Hallo,
Samsung type WW90TA049AE/EN
Deze heeft de volgende klacht ,storing 4C in display.
Deze storing is onregelmatig je kan er zo 3x mee wassen zonder probleem en dan komt die weer na 15min.
Of gelijk weer na de eerste keer bij aanzetten na 15min.
Er zou een probleem zijn met water nemen.
De kraan is goed,de zeefjes schoon gemaakt,inlaat ventiel gaat goed open er spuit voldoende water in de zeepbak.
Presostaat vervangen en de luchtkamer is schoon.
Wat kan het nog meer zijn?

gr, Ad

1: ofwel is er iets mis met je opgesomde vaststellingen. Bv het water loopt toch te traag ook al heb je subjectief die ervaring niet
2: ik dacht dat er in deze modellen geen flowmeter zit maar zoek voor de zekerheid toch maar eens extra. Ofwel aan het inlaatventiel (geïntegreerd) ofwel in de darmpjes die vh inlaatventiel weg lopen).
3: er is 1 vd 3 ventielen stuk. Soms pas als ze warm krijgen dat ze oneindig meten. Bij afkoelen gaan ze weer. Mss aansluitingen verwisselen om te testen?

Wissel de ventiel stekkers eens om, word cyclus dan anders? Op moment van storing meet de ventielen een Ohms? Het zal me ook niets verbazen dat het een printplaat issue is...

Inmiddels een nieuw inlaat ventiel geplaatst maar de storing blijft.
15 min. programma gedraaid zonder was ,na 10 min. storing.

Het blijft een samsung. Print problemen komen vaak voor. Ingegoten dus het enige wat je kan doen is de rest elimineren. Ventiel is het niet. Een flowmeter zit er vermoedelijk niet in. Een geperforeerde pressostaatdarm is het ook niet volgens mij gezien de inconsistente fout. Dan blijft enkel die vervelende print over. Met wat pech helpt dat ook niet en blijkt het achteraf een verliesstroom op een verwarmingselement bijvoorbeeld of een nukkige pressostaat... . Een defecte samsung pressostaat nog niet meegemaakt en een verband tussen water-neem-error en verliesstromen ook niet maar niets is uit te sluiten. Het zal de eerste keer niet zijn dat bij vervanging ve print de fout blijft. Maar voorlopic is dit de beste gok.