Nicondrio
beter als een beginner beginnen, en als een expert eindigen, dan andersom | pureesoiree!!!
Hey CO Leden,
Ik en een vriend van me, zijn bezig met het profielwerkstuk. Nou hadden we eerst het idee om iets te doen met een robot die een link had met een computer en zo metingen kan doen, maar dit bleek achteraf veel te omslachtig.
Daarom willen wat anders kiezen. Een vrij helder onderwerp, waar we dan juist wat dieper op in kunnen gaan. Het liefst iets als een recente ontwikkeling.
Als jullie nog ideeen hebben, horen we het graag, want wij kunnen niet echt iets leuks bedenken.
mijn profielwerkstuk ging over isolatie (warmte), was erg leuk om te doen. aart had dacht ik op zn website een stukje met allemaal ideeen
Nicondrio
beter als een beginner beginnen, en als een expert eindigen, dan andersom | pureesoiree!!!
Wij willen natuurlijk wel wat doen met elektronica, zeker omdat we hier later hoogstwaarschijnlijk mee doorwillen en dat gewoon leuk vinden.
Toch bedankt voor de tip
Berry
A PIC-based MP3 player: www.apic-bmp.nl.tt | Intresse in techniek? www.djoamersfoort.nl
Nicondrio
Persoonlijk lijken mij die lasers wel wat, maar het is natuurlijk nog wel even de vraag wat mijn vriend vind, want het blijft hoe dan ook een gezamelijk project.
Als er nog iemand leuke ideeen heeft, horen wij het graag.
Ik heb voor mijn profielwerkstuk een thermometer gemaakt met een visual basic programma erbij via seriele poort. Heel simpel geworden uiteindelijk dmv een NTC.
zweetvoetje
Free the whales!
Bouw een deftige eenkringer voor de kortegolf, met luidspreker eraan, en ferrietstaafje als antenne.
Joeri de Man
LED there be light
En ik had "bijna" een buskruitkanon gemaakt
, maar misschien een alarminstallatie?
maak een modelwoning en breng daar zelfgemaakt alarm in en kijk hoe veilig je een huis kan maken voor een bepaald bedrag.
Bv. Ik heb 50 euro wat voor alarmsysteem kan je dan hebben?
Op 22 februari 2006 17:25:32 schreef Berry:
Nixie klok
whahahahaaa...
en dan zien we dadelijk zeker weer een ander topic: 'hoe maak je een nixie klok??' ( de zoveelste )
:p