Verwijderen van discussies

Hallo.

Ik heb hier laast een discussie geopend, welke nu niet meer relevant is. Ik dach dus maar die dischussie te schrappen, maar dat blijkt niet te mogen. Is het niet mogenlijk dat de initiator van een discussie ook de mogelijkheid krijgt om een discussie te annuleren?

Greedz Alex

Op wo 27-03-2002 15:30:17 schreef Risselada:
Hallo.

Ik heb hier laast een discussie geopend, welke nu niet meer relevant is. Ik dach dus maar die dischussie te schrappen, maar dat blijkt niet te mogen.

Het kan dan nog altijd wel voor anderen relevant zijn. Je kunt namelijk via de search dan nog info halen uit een oud topic. En het hoeft niet persee te worden gesloten als het niet meer relevant is.

Is het niet mogenlijk dat de initiator van een discussie ook de mogelijkheid krijgt om een discussie te annuleren?

Het is mogelijk maar dat doen we niet. Wil je toch echt dat een discussie wordt gesloten dan kunnen wij als mods dat voor je op verzoek doen. Uiteraard gaan wij dan alleen in op je verzoek als je zelf het topic hebt geopend en er geen relevante zaken meer in besproken worden.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Jeroen

Moderator

Ik wil niet dat Bastiaan me inhaalt wat posts betreft, dus nog even een reactie :-)

Je wilt dus een discussie verwijderen als het (voor jou) niet meer relevant is? Bedenk je even dat dit ook inhoud dat reacties van anderen ook verloren gaan. Dat zullen ze niet echt waarderen. Ook kan het inderdaad nog zinvol zijn voor iemand anders.

Het sluiten van discussies lijkt me ook niet handig omdat je er dan voor zorgt dat anderen niet kunnen reageren. Dat is ook te misbruiken.

Het sluiten en verwijderen van discussies en berichten is dus alleen voorbehouden aan moderatoren. Maar je mag altijd (lief) vragen :-)

[Bericht gewijzigd door Jeroen op woensdag 27 maart 2002 16:15:28

dat word dus slijmen bij bastiaan en mijn naamgenoot :p

IF you can't convince them, then confuse them!
Jeroen

Moderator

Of Hugo natuurlijk :-)
Laten we Hugo niet vergeten mensen! :-)

:( Wat ik ff wou zegge is, dat ik soms info vind op het forum van een aardige tijd oud. Als dat meteen was verwijderd nadat die persoon zijn info had, dan zou ik er niks aan hebben. :P Het is dus een beetje egoistisch, als ik dat zo mag zeggen |:(

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Op di 02-04-2002 21:32:44 schreef Stefan:
:( Wat ik ff wou zegge is, dat ik soms info vind op het forum van een aardige tijd oud. Als dat meteen was verwijderd nadat die persoon zijn info had, dan zou ik er niks aan hebben. :P Het is dus een beetje egoistisch, als ik dat zo mag zeggen |:(

Je hebt helemaal gelijk en daarom houden we ook gewoon de topics en verwijderen we ze niet.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer