vragen betreft CO pennen

Ja hallo, Hier dan maar jullie vragen HET is toch duidelijk geen zinloze posts in die topics!!!

Goed, het zal wel, jullie begrijpen dat elke post bij 1 pen hoort, er lopen dus 15 "veilingen".

LED there be light

hoorT

veilen doe je maar op marktplaats.

Als ik 500 CO tshirts in de aanbieding heb mag ik dan 500 biedtopics plaatsen?
Dit is gewoon te belachelijk en ik kan niet begrijpen dat dit nog mag ook...

Het zijn allemaal dezelfde pennen en als er niet meer verder geboden wordt kan je gewoon in hetzelfde topic verder met nog 14 pennen te gaan!

[Bericht gewijzigd door Evilest Aedolon op woensdag 15 maart 2006 19:19:40

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Dit is nog altijd ter sponsoring van CO en CO heeft daar op deze manier de middelen voor!

Denken jullie nou werkelijk dat ik dit zonder toestemming doe? Zo'n simpele gedachten.

We precies zo veel mogelijk geeld op te halen voor CO, we hebben meer pennen gekregen dan besteld, er bleek vraag naar te zijn en dus op deze manier.

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op woensdag 15 maart 2006 19:21:29

LED there be light

Nee, ik weet dat het niet zonder toestemming is, maar dit is zo inconsequent en belachelijk.

Bij het minste computeralike probleem marktplaats... voor iets aan te bieden marktplaats of vraag en aanbod.

Dan nog eerst melden dat er geen banners komen, dan zijn er kleine banners. Nu is het gewoon heel erg grove forumvervuiling!

Zo een agressieve aanbodmethode is niet echt gewenst... Actieve topics moet niet vervuild met zo een rotzooi.
Geld ophalen moet vrijwillig zijn zo is het bijna dwingen.
Stop je pennen dan maar in je reet

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Als je gekeken hebt, na zondag zijn die topics waarschijnlijk allemaal op slot.

Ik mag aannemen dat je voor die korte duur het wel kan verdragen. En ik wil je vriendelijk verzoeken je taal nog fatsoenlijk te houden

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op woensdag 15 maart 2006 19:24:07

LED there be light

Ik hoop dat niemand een pen wil tot dit wat properder is... Want waar is anders het einde... volgende keer nog meer? Nee dank u.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Sorry joerideman, ik moet EA toch gelijk geven.

Je opent ineens 15 topics, waardoor ik het idee heb dat het allemaal over iets anders gaat, ook al is de titel hetzelfde.

Ik wou eerst een paar pennen bestellen, maar als het zo aangeboden moet worden denk ik dat het over gaat.

Open dan 1 topic ofzo en kick dat elke dag steeds om het onder de aandacht te houden, dit vind ik te gek voor woorden...

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.

Denk je nu werkelijk dat je met 15 biedingen veel meer geld binnenhaalt dan met 1 bieding?

De pennen gaan toch naar de 15 hoogste bieders? En deze bieden toch met "gesloten enveloppe". Ook met 1 bieding zul je met de 15 hoogste bieders overblijven...

waanzin die 15 topics, en bovendien is nu de "open topics lijst" zeer slecht te lezen...
Mooie sponsoring. Kunnen we blij mee zijn...

En nee dank u. Voor mij geen pen!

tja...

ongelooflijk, jullie zien het duidelijk anders in dan ik. Ik heb al lang reacties van mensen gehad met de vraag of ze een aantal balpennen kunnen bestellen. Aangezien ik maar 15 pennen heb, waarvan 5 door Hugo gegeven, 2 door mij en 8 nog over waren.

Kan ik daar niet in meegaan, waarom niet?

Omdat ik dan zodra dit bekend is reacties krijg als:

Maar ik wist dat niet wat oneerlijk :@
Ja zeg, vertel de volgende keer duidelijk wanneer de kans er is!!!

etc. Daarom op deze manier, wil je 15 pennen, biedje op 15 pennen! Zo Krijgt iedereen de kans.

LED there be light

Als je eerst 1 pen aanbiedt krijgt ook iedereen de kans.
Als je er 15 wil biedt je gewoon de 2de maal nog eens. Niet aan gedacht?

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

Ja, daar is aan gedacht, maar dat hebben we niet gedaan.

LED there be light

Op 15 maart 2006 19:39:20 schreef joerideman:
Ja, daar is aan gedacht, maar dat hebben we niet gedaan.

