Samsung TV UE32D6500VS gaf een klein klikgeluid en was uit. Ook geen standby lamp. Niet meer aan te krijgen. Zekering heel, geen blauwe C'tjes gesprongen of bolle elco's. Voeding heeft opschrift code BN44 00458B. (Compleet is het BN4400458BAM5RB872468)
Verschillende op Ali te vinden maar telkens andere TV's waarvoor geschikt. De UE32D6500 zit er niet bij. Wel de UE37D6500 Vraag is of de BN44 00458B een universeel bordje voor verschillende modelen Samsung is. En dus de code BN4400458B op mijn bordje overeen komt met de aanbiedingen met dat nummer op Ali ondanks dat mijn toestelnummer niet te vinden is als zijnde geschikt. ??
Wat meet je standby spanning? Als die er wel is, vrees ik meer voor je moederbord, die waren veel meer berucht dan de voedingen. Nee je lan niet van een 32" gebruiken, andere LED strips in TV
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."
Als de sticker BN44-00458B vermeldt, is de voeding identiek aan de jouwe en past dus. Het is geen universele voeding; hij past alleen in de televisies waar hij in gebruikt is.
Gemeten maar geen spanningen. Diodes en bruggen goed. Verder gestopt. De genoemde BN44-00458B heb ik gevonden voor een Samsung UE32D6547. Dat lijkt veel op mijn UE32D6500. Voor € 23 besteld en mijn TV werkt weer prima (gebruik hem als monitor).
maartenbakker
Golden Member
www.elba-elektro.nl | "The mind is a funny thing. Sometimes it needs a good whack on the side of the head to jar things loose."