Plastics zou men beter nooit met IPA of andere alcoholen reinigen.
Het droogt de oppervlakte uit waardoor op den duur craquele (haarscheurtjes) in het plastic ontstaan.
En zachte plastics hebben de neiging om op te oplossen en dof te worden.

Inderdaad. De lokale 'plexiglas boer' heeft het ook groot aan de balie hangen: kunststof voorzetramen niet reinigen met glassex - precies om die reden.

Dasty is best ruig en het gaat meestal goed. Wel goed naspoelen. En eh... ik weet niet hoe die groene coating daarop gereageerd zou hebben. Ik heb er ook wel eens - onbedoeld - eh... 'te goed' mee schoon gemaakt :)

Ik heb een stukje diffuser folie uit een kapotte laptop erin gedaan. Het is niet geweldig qua scherpte (duh) maar het is goed genoeg leesbaar totdat ik wat van die folie voor autoramen vind.

Hij zit nu aangesloten en hij klinkt verrekte goed, zelfs beter dan de Pioneer. Bas is wat minder boom, Ik weet niet hoe ik het moet beschrijven maar ik kan de instrumenten beter onderscheiden. Er zit ook veel meer hoog in als bij de Pioneer. Zo iets als stevige nummers van Rush is nu geen "geluidsbrei" meer. Ik ben blij dat ik hem gefixed heb en geen kapitaal aan elco's heb vervangen voor niks.