Dankbaarheid

Dit topic is gesloten

Dat meen je niet, al geloof ik het graag. Heb zelf een redelijke kak aan amerikanen, met name dit soort dingen.

It's a good day for science!
Henry S.

Moderator

Op 5 oktober 2005 13:20:17 schreef Bertrix:
[...]

Ik had ook ooit eens ergens een stukje geschreven over ATU's

Kreeg ik ook een mail over:

[...]

Antwoord: Die spoel, ja dat kan tussen 1 en 10000 windingen liggen, dat hangt af van de temperatuur en de luchtvochtigheid(kun je die eens meten?).

en die kabel is niet geschikt, je zender wil 50Ohm coax...

krijg ik terug:
[...]

Ik terug: (ik zag aan zijn website in zijn sig in zijn email dat ie HC draait) Ja, die spoel werkt enkel als je klassieken muziek draait, eigenlijk werkt een CX enkel goed als je klassieke muziek draait, het is immers een buizenzender, en buizen zijn klassiek.

JE DENKT TOCH NIET DAT IK VOOR U DIE SPOEL GA WIKKELEN EN U EEN FOTO STUREN HE?

En ja, goede coax is duur.

hij weer: [...]

ik: Ja, je zult een andere moeten kopen.

http://plaatjes.metalruilen.nl/worshippy.gif

Nu we het er toch over hebben, iemand vroeg mij een tijdje terug informatie/schema's met de 723. Helaas ben ik het emailadres kwijt... Mocht diegene dit lezen, mail me!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

LOL, tja, zo werd ik gevraagd of ik even alle 121 pagina's van een zeldzame handleiding wou scannen en doormailen, ja daag, hoe voelt u zich ? Kijk als iemand van hier die ik regelmatig zie dat vraagt okee, maar iemand die ik ook nog nooit hier gezien had, en mijn mail van hier af had gehaald.

@ klein is fijn als je dit nog leest dan meteen de vraag
(aardig bedoeld hoor) hoe staat het met de printplaat voor mij? het geld is verzonden
grtz ictje ;)

Op 5 oktober 2005 18:45:31 schreef dexter:
Dat meen je niet, al geloof ik het graag. Heb zelf een redelijke kak aan amerikanen, met name dit soort dingen.

Feynman was toch een tof kereltje? :+

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 5 oktober 2005 18:54:40 schreef Antoine:
LOL, tja, zo werd ik gevraagd of ik even alle 121 pagina's van een zeldzame handleiding wou scannen en doormailen, ja daag, hoe voelt u zich ? Kijk als iemand van hier die ik regelmatig zie dat vraagt okee, maar iemand die ik ook nog nooit hier gezien had, en mijn mail van hier af had gehaald.

Ik was laatst wel zo gek om een compleet boek over metaaldetectoren in te scannen, terwijl er alleen voor een paar schema's was gevraagt. De persoon heeft me in het topic hiervoor ook erg bedankt. Dat maakt het meteen een stuk minder erg om 4 a 5 uur achter de computer te hebben gezeten.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.
Evarist

Golden Member

Op 5 oktober 2005 18:54:40 schreef Antoine:
LOL, tja, zo werd ik gevraagd of ik even alle 121 pagina's van een zeldzame handleiding wou scannen en doormailen, ja daag, hoe voelt u zich ? Kijk als iemand van hier die ik regelmatig zie dat vraagt okee, maar iemand die ik ook nog nooit hier gezien had, en mijn mail van hier af had gehaald.

Dat ga ik ook doen. Heb mijn registratie al aangepast. Spijtig dat weerom de goeden het met de slechten moeten bekopen

Nihil est verum, quod non probatur primo.
klein is fijn

Moderator

Op 5 oktober 2005 19:04:53 schreef ICtje:
@ klein is fijn als je dit nog leest dan meteen de vraag
(aardig bedoeld hoor) hoe staat het met de printplaat voor mij? het geld is verzonden
grtz ictje ;)

Ah, stom, ik ben zo druk bezig met school (farmaceutische chemie http://gathering.tweakers.net/global/smileys/bonk.gif) dat ik het even helemaal vergeten ben :+. Mijn excuses, ik zal het ding morgen op de post doen.

@nightwalker: Tja, het is wel een applausje waard:

Mod edit

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 5 oktober 2005 21:26:31

Free the whales!
klein is fijn

Moderator

Mod edit

Maar, het is inderdaad bewonderingswaardig dat je 4 uur gaat zitten scannen voor iemand van het forum.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 5 oktober 2005 21:27:13

Op 5 oktober 2005 19:35:03 schreef klein is fijn:
[...]
Ah, stom, ik ben zo druk bezig met school (farmaceutische chemie [afbeelding]) dat ik het even helemaal vergeten ben :+. Mijn excuses, ik zal het ding morgen op de post doen.

ah fijn dankjewel en heb je mijn geld al gehad?
edit: ik hoor wel eens dat ze een printplaat verzilveren/vertinnen heb je dat ook bij mij ding gedaan?
want anders gaat het dadelijk nog oxideren tijdens de post:+

[Bericht gewijzigd door ICtje op woensdag 5 oktober 2005 20:19:33

Mod edit
Maar, het is inderdaad bewonderingswaardig dat je 4 uur gaat zitten scannen voor iemand van het forum.
Voor het aplausje, dankje.

