Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
Op 17 mei 2005 18:43:51 schreef Stefaan Van Slycken:
die €10 betreft het setje weerstandjes waarvan eerder sprake, niet de 555!!!
ik dacht al...
ff gegoogeled op de weerstanden van velleman (voor de prijs) da was 8,95, de E12 reeks, 10 st per waarde.
(61 waarden)
Technokiddy
Zegt die AVR: Dat Pic je toch niet?!
Op 17 mei 2005 18:20:37 schreef Lucky luke:
[...]
hela, ik wou ook[afbeelding zeggen maar wist niet hoe!TOP joh!
nu nog hopen dat de verzendkosten beetje redelijk zijn. (niet conrad achterna gaan!)
Conrad 8erna gaan hoor hem nou.... kben geen oplichter 
de verzendkosten zullen zwaar meevallen 50ct voor een envelopje en mssch 2€ verzendkosten dus totaal 2,50 voor 30 555jes te verzenden
daarboven zie ik nog wel 
100 555jes voor 4€ ofzow
Lucky Luke
Eluke.nl | handgetypt | I'm a poor, lonesome cowboy, with a long, long way to go.
2,50, kan wel denk ik, maar moet ik ff kijken hoeveel ik bestel of ik niet anders goedkoper uit kan zijn...
nouja, ik zie wel. als die ia echt goedkoper is, haal ik die 2,50 er wel uit. (hoop ik
)
EDIT: ik zie nog geen torren, die zouden toch vandaag toegevoegd?
(wouw prijzen vergelijken...)
nu ja, vandaag duurt nog 2 uur en 18 minuten en enkele seconden
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
Technokiddy
Torren toegevoegt: 100 stuks voor 3 euro!
SMD 555jes toegevoegt: 10 stuks voor 4 euro 100 stuks voor 40 euro
Lucky Luke
Op 17 mei 2005 21:54:50 schreef Technokiddy:
Torren toegevoegt: 100 stuks voor 3 euro!
SMD 555jes toegevoegt: 10 stuks voor 4 euro 100 stuks voor 40 euro
topie, heb besteld (lucky Luke008)
ben benieuwd naar de verzendkosten...
(nederland)
The Force
May The Force be with you...
Op 16 mei 2005 18:27:59 schreef Bliksem:
Mijne zijn al ingeruimd
Heb je een keer tijd over?! 
bc547, bc557, bc517, bc516, bc337, bc327, bd235, bd236, TIP3055 en TIP2955.
Wat vind de rest hiervan. Als er genoeg animo voor is is het misschien een idee om die toe te voegen.
Lijkt mij een top idee! ik zal eens kijken op IA.net of er wat leuks te halen valt!
Op 18 mei 2005 17:17:45 schreef The Force:
Lijkt mij een top idee! ik zal eens kijken op IA.net of er wat leuks te halen valt!
Jammergenoeg wil technokiddy niks meer erbij doen (begrijpelijk hoor). Als er iemand zich geroepen voelt nog een IA te doen met deze transistors, roep dan even dan wacht ik nog even met die bij de electroboer halen. Ook zenerdiodes is misschien interressant. We hebben laatste tijd als weerstanden, condensators en diodes bij ia.net gehad dus die heb ik al helemaal op voorraad, maar als ik zie hoeveel er bij die acties werd gekocht zijn er wel meer mensen (zoals oa The force) die hun voorraad aan het aanvullen zijn.
Ik ga die bc547 en bc557 nu maar al kopen, 3 euro voor 100 is natuurlijk geen geld. 200 van elk moet genoeg zijn voor de komende tijd.
Zitten die transistors trouwens op zo'n tape of gewoon los? Ik heb bij die weerstanden al 9300 weerstanden van tape moeten halen en dat is toch best veel werk.
Roel
Hieper de piep!
Weet iemand waar ik goedkoop 5,1Volt zenerdiodes kan halen. er is helaas geen IA lopende die ze aanbiedt.
