Wat ik echt mis is een directe link naar d laatste berichten.

Op de desktop versie is die er wel in het floating frame, maar op de mobiele versie is dit frame er niet en klik ik steeds op forum en kan dan wel naar de laatste discussies.

Ik ervaar het als een zeer milde vorm van irritatie, maar ben heel eerlijk als ik niet weet waar dit linkje moet komen...

Op maandag 13 oktober 2025 20:40:40 schreef 2N3553:
[...]

Klopt, dat was volgens mij al mogelijk met phpbb forums? Dan installeerde de beheerder wat extra templates, en zette dit als optie voor leden, zodat je dan in je profiel kon selecteren d.m.v. een pull-down menuutje.

Alleen is dit een custom forum. Ik snap dat Jeroen er niet op zit te wachten, maar ik heb wel het idee dat dat soort dingen toegevoegde waarde zijn voor de codebase. Ook een gevolg van overigens begrijpelijke keuzes en maakt redesigns in de toekomst wellicht ook makkelijker.

Op zondag 13 juli 2025 13:51:27 schreef Tidak Ada:
Zouden deze snel-scroll knoppen ook bovenaan ieder pagina gezet kunnen worden?
[bijlage]
Dat zou een hoop onnodig irritant gescroll schelen....

Fijn dat dit nu is geregeld, een echte eenvoudige verbetering.

Wat ik als wens wil uiten is bovenaan de berichten een knop met DOWN of Bottom en onderaan een knop met TOP.
of deze knoppen ;)

Dat scheelt op en neer scrollen (is dan een muisklik) wat bij lange bijdragen best wel vervelend is.

Op maandag 13 oktober 2025 21:42:10 schreef 2N3553:
[...]

Dat is er wel, heb het geprobeerd. Als ik op mijn telefoon naar circuitsonline.net ga, dan staat er onder de tekst "Het grootste elektronicaforum van de Benelux" , de tekst "Circuits Online - Forum". En hieronder dan de laatste 5 recentste reacties.

Als ik klik op "Circuits Online - forum" (wat dus boven die 5 laatste reacties staat, op de main page dus), dan ga ik direct naar "Laatste discussies".

Probeer het eens als je wil?

Als ik zoek op die tekst "groots", vind ik die alleen in uw tekst. De laatste 5 posts heb ik ook niet als ik in een topic zit.