Goed, als het op deze manier moet dan hoef ik hier ook niks meer.

Niet commercieel... tuurlijk niet.

Koffie, het bier van de wiskundigen en natuurkundigen.

je moet het gewoon allemaal in 1 topic houden, anders kan je niet vergelijken wie het hoogste bod heeft. Uiteindelijk geef je gewoon de 15 hoogste bieders hun pen. (evt. meerdere pennen als ze datzelfde bedrag voor meerdere pennen hebben geboden...

Free the whales!
elmowww

Golden Member

Dat je die pennen wilt verkopen, ok, kan ik inkomen.

Dat je daar op laat bieden, ook goed, maakt mij niet uit.

Maar mij lijkt 1 topic daar écht genoeg voor, anders VA...

Nu kom kijk ik bij active topics (wat de meeste frequente bezoekers doen volgens mij), en dan staan daar 16(!) topics over pennen met een waarde van 60 cent... Ik denk echt dat dit circuitsonline niet ten goede komt, want een actie die CO sponsort mag blijkbaar wel tegen de regels ingaan.

Consequentie...

Wat ik ook zie op CO: de frequentere bezoekers (bijv. wardje, evarist, zoef, william, f_e, xeno, noem maar op) die komen hier niet gedwongen, die komen hier omdat ze anderen helpen. Als dat dan bemoeilijkt wordt doordat je door de pennen het forum niet meer ziet, zou ik toch echt een dagje overslaan... Dan is dus de technische ondergrond pleite...

Vat dit niet op als negatieve kritiek, want ik weet zeker dat je het niet zo bedoeld hebt alleen de gevolgen zijn iets minder voor sommigen ;)

PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling

Ik kan me aansluiten bij voorgaande reacties. Ik denk dat je hier je doel voorbij schiet. Het veilen van pennen ten behoeve van co vind ik een prima actie. Maar is het nou echt nodig daar 15 topics voor te starten, dan kan toch prima in 1 topic?

Schijnbaar was het voor de lichtgeblakerde EA reden genoeg om zichzelf te bannen...

Free the whales!
help

Golden Member

Het plaatje wat je van de pen post werkt niet !!

Dat plaatje werkt wel hoor. Het is een plaatje met zeer toepasselijke tekst geworden.

Verwijderd. Het Upload Archief distantieert zich van forum spam

AKA fry, Stichting EMM, ElectroMagnetic Magnificence
Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Nou ik ben blij dat het allemaal opgelost is. Dat de 15 hoogste bieders een pen zouden krijgen was ik nog niet opgekomen. Maare vraag aan diegene die dat bedacht heeft, wat als je nou 5 pennen wilt kopen?

LED there be light

Op 15 maart 2006 22:11:41 schreef joerideman:
Nou ik ben blij dat het allemaal opgelost is. Dat de 15 hoogste bieders een pen zouden krijgen was ik nog niet opgekomen. Maare vraag aan diegene die dat bedacht heeft, wat als je nou 5 pennen wilt kopen?

Zorgen dat je 5 hoogste biedingen hebt.

Woei! *heeft etsbak*

tja, ik vindt 6 euro overbieden voor een pen een beetje overkill...

Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.

bieden voor een bepaald bedrag per pen op een bepaald max. aan pennen. Niet zo moeilijk toch?

stel iemand bied 100 euro voor 10 pennen, en iemand anders bied 80 euro voor 10 pennen, dan gaan er 10 voor 10 euro over de toonbank en 5 voor 8 euro...

Free the whales!

Op 15 maart 2006 22:12:35 schreef jossie:
[...]
Zorgen dat je 5 hoogste biedingen hebt.

maar dan moet je 5 keer over jezelf heen bieden?

Edit: Ahh oke op die manier, nouja daar komen we zondag wel uit.

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op woensdag 15 maart 2006 22:17:22

LED there be light

*uch
Denk je echt dat er iemand 10 euro voor een pen gaat geven:+?

Op 15 maart 2006 22:16:16 schreef joerideman:
[...]
maar dan moet je 5 keer over jezelf heen bieden?

Soort van ja.
Of gewoon 5 dezelfde-maar wel in de top 15 hoogste biedingen zitten.

[Bericht gewijzigd door jossie op woensdag 15 maart 2006 22:17:17

Woei! *heeft etsbak*