vragen betreft CO pennen

KT88

Overleden

Even voor de goede orde: Joerideman had e.e.a. vantevoren overlegd met het CO team, het is dus geen blinde actie van hem geweest om 15 topics te openen.

Sorry voor de mogelijke verwarring.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

En dat maakt het allemaal alleen nog maar erger...

tja...

allemaal niet zo zueren over die 15 topics..... ik had het wel een mooie actie gevonden.

KT88

Overleden

Op 15 maart 2006 22:34:59 schreef doorslagspanning:
En dat maakt het allemaal alleen nog maar erger...

Maakt wat erger?
Het feit dat ik namens het team mijn verontschuldigingen aanbiedt, zodat niet iedereen als idioten op Joeri hoeft gaan inhakken? :-(
Het feit, dat er van tevoren overleg is geweest? :-(
Het feit, dat er ueberhaupt iets wordt georganiseerd op dit forum? ;-(

Weet je, na de overspannen en ovbertrokken reacties op dit initiatief door te hebben gelezen, vaarg ik me af waar we het eigenlijk allemaal voor doen.

Deugt er nog wel eens iets hier, kunnen jullie je ei allemaal nog wel kwijt, of hoe zit het nou eigenlijk????

De ene post moet dicht, nee hij moet open, nee het moet zo, nee ik vind dat het zo moet.

Ik heb er even genoeg van. Gegroet.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Deugt er nog wel eens iets hier, kunnen jullie je ei allemaal nog wel kwijt, of hoe zit het nou eigenlijk????

De ene post moet dicht, nee hij moet open, nee het moet zo, nee ik vind dat het zo moet.

Ik heb er even genoeg van. Gegroet.

Ja, er deugt nog iets hier (; De hulp/groep (:
Ben nooit echt veel actief hier geweest, tegenwoordig groeit m'n interesse, en kom ik hier meer, omdat het hier fijn is (:

Op 15 maart 2006 22:40:39 schreef KT88:
[...]
Maakt wat erger?
Het feit dat ik namens het team mijn verontschuldigingen aanbiedt, zodat niet iedereen als idioten op Joeri hoeft gaan inhakken? :-(
Het feit, dat er van tevoren overleg is geweest? :-(
Het feit, dat er ueberhaupt iets wordt georganiseerd op dit forum? ;-(

Weet je, na de overspannen en ovbertrokken reacties op dit initiatief door te hebben gelezen, vaarg ik me af waar we het eigenlijk allemaal voor doen.

Deugt er nog wel eens iets hier, kunnen jullie je ei allemaal nog wel kwijt, of hoe zit het nou eigenlijk????

De ene post moet dicht, nee hij moet open, nee het moet zo, nee ik vind dat het zo moet.

Ik heb er even genoeg van. Gegroet.

Ik ben het 100% met je eens. Ik erger me er de laatste tijd ook al aan dat men zo zeurt. OK, er is zo nu en dan een lockje teveel, maar verder gaat het heel goed...
Neem nou bijvoorbeeld EA (ok, slecht voorbeeld) die na deze actie weer eens besloten heeft het forum te verlaten. Ik ben wel benieuwd wanneer die weer terug is...

Free the whales!
fzwart

Golden Member

Ik ben bang dat dit een groeistuip is. Ik heb het vaker meegemaakt op fora. Eerst is het een min of meer hecht groepje van mensen die elkaars nukken en eigenaardigheden voor lief nemen maar opeens is er een explosieve groei in het aantal deelnemers. Dat brengt vaak een verandering van cultuur op zo'n forum mee. Regels worden strakker (vaak door de situatie gedwongen) en mensen herkennen de oude sfeer niet meer.

Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar

Op 15 maart 2006 22:40:39 schreef KT88:
[...]
Maakt wat erger?
...
...

Ik vindt het werk van de mod's erg goed en correct. en tot nu toe waren jullie ook altijd zeer correct en vooral erg consequent. Tot deze laatste actie aan toe...

Je kunt zeggen: man waar zeur je over, en eigenlijk heb je dan nog gelijk ook. Want waar hebben we het over.
Maar het feit blijft vanaf nu wel (en dat hebben jullie aan jezelf te danken) dat de eerstvolgende keer dat een mod een dubbelpost verwijderd of een slotje plaats (al of niet terecht) hij gelijk op commentaar kan rekenen van de "gedupeerde" topic-starter. De TS kan nu te alle tijden refereren aan de 15 balpennen actie.
Dat komt dit prachtige forum zeker niet ten goede. Meer mensen zullen bij wijze van uitdaging duubelposten en meer van dat soort shit. Ik ben bang dat jullie je eigen glazen een klein beetje ingegooid hebben ( en dat dit misschien een beginnetje van het einde is (laten we het niet hopen)).

... En dat maakt deze actie nu zoveel erger...

Jullie hadden consequent moeten blijven en voor NIEMAND een uitzondering moeten maken.

Ik heb er even genoeg van. Gegroet.

Begrijpelijk, maar ik hoop niet voor lang.
Ik wil eigenlijk alleen zeggen "ga zo door zoals jullie bezig, zijn met uitzondering van de laatste balpennen-topic actie"

En verder zeg ik hier niets meer over.

tja...

KT88 ik ben blij dat je het voor me opneemt, maar trek het je alsjeblieft niet teveel aan. Het is nieuw voor de mensen, we gaan een beetje buiten de regels, maar dan af en toe.

