E-mail Functie

Hier een voorstel:
Zou het mogelijk zijn om op de site een standaard e-mail functie te plaatsen bij alle leden van CO zodat je een lid snel en gemakkelijk kunt mailen als dat nodig is en niet dat je eerst je hotmail of iets anders op moet starten en vervolgens het e-mail adres over te nemen dit is af en toe nogal irritant. dit is bij andere soort forums al wel mogelijk. hier zou het dan ook erg handig zijn, lijkt mij.

Niet handig want dan krijg je spam.

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--
Shiptronic

Overleden

het is de bedoeling dat je antwoord op het forum, zo hebben/leren anderen er ook van.

en ik zit ook niet te wachten op E-mail van jan en alleman, en wie het echt belangrijk vind ,wil die extra moeite wel even doen.

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.
klein is fijn

Moderator

Lijkt me alleen maar spamgevoeliger, ik vind het wel prima zo, ik heb nu tenminste nog nooit een spam mail gehad op dit adres.

Enne, wat maken die 20 tekens voor het emailadres nou uit vergeleken bij die 200 tekens in dat mailtje wat je stuurt? ;)

Tja das ook zo... **t spam :(
maar af en toe is dat wel handig....

klein is fijn

Moderator

Op 26 januari 2006 20:55:25 schreef ICtje:
maar af en toe is dat wel handig....

Hoor ik hier nu een luie geest? :P

Je hebt op sommige forums zo'n personal-message systeem. Kunnen vaak max. iets van 50 berichten ofzo op. Spamgevoelig is het volgens mij niet echt, want het is ook geen echte e-mail.

Maar of het echt veel toevoegt weet ik niet. Dit is toch niet een forum waar zo heel erg streng word ingegrepen als er mensen iets af willen spreken. En als het nodig is, dan zorgen de mensen wel dat ze dat mailadres krijgen. Meeestal is dat volgens mij geen probleem.

Free the whales!
klein is fijn

Moderator

Op 26 januari 2006 22:05:16 schreef zweetvoetje:
Je hebt op sommige forums zo'n personal-message systeem. Kunnen vaak max. iets van 50 berichten ofzo op. Spamgevoelig is het volgens mij niet echt, want het is ook geen echte e-mail.

Beneluxrail.net heeft dat, maar dat werkt voor geen ene meter. Tja, technisch wel, maar persoonlijk niet. Ik zag een paar maanden geleden dat iemand een PM naar me gestuurd had, een jaar geleden... Sommigen hebben ook al in hun sig staan dat je ze maar geen PM's moet sturen, want daar kijken ze toch niet naar. Ik zet het er geeneens in, want de afgelopen 6 maanden heb ik geen PM meer gehad daar, echt niemand vind het handig om te gebruiken..

Wat zou PM toevoegen aan CO? helemaal niets.
Het kost je alleen serverruimte

Henry S.

Moderator

Op 26 januari 2006 22:09:31 schreef klein is fijn:
[...]Beneluxrail.net heeft dat, maar dat werkt voor geen ene meter. Tja, technisch wel, maar persoonlijk niet. Ik zag een paar maanden geleden dat iemand een PM naar me gestuurd had, een jaar geleden... Sommigen hebben ook al in hun sig staan dat je ze maar geen PM's moet sturen, want daar kijken ze toch niet naar. Ik zet het er geeneens in, want de afgelopen 6 maanden heb ik geen PM meer gehad daar, echt niemand vind het handig om te gebruiken..

De PM onzichtbaar een mailtje naar je emailadres adres laten sturen, is niet spamgevoelig, werkt prima.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 26 januari 2006 22:13:19 schreef The Headhunter:
Wat zou PM toevoegen aan CO? helemaal niets.
Het kost je alleen serverruimte

Daar heeft hij het ook niet over. Handig voor jezelf of een ander, niet voor CO.
En denk dat je best zelf kunt zoeken in een profiel. Nogal veel werk.... Maar niet heus. Vind ik, dus.

Ik heb zelf geen last van Spam, dus ik weet ook niet wat dat is. Maar t klinkt nogal irritant. Misschien dat de Hotmail gebruikers hier last van hebben== (vraagteken)
Net zoals een snel te volle mailbox.
Shiptronic kaart een goeie aan.

Goed weekeinde!

KT88

Overleden

Op 26 januari 2006 22:23:51 schreef Henry S.:
[...spam, wonderful spam...]
Voor de oude mannetjes ;)

You rang, m'Lud? :-P

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

hebben wij hier btw een gebruikerslijst? zo nee: waarom niet? lijkt me superhandig
zo ja: waar staat die en staan de woonplaatsen erbij?

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.