lijkt me best wel stoer hoor, het is opzich niet zo moeilijk als je de computer kan gebruiken, maar zonder comp. is het al een stuk moeilijker

Op vr 08-03-2002 14:37:05 schreef Termelator:
lijkt me best wel stoer hoor, het is opzich niet zo moeilijk als je de computer kan gebruiken, maar zonder comp. is het al een stuk moeilijker

nee hoor valt reuze mee

Op vr 08-03-2002 20:19:25 schreef Termelator:
vertel....

je kan ook zonder computer een robo maken lijkt mij zo...
en het word er helemaal niet zoveel moeilijker op

Op vr 08-03-2002 20:20:12 schreef Erik:

[...]

je kan ook zonder computer een robo maken lijkt mij zo...

en het word er helemaal niet zoveel moeilijker op

lijkt mij wel, want hij moet ook helemaal zelfstandig een route zien te vinden aan de hand van sensoren ed

hhahahah ik had het over een war robot :) maar wat jij zegt met sensors hoeft ook niet zo moeilijk te wezen ge neemt een lampie waar je een recht kokertje omheen hebt zodat hij alleen voor uit kan stralen dan neem je een ldr die plak je erboven en dan weet je vast wel wat ik bedoel?
bijvoorbeeld met een transistor en een motortje ...

isser ook iemand die in leeuwarden woont (of omstreken) die misschien een war robot wil bouwen?

Op vr 08-03-2002 21:11:47 schreef Erik:
hhahahah ik had het over een war robot :) maar wat jij zegt met sensors hoeft ook niet zo moeilijk te wezen ge neemt een lampie waar je een recht kokertje omheen hebt zodat hij alleen voor uit kan stralen dan neem je een ldr die plak je erboven en dan weet je vast wel wat ik bedoel?

bijvoorbeeld met een transistor en een motortje ...

ja dat begrijp ik wel, maar dan iets uitgebreider

ok :) niemand omstreken leeuwarden?

Op za 09-03-2002 09:20:19 schreef Erik:
ok :) niemand omstreken leeuwarden?

als je rond denhaag omstreken leeuwarden noemt wel :)

dat noem ik niet omstreken hahahaha :) of je moet naar mij toe wille rijden :)

Bezoek ook eens www.robot.buiskool.net daar vindt je veel nederlandse info over robots.

Groeten Frits.

robots analoog, das niet zo moeilijk, buiten dat je bij iderere sensor een hele schakeling bouwen, en een heleboel.

als je een beetje kan programmeren neeem je beter een uC.

enne, een warbot, dat doe je mijns inziens niet even...
wel leuk btw, maar bedoel je zo'n robotwars ding? dat zijn geen robot's..