Als de "klagers" zelf organiseren zullen ze wel beseffen dat je niet iedereen het naar hun zin kan maken.

Ik heb deze actie gestart, omdat na eeuwig gepraat over pennen/shirts/petten/mokken iets doorgezet moest worden. Daarbij heb ik gelijk CO geholpen, dat het op zo'n manier eindigt nu maakt me niet meer uit. ik heb me doel bereikt, een sponsoring voor CO en die pennen eindelijk waar gemaakt. Dat kan niemand me meer afnemen.

Volgende keer zal dit soepeler lopen. Dan zijn ze er aan gewend, weten ze waar het om gaat.

Ik wil er even aan toevoegen dat er voor NIEMAND een uitzondering is gemaakt!

Die uitzondering is er voor CO gemaakt, en dat zijn de gebruikers ook. En ik wil hier geen reactie op hebben geen discussie tenzij je er heel goed over nagedacht hebben. En dit klinkt misschien bot, maar dat moet maar even.

[Bericht gewijzigd door Joeri de Man op woensdag 15 maart 2006 23:32:09

LED there be light
Henry S.

Moderator

Op 15 maart 2006 23:27:12 schreef doorslagspanning:
[...]

Ik vindt het werk van de mod's erg goed en correct. en tot nu toe waren jullie ook altijd zeer correct en vooral erg consequent. Tot deze laatste actie aan toe...

Je kunt zeggen: man waar zeur je over, en eigenlijk heb je dan nog gelijk ook. Want waar hebben we het over.
Maar het feit blijft vanaf nu wel (en dat hebben jullie aan jezelf te danken) dat de eerstvolgende keer dat een mod een dubbelpost verwijderd of een slotje plaats (al of niet terecht) hij gelijk op commentaar kan rekenen van de "gedupeerde" topic-starter. De TS kan nu te alle tijden refereren aan de 15 balpennen actie.
Dat komt dit prachtige forum zeker niet ten goede. Meer mensen zullen bij wijze van uitdaging duubelposten en meer van dat soort shit. Ik ben bang dat jullie je eigen glazen een klein beetje ingegooid hebben ( en dat dit misschien een beginnetje van het einde is (laten we het niet hopen)).

... En dat maakt deze actie nu zoveel erger...

Hopelijk denkt verder niemand zo krom.
Iemand die voor de lol gaat dubbelposten wordt nog steeds zo geband als te voor, en dat komt al niet voor...

Onterechte slotjes: Zoek ze eens op zou ik zeggen...

Jullie hadden consequent moeten blijven en voor NIEMAND een uitzondering moeten maken.

We zullen nog eens wat doen... en het waren 15 pennen en dus 15 veilingen per opbod.

Begrijpelijk, maar ik hoop niet voor lang.
Ik wil eigenlijk alleen zeggen "ga zo door zoals jullie bezig, zijn met uitzondering van de laatste balpennen-topic actie"

En verder zeg ik hier niets meer over.

Over tot orde van de dag.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 15 maart 2006 22:40:39 schreef KT88:
[...]
Ik heb er even genoeg van. Gegroet.

Trek het je niet aan KT88, je doet je werk goed! Complimenten. (nee niet om te slijmen:P)

Wat een geouwehoer zeg. Maak elkaar het leven toch niet zo moeilijk. We zitten hier allemaal met hetzelfde doel en dat is van elkaar leren. Til er toch niet zo zwaar aan. ;)

vermits dit topic toch "vragen betreft CO pennen" noemt vraag ik me af waar er nu eigenlijk kan geboden worden op die dingen of zijn ze nu logischerwijs bij Vraag & Aanbod terecht gekomen ?

Eerlijk gezegd snap ik door de vele topics niet eens meer om hoeveel pennen het nou eigenlijk ging/gaat.

In mijn ogen was het een onoverzichtelijke actie, die een stuk makkelijker kon...

Ik noem even geen namen om noch joeri of een van de moderators aan te spreken.

Wat fzwart zegt klopt.
Toen ik hier kwam was het een gezellig forum, waar iedereen elkaar een beetje kende (zo voelde het bij mij tenminste dan)
Ik heb het idee dat sinds het aantal nieuwelingen die geen enkele moeite doen in den beginne iets op te zoeken voor een vraag hier op het forum, flink gestegen is, de stemming grimmiger geworden is.

Zo...

http://www.m-voorloop.nl --- Ik? Welnee! Ik zit nog lang niet achter de germaniums.

Op 16 maart 2006 00:00:36 schreef Henry S.:
Onterechte slotjes: Zoek ze eens op zou ik zeggen...

Is wat moeilijker omdat ze deze dan toch weer openzetten.

slimme mensen vinden oplossingen, genieën vinden problemen.

Leuke actie joerideman, goed voor CO en *respect* voor je doorzettingsvermogen! Heel goed!
Ik ben natuurlijk fel tegen, daarom doneer ik ... ;) (geintje)

Maar mensen, mensen, wat een gemauw en geblaat weer! :( Hebben we niks leuks te doen? Is de soldeerbout stuk? Geen *leuke opbouwende ideen* meer? Gaan we de boel dan maar afkammen?

En CO is zo grimmig als je zelf bent ...

If you don't like it, don't click it.