Goedemiddag,
Onlangs kreeg ik een mailtje van mijn overheid dat er nieuwe berichten in mijn postvak staan. Meestal moet ik dan iets betalen.
Het openen van mijn.overheid.nl lukte niet. Na een paar dagen opnieuw proberen en weer lukt het niet. Ik kan de site gewoon niet bereiken.
Normaal maak ik gebruik van Firefox maar ik heb het ook geprobeerd met Edge.
Op de iPad werkt het ook niet. Het lijkt er op dat er een blokkering zit in mijn KPN-modem.
Ik zie daar wel iets met ipv6 dat er geen verbinding is maar het zegt me niets. Ik heb er ook eigenlijk geen verstand van. Alle andere website's werken wel normaal.
Wie heeft de oplossing.
Douwe Bakker
Ik kan er probleemloos in en ook inloggen.
Op zaterdag 21 december 2024 16:17:28 schreef douwebakker:
Het lijkt er op dat er een blokkering zit in mijn KPN-modem.
Die kans is uiterst en miniem klein.
Nog handiger is om modem, routers, pc etc uit te zetten en weer aan te zetten en dan nog eens proberen.
Helpt dat niet dan zal het zal wel iets met je eigen cookies oid zijn. Maak eens een nieuwe gebruiker en probeer het eens binnen dat account. Werkt dat wel, dan is er zeer waarschijnlijk iets met je al cookies, of met die van digid en/of mijnoverheid. Gooi ze weg en kijk of het dan wel lukt.
Thevel
Golden Member
Het IP adres van mijn.overheid.nl is 147.181.2.57
Je kunt dat nummer in de adresbalk plakken en kijken of het dan wel werkt.
Werkte eerst wel, nu niet meer...
[Bericht gewijzigd door Thevel op (15%)]
Ook hier werkt die website gewoon. Heb je misschien een antivirus/firewall op je PC draaien die deze site blokkeert?
Doet het hier ook gewoon ( kpn glasvezel).
Zet in je pc eens een vast dns server adres, bv 1.1.1.1 ( cloudflare) of 8.8.8.8 ( google) en test het dan eens .
Open CMD en tik: ping mijnoverheiod.nl
Dan zou je 144.43.254.89 moeten krijgen als reply, dat kan je dan ook in de browser in tikken.
[Bericht gewijzigd door revado op (31%)]