Op 19 mei 2005 12:28:49 schreef Roel:
Weet iemand waar ik goedkoop 5,1Volt zenerdiodes kan halen. er is helaas geen IA lopende die ze aanbiedt.
Futurlec;
1+ $0.10
25+ $0.08
100+ $0.06
En ik meen dat 1 dollar zo'n 80 a 85 euro cent was?
Lucky Luke
Lucky Luke
Op 19 mei 2005 19:49:07 schreef MvS:
ja, dat kan...
in de datasheet staat wel een schema voor pwm, is dat t?
dat krijg ik niet werkend (in crocodile clips)
Roel
Hieper de piep!
[quote]Op 19 mei 2005 13:36:59 schreef ripkip:
[...]
Futurlec;
1+ $0.10
25+ $0.08
100+ $0.06
En ik meen dat 1 dollar zo'n 80 a 85 euro cent was?[/quote]
Ik heb geen creditcard. iemand nog wat bij futuerlec nodig? (kunnen we samen bestellen?)
The Force
May The Force be with you...
Op 19 mei 2005 12:04:33 schreef Bliksem:
[...]Jammergenoeg wil technokiddy niks meer erbij doen (begrijpelijk hoor). Als er iemand zich geroepen voelt nog een IA te doen met deze transistors, roep dan even dan wacht ik nog even met die bij de electroboer halen. Ook zenerdiodes is misschien interressant. We hebben laatste tijd als weerstanden, condensators en diodes bij ia.net gehad dus die heb ik al helemaal op voorraad, maar als ik zie hoeveel er bij die acties werd gekocht zijn er wel meer mensen (zoals oa The force) die hun voorraad aan het aanvullen zijn.
Hoe raad je het zo?! 
Zitten die transistors trouwens op zo'n tape of gewoon los? Ik heb bij die weerstanden al 9300 weerstanden van tape moeten halen en dat is toch best veel werk.
Inderdaad ja die tape zuigt... (ik dacht dat 8500 al veel was...)
Op 20 mei 2005 16:27:13 schreef Lucky luke:
[...]
in de datasheet staat wel een schema voor pwm, is dat t?dat krijg ik niet werkend (in crocodile clips)
Ja. Daar moet het mee lukken...
Lucky Luke
Op 20 mei 2005 18:12:36 schreef MvS:
[...]Ja. Daar moet het mee lukken...
het lukt mij tnt. niet.
(ik weet niet of tnt een juiste afkorting is voor tot nu toe, maar zo bedoel ik m nu wel (verdorie dit is langer
))
[Bericht gewijzigd door Lucky Luke op ]
het kan nog goedkoper 
http://www.etnshops.com/supermoduul/listings/77.html
Lucky Luke
Op 21 mei 2005 11:54:37 schreef ripkip:
het kan nog goedkoper
http://www.etnshops.com/supermoduul/listings/77.html
gaat de prijs bij de ia nu ook omlaag?
(kan ik nog meer bestellen)
Technokiddy
Op 21 mei 2005 15:03:56 schreef Lucky luke:
[...]
gaat de prijs bij de ia nu ook omlaag?(kan ik nog meer bestellen)
Ik heb een andere leverancier dus ik weet nog niet of de prijs ook omlaag zal gaan maar misschien zal de prijs nog dalen maar denk eraan dat de verzendkosten totaal een stuk lager zijn 
Lucky Luke
Op 21 mei 2005 15:27:30 schreef Technokiddy:
[...]Ik heb een andere leverancier dus ik weet nog niet of de prijs ook omlaag zal gaan maar misschien zal de prijs nog dalen maar denk eraan dat de verzendkosten totaal een stuk lager zijn
das waar. maar ze zullen toch niet hun producten betalen uit de verzendkosten?
Technokiddy
Lucky Luke
Op 21 mei 2005 15:51:27 schreef Technokiddy:
Wees daar maar niet zo zeker van want reichelt doet het ook zo een beetje op dezelfde manier
ah, dat verklaard ook wat over conrad.