Tidak Ada
Rommelige werkplek? In de natuur is wanorde de meest stabiele toestand; de entropie is dan maximaal. Het handhaven van "orde" kost daarom altijd energie.
Beste Moderators en Beursmensen,
Jammer dat jullie mijn keuze om een waarschuwing in het algemeen belang, naar de koffiecorner hebben verdrongen.
Het is immers een gevaar voor IEDEREEN, en niet alleen voor CO-leden.
Dat @ RAAF12 ineens zo reageert is zijn karakter, heb ik bergrepen uit vreogere reacties hier op het forum.
Ik besefte wel degelijk dat het 'randje' is, maar de impact die onwetendehid kan hebben op het hele forum vond ik belangrijker.
Als er malware in het forum blijkt te zitten, neem ik aan dat dat ook niet alleen in de koffiecorner vermeld zal worden.
Ik maakte redelijk vaak gebruik van WeTransfer voor het doorzenden van foto's (fotogroep) Een paar foto's zijn bij de huidige resolutie bij elkaar al gauw veel meer dan de 15MB, die met e-mail is door te sturen. Dat geldt ook voor grote documenten als handleidingen van elektronica apparatuur.
Misschien is het handig om er onderling nog eens over te discussieren.
Ik ben me in ieder geval rot geschrokken, toen ik het NRC artikel vanochtend las en voel me toch wel gesteund door wat er in de link naar de VRT van @Paulinha-B wordt verteld.
Het gaat echt veel verder dan koffiecorner geleuter.
Groetjes,
T.A.
P.S.:
Ik zou graag willen weten hoe het nu zit met de donaties. Vroeger kreeg ik bericht als mijn periode afliep. Nu heb ik naar mijn weten niks meer gehoord.
Bovendien meen ik te herinneren dat de periode niet meer willekeiurig is, maar weet niet hoe het precies zit.
Daarover wordt in het item over donaties helaas niets vermeld.
Gr., T.A.
Ik heb het hier binnen onze eigen toko ook al als mailing uit laten gaan. Niet meer gebruiken, we tuigen intern wel iets op.
Verder ben ik het met je eens dat het heel vreemd is dat nieuws over een dienst welke een gevaarlijke ontwikkeling als deze dooormaakt en waar veel van ons ook nog eens zakelijk en prive gebruik van maken verplaatst wordt naar een sectie waar veel leden niet bij kunnen. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee.
Dominic
Ik heb het niet verplaats, maar ondanks goede argumenten vind ook ik het geen CO topic. Er zijn ook genoeg CO'ers die andere zaken gebruiken die plotseling aandacht vragen en die ook niet hier in een topic thuishoren zoals ontploffende airbags, glassplinters in potten met worteltjes, en de steeds veranderende voorwaarden van ms en Google.
Ik snap beide kanten van het verhaal, maar ik vind het ook meer in de koffiehoek thuishoren.
Let op: in dit topic gaat verder NIET gediscussieerd worden over wetransfer! Mocht dat toch gebeuren zal de bezem er door gaan.
De bezem er door gehaald:
Let op: in dit topic gaat verder NIET gediscussieerd worden over wetransfer! Mocht dat toch gebeuren zal de bezem er door gaan.
Wel jammer dan dat mijn bericht over "Gratis diensten" in een breder verband dan ook meteen weggebezemd word