Heb onlangs een laptop gekregen maar soms doet het beeld zeer raar , flitsende beelden en wegvallen .Als ik aan de aan de 4 toetsen kom met >1. ,>2. >3 en > 4 staan in rij boven toetsen bord . Dus zal slecht kontakt zijn . Maar ben niet in de mogelijkheid een degelijke manuel te downloaden . Kan er kan er mij iemand helpen .Met dank .

Sorry het gaat hem hier over een HP armada 1750 ( was het vergeten ) Dank

Ik heb je een mail met de manual gestuurd.

Gr.F_S

Is het het beeld dat wegvalt, of de achtergrondverlichting?

Als u met een felle lamp op het beeldscherm schijnt, ziet u dan het normale beeld, alleen heel donker? Zo ja, dan is het de achtergrondverlichting.

Ik heb vroeger de inverter van mijn eerste laptop een paar keer kunnen herstellen door alle soldeerverbindingen eventjes opnieuw te solderen. Slechte soldeerverbindingen. Het feit dat u het probleem kunt reproduceren door op bepaalde plekken op de behuizing te drukken doet me vermoeden dat dit hetzelfde probleem is als bij mij destijds.

Dat is een Pentium II op 300MHz uit de windows 98 tijd.

Een manual, en zeker eentje met schema's ga je daar niet van vinden, dat wordt zelf de schroevendraaier erbij pakken en op onderzoek gaan.

onder of langs die toetsen zal de bandkabel vanaf de lcd lopen naar de videokaart. wrs zit er een los contact in of een blank geschuurde geleider in de kabel welke door het indrukken van de toetsen naar ground word getrokken.

maar idd een PII 300MHz zul je niet veel meer mee kunnen hedendaags.

Zwak punt is de kabel die door het scharnier naar het scherm loopt. Door de vele bewegingen in de loop der tijd kunnen daarin breuken ontstaan. Of slechte kontakten in de twee connectoren. Ook loopt de voeding van de inverter daar doorheen.

[Bericht gewijzigd door IJzerhersteller op (25%)]

Het beeld gaat in lijnen flikkeren en soms wordt het wit ,maar het beeld blijft er in zitten als ik op een van de 4 bovenste drukknopjes ( staan naast elkaar ) dan komt soms goed , dus ik denk ook dat ik de schroevendraaier zal moeten nemen en bedankt F_S om me de manueel door te sturen , ga er direct naar kijken . Met dank ‘

De manuel is gedownload . Nu goed lezen en ben nog al handig met de schroeven draaier .
Nu staat hij aan en hij blijft gans de tijd goed ,is denk ook dat het display kabel die naar binnen komt en onder de 4 drukknoppen gaat ,.nogmaals iedereen bedankt . C.O is echt de max ,en zoveel mensen die klaar staan om te helpen .Met dank .