gezet. Dit komt in feite het gelijkheidsprincipe ten goede.
Ook valt hieraan toe te voegen dat de groote van de donatie niets zegt over de waarde van de geleverde bijdrages in de topics.

Het staat iedereen vrij zoveel te doneren als hij of zij zelf wil/kan.

mvg

Bart

edit:

Op 25 december 2021 10:15:10 schreef bprosman:
[...]
Dat ik nog niet helemaal wakker was ;-)
Zie reactie Tidak.

oh, had ik gemist. Ik blijkbaar ook nog niet. :D

[Bericht gewijzigd door 60204 op (15%)]

Ik zit me af te vragen wat de mogelijke motivatie hiervoor is?

Dat ik nog niet helemaal wakker was ;-)
Zie reactie Tidak.

Op 25 december 2021 10:09:18 schreef 60204:
Leden overhalen om een wat grotere bijdrage te doen? Uit dit standpunt valt het nog te verdedigen.

Dan kun je ook het voorbeeld van de grote jongens volgens waar betaalde advertenties staan. Je zou bijvoorbeeld bij V&A de betaalde bovenaan kunnen zetten. Maar wel opletten dat het niet volgespamd wordt als bijvoorbeeld marktplaats (vol met Conrad etc). Gratis moet altijd kunnen, dit is hier voor de kleinere jongens.

Ik vraag me af of de waarde van de geadverteerde goederen daar tegen opweegt, en of het dan niet nadelig is voor degenen die niet betalen. Het is een van de dingen die marktplaats om zeep heeft geholpen...

Ik zie wel een ander probleem met de bestaande commerciële advertenties, namelijk dat ze niet getoond kunnen worden aan donerende deelnemers. Ik vind het best leuk om een beetje op de hoogte te blijven, dus een vinkje zou misschien een mogelijkheid zijn?

Nog wat anders, ik heb al een hele tijd geleden gemaild met updates van het shop-overzicht en mezelf ook aangemeld. Nooit wat van gezien.

Op 25 december 2021 12:45:50 schreef maartenbakker:

Ik zie wel een ander probleem met de bestaande commerciële advertenties, namelijk dat ze niet getoond kunnen worden aan donerende deelnemers. Ik vind het best leuk om een beetje op de hoogte te blijven, dus een vinkje zou misschien een mogelijkheid zijn?

Bedoel je het vakje advertenties rechts op het scherm? Deze kun je naar eigen voorkeur toch in of uitschakelen? Of begrijp ik je opmerking verkeerd?

Op 25 december 2021 12:55:57 schreef 60204:
[...]

Bedoel je het vakje advertenties rechts op het scherm? Deze kun je naar eigen voorkeur toch in of uitschakelen? Of begrijp ik je opmerking verkeerd?

[bijlage]

Je hebt helemaal gelijk! Nu was ik kennelijk aan de beurt om nog niet helemaal wakker te zijn :P

Waar vinden jullie die vinkjes? ik zie ze niet. :?

Op 26 december 2021 06:06:32 schreef mel:
Waar vinden jullie die vinkjes? ik zie ze niet. :?

Op je naam klikken en dan "Gegevens wijzigen", staat naast profiel wijzigen.