Aan de hand van enkele voorgaande topics is gebleken dat er een groot animo is voor verschillende vormen van CO merchandise. Ook is gebleken dat zonder leiding men een bepaalde drang (die ik niet zal noemen) niet kan onderdrukken, zodoende is dit topic ervoor om geordend en gericht uit te zoeken wat er mogelijk is op het gebied van het laten produceren en verkopen van merchandise. Daarnaast dient dit topic ervoor om met elkaar te bekijken waar de belangen liggen.

Eén van de zaken die werden geoppert waren pennen en muismatten. De vragen die natuurlijk hierbij meteen oprijzen zijn:
*wat moet erop
*hoeveel moeten er komen
*wie moet dat fabriceren
*wie gaat dat organiseren
*wat moet dat gaan kosten
*wat willen we ervoor betalen
*enz.

(Probeer serieus mee te doen in deze discussie en laat alle onzin achterwege)

Op 31 maart 2003 16:30:55 schreef Bastiaan:
(Probeer serieus mee te doen in deze discussie en laat alle onzin achterwege)

Dus geen Bastiaan-dekbedden? :P Ik vind een t-shirt wat overdreven persoonlijk. Wij electronica liefhebbers worden toch al gauw 'nerds' of iets dergelijks genoemd vanwege onze hobby, en als je dan een CO t-shirt draagt word dit alleen maar erger. Dit is mijn persoonlijke mening, en is ook gebonden aan mijn leeftijd. (16)

Kan dat niet verder in dat andere topic ?

ik ben ook 16 en vind het een leuk idee. Vind leuk om ontwerp te gaan bedenken en rest te bekijken/ regelen. Ga druk in overleg met fantasy2, zoals al uit dat topic bleek. Ook daar kunnen ideeen worden gebombardeerd waar wij naar zullen kijken, om zo tot een mooi ontwerp te komen. Let allen wel, het is alleen goed en betaalbaar als er veel worden besteld, hoe meer, hoe goedkoper. 50 is in mijn ogen het minimum. Prijzen ben ik naar aan het kijken. En even op jouw opmerking, Bastiaan, van die andere dingen, ik zei al in de animocheck, dat ik vind dat we zeker niet moeten overdrijven, daar heb ik al enkele argumenten gegeven, waarvan dat dekbed al een is. Het is en blijft een forum voor nut, en niet voor schoonheid, een beetje leuks kan altijd, maar houdt het nut in beeld!!!

De 1e stap lijkt mij om een fabrikant te zoeken en daar te informeren wat er mogelijk is en voor welke prijzen. Daarna kan je aan de hand van die eisen een ontwerp maken.

Als er een shirt komt ( ja dus )
Koop ik er zeker 1, een aanvaardbare prijs zou <10 euro zijn.

Probeer ook als je en ontwerp maakt zo groot mogelijk te werken omda die firma's graag een groot plaatje hebben om in hun machiene te steken.

http://members.lycos.nl/eenveetweeiscool/shirt.bmp
ontwerpje... voor de achterkant

[Bericht gewijzigd door mauritzzz op ]

Alvast een goede site : www.shirtshop.nl
Je kunt der direct je tshirt designen en je weet meteen je prijs.

Zo zou dit voor volgend voorbeeld op 8 euro / stuk komen bij een afname van 20 stuks.

http://users.pandora.be/ehelp/co/shirtshop.jpg

Ik weet dat jullie het graag sober houden maar ik heb even wat met photoshop zitten spelen en heb een ontwerpje gemaakt.

http://users.pandora.be/ehelp/co/opdruk01.jpg
( klikken voor grote versie :))

[Bericht gewijzigd door Koen Van Vlaenderen op ]

Op 31 maart 2003 18:01:28 schreef Koen Van Vlaenderen:
Ik weet dat jullie het graag sober houden maar ik heb even wat met photoshop zitten spelen en heb een ontwerpje gemaakt.

http://users.pandora.be/ehelp/co/opdruk01.jpg
( klikken voor grote versie :))

Misschien een domme vraag, maar wat doet die mier daar ?

mooi gemaakt dat plaatje, maar ik vind het niet op een t-shirt passen

Op 31 maart 2003 17:37:30 schreef Koen Van Vlaenderen:
Alvast een goede site : www.shirtshop.nl
Je kunt der direct je tshirt designen en je weet meteen je prijs.

