Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
wat zou de prijs worden van die transistoren?
Mail omc@chello.nl eens. De meest gangbare onderdelen heeft hij op voorraad liggen, zoals BC547 (BC337) voor 0,04 euro.
Anders besteld hij ze als het er voldoende zijn.
Heeft hij een site? En kan ik voor mijzelf ook gewoon zeg 200 transistoren bestellen bij hem?
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 16 mei 2005 09:44:19 schreef poors:
[...]Mail omc@chello.nl eens. De meest gangbare onderdelen heeft hij op voorraad liggen, zoals BC547 (BC337) voor 0,04 euro.
Anders besteld hij ze als het er voldoende zijn.
4 ct voor een bc547! dan was mijn vorige electroboer echt een afzetter! die rekende rustig 40 ct!
(als die prijs van 4 ct nog omlaag gaat met die ia, is de kans heel groot dat ik flink ga inslaan!, en als ie gelijk blijft ook!)
heeft ie ook bc557?
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 16 mei 2005 17:28:56 schreef Lucky luke:
hé, op inkoopacties,net is de actie niet te vinden tenzij ik de link van hier volg. hoe zit dat?
Hij staat bij de animo check's onderaan 
Lucky Luke
Op 16 mei 2005 17:35:57 schreef ripkip:
[...]Hij staat bij de animo check's onderaan
o
ok
thnx
edit: gevonden! 
Op 16 mei 2005 14:00:12 schreef Stefaan Van Slycken:
tja, normaal gesproken ben ik geen onderdelenleverancier, ik heb daar dus ook weinig ervaring mee. Ik zal zo een assortimentje eens wegen, vragen bij de post of dat nog in een extra pakketje moet, en horen wat dat kost. Ik vermoed een euro of vijf.
tataa
Assortiment 1/4 Watt weerstanden, 81 waarden, 10stk per waarde.
Assortment CFR1/4W 1 R to 4M7 81 values, 10 pieces each value
Verpakt per B x H x L (mm) Gewicht
1 88x73x240 335
12 280x275x395 4850
is 10,- jouw inkoopprijs? mag hopen van niet.
en er zal een 5,50 vezendkosten overheen komen.
mark
Op 15 mei 2005 19:42:38 schreef The Force:
die zijn net geweest... ben nu nog bezig om die hele zooi in te ruimen... Heb een volledige E12 serie op 100 stuks geleverd gekregen!! (zijn er dus 8500!!) http://www.inkoopactie.net/ia/rnyb4tv2
Mijne zijn al ingeruimd 
Nog wat ideeen voor transistors, d'r zijn er maar een paar die ik op vooraaad wil omdat die genoeg zijn voor de meeste applicaties:
bc547, bc557, bc517, bc516, bc337, bc327, bd235, bd236, TIP3055 en TIP2955.
Wat vind de rest hiervan. Als er genoeg animo voor is is het misschien een idee om die toe te voegen.
Lucky Luke
ik wil wel wat bc547 en bc557, maar hoeveel ligt aan de prijs en de verzendkosten, het is puur een vooraadje omdat ze veelgebruikt zijn en om wat expirimenten mee te doen.
als zowel bc557 en bc547 5ct zijn *ik noem maar wat*
en de verzendkosten zijn E5, ja, dan zul je wel veel moeten bestellen wil je nog goedkoper uitzijn dan direct bij elektronica-onderdelen.nl (verzending in envelop, nog geen E1)
mischien wil ik ook wel wat 555jes... om mee te knoeien.
maar 10 is al veel voor me vrees ik, ik heb er maar 1 keer eerder wat met ne555's gemaakt en dat was met een paket met printje bouwbeschrijving, onderdelen en de hele zooi. dat was in de tijd dat ik dacht dat ieder 8 poots ic hetzelfde deed. (er zijn geen ongelukken gebeurt maar ik weet wel dat dat niet zo is nu!)
€10 is inderdaad niet mijn inkoopprijs nee, maar ik denk dat het wel een interessante verkoopprijs is. Ik ben geen vzw hé.
Lucky Luke
Op 16 mei 2005 18:56:49 schreef Lucky luke:
ik wil wel wat bc547 en bc557, maar hoeveel ligt aan de prijs en de verzendkosten, het is puur een vooraadje omdat ze veelgebruikt zijn en om wat expirimenten mee te doen.als zowel bc557 en bc547 5ct zijn *ik noem maar wat*
en de verzendkosten zijn E5, ja, dan zul je wel veel moeten bestellen wil je nog goedkoper uitzijn dan direct bij elektronica-onderdelen.nl (verzending in envelop, nog geen E1)mischien wil ik ook wel wat 555jes... om mee te knoeien.
maar 10 NE555jes is al veel voor me vrees ik, ik heb er maar 1 keer eerder wat met ne555's gemaakt en dat was met een paket met printje bouwbeschrijving, onderdelen en de hele zooi. dat was in de tijd dat ik dacht dat ieder 8 poots ic hetzelfde deed. (er zijn geen ongelukken gebeurt maar ik weet wel dat dat niet zo is nu!)
heb ik weer, klik ik op quoten ipv wijzigen! dit is al de 2e keer! 
