Als ik in mijn profiel mijn wachtwoord wil aanpassen, dan kan ik bij het oude wachtwoord niets invullen (greyed out), hierdoor wordt het nieuwe wachtwoord niet aangenomen.
Browser firefox op win11.

Ik had hier een paar weken terug al eens een berichtje over gestuurd bij de contact pagina, echter betwijfel ik ook of die pagina werkt? Als ik de email adressen daar bekijk zijn dat ook maar random letters. Daarom nu maar een topic geopend.
https://www.circuitsonline.net/contact

Als je een nieuw wachtwoord begint in te vullen, dan wordt het oude wachtwoord veld actief gemaakt en kun je dat ook invullen.

Je berichtje op de contactpagina is binnengekomen, maar ik loop achter met de mail. De e-mailadressen zijn zo als spambeveiliging, als je ze aanklikt worden ze weer origineel.

Hmm, bij "handmatig" intikken wordt dat idd actief, ik had mijn pw manager een veilig wachtwoord laten voorstellen, en dan dus niet.

Maar bij het aanpassen blijft het dan nog steeds "Het veld Wachtwoord is verplicht", terwijl er nu wel iets in staat.

Ik heb dit meerdere keren getest (ook Firefox) en bij mij werkt het wachtwoord wijzigen zonder problemen. Ik weet niet of je wachtwoord manager daar nog steeds tussen zit op een manier dat het daardoor niet werkt?