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 5 oktober 2005 21:22:56

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Mod edit

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 5 oktober 2005 21:23:09

Free the whales!

Op 5 oktober 2005 19:08:59 schreef Evilest Aedolon:
Feynman was toch een tof kereltje? :+

Inderdaad, zijn "lectures on physics" zijn goed voer vlak voor het slapen gaan.

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

Nu hopen dat niemand op CO gelovig is.
Als die dit lezen.:P

beter één led in de hand, dan tien de lucht in. homepage

Op 5 oktober 2005 20:55:34 schreef Xenobinol:
[...]

Inderdaad, zijn "lectures on physics" zijn goed voer vlak voor het slapen gaan.

Nouja... Daar slaap ik niet zo goed van, worden hersenen actief van.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.
Evarist

Golden Member

Mod edit

[Bericht gewijzigd door Hugo Welther op woensdag 5 oktober 2005 21:24:01

Nihil est verum, quod non probatur primo.
Hugo Welther

Moderator

Op 5 oktober 2005 21:14:37 schreef evarist:
[...]
Pas toch maar op. Hier zijn ook katholieken..... :)

Die mensen zijn er inderdaad. De draak steken met het geloof van iemand past niet bij CO. Respecteer elkaar, ook al is iemand anders dan jij zelf.
Behandel een ander zoals je zelf graag behandelt wilt worden.
Nu weer graag ontopic voordat er een slotje op gaat.

PS Ik voel mij persoonlijk niet aangevallen, anderen wel.

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Geloof past niet in een site die zich bezighoudt met een wetenschap (hoeft niet exact te zijn)

Is net als het vak theologie bij een natuurkundestudie oid...

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Op 5 oktober 2005 21:24:42 schreef Evilest Aedolon:
Geloof past niet in een site die zich bezighoudt met een wetenschap (hoeft niet exact te zijn)

Ben ik het toch niet met je eens.
Heb je "Het Bernini Mysterie" van Dan Brown al eens gelezen? In hoofdstuk 94 staat een mooi relaas over de wisselwerking tussen kerk (geloof) en wetenschap.

Fan van Samsung (en repareer ook TV's). :)

Op 17 oktober 2005 21:06:45 schreef MNM(tm):
[...]
Ben ik het toch niet met je eens.
Heb je "Het Bernini Mysterie" van Dan Brown al eens gelezen? In hoofdstuk 94 staat een mooi relaas over de wisselwerking tussen kerk (geloof) en wetenschap.

Is dat fictie? Dat lees ik niet.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Niet alleen in de elektro word er niet bedankt.

Ook in de website wereld zie je zelden een bedankje.

Maar goed meestal help ik van uit het oogpunt dat ik er zelf ook wat van leer. :D

Life is waiting!
KT88

Overleden

Op 17 oktober 2005 21:45:14 schreef mts plus:
Maar goed meestal help ik van uit het oogpunt dat ik er zelf ook wat van leer. :D

Inderdaad, je helpt een ander niet alleen vanwege dat bedankje, toch?
Alles wat je in het leven doet is leerzaam, mits je dat zelf ook inziet.

En daarbij, we willen met zijn allen toch maar al te graag laten zien wat we allemaal wel niet weten, hm? >:-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

@nightwalker: dat herinner ik me ook nog ja.. :7 heb je wel verdiend

@evarist: Ik herinner me opeens dat je mij had gemaild over je airco. Ik zat alleen 5 maanden op zee en ben helemaal vergeten terug te mailen. Werkt hij nog / werkte hij van de zomer?

@iedereen.. een algemeen "dank u wel" voor alle nuttige informatie die iedereen hier uitwisselt (en in het bijzonder naar de MODs)

PaWoN

@PaWoN: Dank je. En dan kwam er ook nog bij kijken dat er in die zelfde tijd een van de ergste spyware op de pc kwam die er is. Een hele dag aan gewerkt om het er af te krijgen. En tot 2-3 weken er na de stuiptrekkingen wegwerken.

En mss een beetje laat, maar welkom terug. Ik had al gelezen dat je een 5 maanden durende cruise had genomen. Tja, soms moet een mens er even tussen uit, he?>:-)
Ik heb een oom die bij de corps mariniers heeft gezeten. Ook veel van huis geweest. Is al een aardig tijdje geleden maar ik kreeg ieder jaar met m'n verjaardag een kaartje van hem met een foto waarop hij wel iets mafs deed.

Elke chaos kent zijn orde. Maar creër je orde, dan krijg je chaos.

Dit topic is gesloten