Lucky Luke
Op 16 mei 2005 20:20:25 schreef Stefaan Van Slycken:
€10 is inderdaad niet mijn inkoopprijs nee, maar ik denk dat het wel een interessante verkoopprijs is. Ik ben geen vzw hé.
ik bedoelde dat 10 stuks ne555 voor mij mischien al veel zou zijn omdat ik er amper wat mee zou doen (hoewel, ik zie erg veel schema's op internet met dat ding erin...
E10 per NE555, als dat een inkoopprijs is is er wat mis, je verkoopt ze voor 25ct volgens je site!
(en als dat nu E10 word, weet ik niet wat, maar wel dat, ik iets fout gezegd heb)
Lucky Luke
Op 17 mei 2005 15:24:17 schreef quad:
@ Technokiddy
Zet er is de verzendingskosten er bij (belgië+Nl) want dam wil ik wel mee doen denk ik
ja ik zit ook al te zoeken naar verzendkosten (en verzendmethodes)
en zet die transistoren er eens bij, dan kan ik bestellen*
(mits de verzendkosten niet te hoog liggen)
*ging bijna met 1 l, zag t gelukkig op tijd (spelfouten zijn soms lachen, maar op deze manier...)
Technokiddy
Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!
Verzendkosten worden morgen toegevoegt en de transistoren vandaag als ik mijn leverancier kan bereiken
de SMD 555jes worden dan ook toegevoegt
[Bericht gewijzigd door Technokiddy op ]
Lucky Luke
Op 17 mei 2005 15:43:25 schreef Technokiddy:
Verzendkosten worden morgen toegevoegt en de transistoren vandaag als ik mijn leverancier kan bereiken
de SMD 555jes worden dan ook toegevoegt
* Lucky Luke vraagt zich af waar het duim-omhoog emoticon hier zit...
klein is fijn
Moderator
Op 17 mei 2005 17:42:50 schreef Lucky luke:
[...]* Lucky luke vraagt zich af waar het duim-omhoog emoticon hier zit...
Maar er komen dus geen LM324 of LM538's (SMD) meer bij?:'(
Technokiddy
Op 17 mei 2005 17:57:23 schreef klein is fijn:
[...]
[afbeelding]
Maar er komen dus geen LM324 of LM538's (SMD) meer bij?:'(
Nee, die komen er niet meer bij, anders wordt de ia te groot ik voeg hierna niets meer toe dus de ia heeft straks 555jes 556jes 555jes in smd formaat bc547 en bc557
en zoald klein is fijn zegt:
Lucky Luke
Op 17 mei 2005 18:18:08 schreef Technokiddy:
[...]Nee, die komen er niet meer bij, anders wordt de ia te groot ik voeg hierna niets meer toe dus de ia heeft straks 555jes 556jes 555jes in smd formaat bc547 en bc557
en zoald klein is fijn zegt: [afbeelding]
hela, ik wou ook[afbeelding zeggen maar wist niet hoe!
TOP joh!
nu nog hopen dat de verzendkosten beetje redelijk zijn. (niet conrad achterna gaan!)
Lucky Luke
Op 17 mei 2005 18:43:51 schreef Stefaan Van Slycken:
die €10 betreft het setje weerstandjes waarvan eerder sprake, niet de 555!!!
ik dacht al...
ff gegoogeled op de weerstanden van velleman (voor de prijs) da was 8,95, de E12 reeks, 10 st per waarde.
(61 waarden)
Technokiddy
Op 17 mei 2005 18:20:37 schreef Lucky luke:
[...]
hela, ik wou ook[afbeelding zeggen maar wist niet hoe!TOP joh!
nu nog hopen dat de verzendkosten beetje redelijk zijn. (niet conrad achterna gaan!)
Conrad 8erna gaan hoor hem nou.... kben geen oplichter 
de verzendkosten zullen zwaar meevallen 50ct voor een envelopje en mssch 2€ verzendkosten dus totaal 2,50 voor 30 555jes te verzenden
daarboven zie ik nog wel 
100 555jes voor 4€ ofzow
Lucky Luke
2,50, kan wel denk ik, maar moet ik ff kijken hoeveel ik bestel of ik niet anders goedkoper uit kan zijn...
nouja, ik zie wel. als die ia echt goedkoper is, haal ik die 2,50 er wel uit. (hoop ik
)
EDIT: ik zie nog geen torren, die zouden toch vandaag toegevoegd?
(wouw prijzen vergelijken...)
nu ja, vandaag duurt nog 2 uur en 18 minuten en enkele seconden
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
Technokiddy
Torren toegevoegt: 100 stuks voor 3 euro!
SMD 555jes toegevoegt: 10 stuks voor 4 euro 100 stuks voor 40 euro
Lucky Luke
Op 17 mei 2005 21:54:50 schreef Technokiddy:
Torren toegevoegt: 100 stuks voor 3 euro!
SMD 555jes toegevoegt: 10 stuks voor 4 euro 100 stuks voor 40 euro
topie, heb besteld (lucky Luke008)
ben benieuwd naar de verzendkosten...
(nederland)
The Force
May The Force be with you...
Op 16 mei 2005 18:27:59 schreef Bliksem:
Mijne zijn al ingeruimd
Heb je een keer tijd over?! 
bc547, bc557, bc517, bc516, bc337, bc327, bd235, bd236, TIP3055 en TIP2955.
Wat vind de rest hiervan. Als er genoeg animo voor is is het misschien een idee om die toe te voegen.
Lijkt mij een top idee! ik zal eens kijken op IA.net of er wat leuks te halen valt!