Zo zou dit voor volgend voorbeeld op 8 euro / stuk komen bij een afname van 20 stuks.

[afbeelding]

deze kende ik al maar jekan geen plaatjes invoegen :(

Nee, en het is ook nog eens heel erg duur. Zie andere topic voor de door mij aangevraagde prijzen!!! Ik vind ook dat we daar maar verder moeten gaan, hoeven geen 300 topic's over

ja hoor, gooi er maar een slot op!!! In dat topic ging niks verkeert, liep lekker en had je al aardig wat onder elkaar staan, maag ik weten waar dit in vredesnaam op slaat? OP deze manier kom je nergens natuurlijk, als je alle topic's kapt die er wat mee te maken hebben.

Ik vind dit echt nergens op slaan, give arguments hiervoor zou ik zeggen...!!!

prijzen heb ik nu ook voor zwart op wit. Maar weet niet of je daar nog in geintereseert bent.

Een t-shirt zegt me niks maar een muismat met dat logo van Koen bestel ik zeker als ze ooit worden gemaakt.

Ik vind dat er op het t-shirt best wel wat meer plaatjes mogen te komen staan. Maar vooral vind ik dat er meer dingen op moeten te komen staan die met elektronica te maken hebben. Ik denk dan aan zoiest als de onderste helft van de voorpagina van de halfgeleidersgids 2002 (elektuur). Dus iets waar je aan ziet dat het met elektronica te maken heeft. Dat Ic is leuk maar ik vind dat er wel wat meer op mag komen.

Op 31 maart 2003 16:36:37 schreef MiTcHeLL:
Kan dat niet verder in dat andere topic ?

Jazeker kan dat, dat lijkt ons allemaal veel beter. We houden het in dit topic voorlopig wel op pennen en muismatten.

Laat maar komen die ideeen en ervaringen/adressen van bedrijven die dat kunnen realiseren.

Dus pennen en muismatten vanaf nu , ok www.pennenman.nl
minimale afname van 500 stuks, de prijs heb ik aangevraagd voor een CO balpen ( wit met zwart + CO logo in grijs en een soft grip vooraan ) zou best nog meevallen van prijs
Maar dan zitten we wel met 500 stuks.

Muismatten lijkt me al helemaal onbegonnen werk want als je er daar een paar 100 van verkocht moet krijgen...

Op 31 maart 2003 21:04:13 schreef Koen Van Vlaenderen:
Muismatten lijkt me al helemaal onbegonnen werk want als je er daar een paar 100 van verkocht moet krijgen...

Neej mij lijkt het ook geen goed idee om muismatten te maken omdat je er (om het betaalbaar te houden ) er zo veel moet verkopen dat je er met een halve lading blijft zitten. En trouwens wie tegenwoordig een nieuwe muis koopt koop een optische dus dan heb je ook geen muis mat meer nodig

de balpennen waar ik over spreek zouden er zo uitzien :
http://www.zintuig.nl/cat_images/imgBig/87628_nm.jpg

Nu er zijn zoveel soorten te krijgen, maar deze leken echt wel goed qua prijs en je hebt een soft grip.
Als je nu een andere soort liever wil dan kan ik ook van een ander type een offerte vragen.

Deze zijn wel cool, en de prijs is ook wel mooi. En mocht je pennen overhouden, so what? schrijven moet je altijd wel :D

Op 31 maart 2003 21:25:37 schreef Bastiaan:
Deze zijn wel cool, en de prijs is ook wel mooi. En mocht je pennen overhouden, so what? schrijven moet je altijd wel :D

Idd ik zou er niets mee inzitten moest ik er 100 over hebben ofzo.
Ja ik verwacht morgen de offerte en dan zullen we zien wat de exacte kosten zijn.

Als ze € 0,50 per stuk gaan kosten, koop ik er wel een stuk of 10-15.

De balpennen die je uitgekozen hebt zijn inderdaad erg mooi.

Mij lijken pennen ook wel een goed idee. Ik ben ook altijd wel in voor een paar leuke pennen!
Voor de prijs van 0,5 Euro hoef je het natuurlijk ook niet te laten. Volgens mij krijg je voor dat geld geen softgrip pennen bij de Hema of een andere winkel.
En hoe zit het eigenlijk met de verzendkosten? de kosten van een bubbel-envelop met iets van 1 Euro aan postzegels ofzo?