Nieuws update voorpagina

Ik verbaas me over het "nieuws" op de voorpagina. Er staat al ruim een jaar exact hetzelfde..... Is er zo weinig nieuwswaardig of word er gewoon niks aan gedaan?

Als dat zo werkt ook prima, zet dat dan op de voorpagina ;)

Sine

Moderator

Zo werkt dat niet perce, maar als je er hmmm ... 'gevoelens' bij hebt voel je dan vooral vrij wat aan te dragen ;)

benleentje

Golden Member

Eerlijk gezegd mis ik dat ook niet er zijn al nieuwssites genoeg. Het enige nieuws wat ik daar verwacht is intern nieuws zoals bv updates, verandering van de samenstelling van het team enz. Of wat gewoon echt bijzonder genoeg is hier te vermelden.

[Bericht gewijzigd door benleentje op vrijdag 20 mei 2022 19:08:20 (13%)

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.

Als er in een jaar niets wordt toegevoegd kan het weg. Daar kijkt dan toch nooit iemand.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Op 20 mei 2022 18:18:53 schreef klabam:
Ik verbaas me over het "nieuws" op de voorpagina. Er staat al ruim een jaar exact hetzelfde..... Is er zo weinig nieuwswaardig of word er gewoon niks aan gedaan?

Af en toe een keer F5 kan geen kwaad (11 nov 2021: Nieuwe versie Raspberry Pi Zero komt op de markt)

Arco

Special Member

Ik denk niet dat er veel op wordt gekeken. (ik wist niet eens dat die pagina bestond... ;) )

Arco - "Simplicity is a prerequisite for reliability" - hard-, firm-, en software ontwikkeling: www.arcovox.com
Sine

Moderator

@Arco
Daarom wordt ie ook niet veel geupdate ;)

benleentje

Golden Member

Ik zie nu ook dat we zelf een home page hebben of zelfs eigen winkels. Hoe leuk is dat? ;)

Mensen zijn soms net als een gelijkrichter, ze willen graag hun gelijk hebben.
maartenbakker

Golden Member

Leuk toch?

En ik denk niet dat het nieuws persé weggehaald moet worden. Oud nieuws heet een archief, en wie weet werpt zich wel een keer iemand op die nieuws wil schrijven (ik niet, dan kan het ook al het archief in tegen de tijd dat het erop staat :P)

www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
mel

Golden Member

archieven worden toch gewist?zie onze grote politiek leider.. >:)

u=ir betekent niet :U bent ingenieur..
Jeever

Golden Member

Bezoek mijn elektronica-hobby blog https://verstraten-elektronica.blogspot.com/

Ik heb er ook wel eens over gepost.

Ik denk dat er meer foruminformatie op de voorpagina moet. Laatste commentaren, drukste onderwerp, uitgelichte V&A of project.

Nieuwe bezoekers denken anders snel dat het een 'overleden' forum is.