meeting in breda

Dit topic is gesloten

Op 19 maart 2006 21:03:01 schreef Jan klaasen:
ik kom 27 maart, 1900... grote markt, ik zal er zijn

oke relaxed.

ff een off topic vraag: studeer je electronica aan avans of iets anders?

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Na een msn-gesprekje met kleinmeisje deze oproep speciaal aan alle in en om breda wonende mensen.

Maandag 27 maart om 19:00 zal er in breda een kleine CO meeting zijn. Kom ook en maak echt menselijk contact

(Ps: kleinmeisje hoe kom je aan mijn msn, zal ik wel ooit gegeven hebben denk [edit]het staat gewoon in me profiel, maakt me verder ook niet uit[/edit])

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op zondag 19 maart 2006 23:23:59

eventueel vervoer kan worden geregeld k kan nog 3 man vervoeren

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

hmmm antwerpen - breda dat lijkt me wel te doen maar om 19u......
waarom is er zo niets in belgië :(:(:(:( ik ga forum oprichten voor belgen peins ik :) of van de zomer is een CO barbeque organizeren :p
swat ik zal zien wat ik kan doen zit ook met school tot half 6 en dan ben ik antwerpen miss met trein ofzo. is er slaapplaats? :)

My Tube is bigger then yours

Op 19 maart 2006 23:38:04 schreef beertje_01:
hmmm antwerpen - breda dat lijkt me wel te doen maar om 19u......
waarom is er zo niets in belgië :(:(:(:( ik ga forum oprichten voor belgen peins ik :) of van de zomer is een CO barbeque organizeren :p
swat ik zal zien wat ik kan doen zit ook met school tot half 6 en dan ben ik antwerpen miss met trein ofzo. is er slaapplaats? :)

het was maar een uitspraak die ik ooit gedaan heb in een ander topic waaruit deze actie volgt. een grote meeting is al vaak geprobeert maar nooit tot een goed eidne gebracht. wellicht kan deze mini meeting inspiraytie geven tot het houden van een landelijke meeting

mja je hebt gelijk maar wie is er van CO die in belgië woont
ik voel me eenzaam als buizenmens hier in belgië

My Tube is bigger then yours

er zijn er zat uit belgie.. ahc wellicht groeit dit initiatief uit naar een grotere meeting. en wellicht is dan breda nog wel niet zo'n slecht idee gezien de dekking nederland belgie

Op 19 maart 2006 23:38:04 schreef beertje_01:
hmmm antwerpen - breda dat lijkt me wel te doen maar om 19u......
waarom is er zo niets in belgië :(:(:(:( ik ga forum oprichten voor belgen peins ik :) of van de zomer is een CO barbeque organizeren :p
swat ik zal zien wat ik kan doen zit ook met school tot half 6 en dan ben ik antwerpen miss met trein ofzo. is er slaapplaats? :)

@@ Er is (nog) geen trein naar Breda . Maar er is wel ( of was ???) een bus van de Roosevelt plaats naar Breda .

Op 19 maart 2006 23:38:04 schreef beertje_01:
hmmm antwerpen - breda dat lijkt me wel te doen maar om 19u......
waarom is er zo niets in belgië :(:(:(:( ik ga forum oprichten voor belgen peins ik :) of van de zomer is een CO barbeque organizeren :p
swat ik zal zien wat ik kan doen zit ook met school tot half 6 en dan ben ik antwerpen miss met trein ofzo. is er slaapplaats? :)

klinkt gezellig

Op 20 maart 2006 00:04:38 schreef Jan klaasen:
er zijn er zat uit belgie.. ahc wellicht groeit dit initiatief uit naar een grotere meeting. en wellicht is dan breda nog wel niet zo'n slecht idee gezien de dekking nederland belgie

mee eens :D

is er nu echt niet meer animo, kom op mensen!

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
KT88

Overleden

Heel veel plezier, maar ik was niet van plan om 150 km te gaan rijden alleen om jullie eens te zien.... >:-)

Hadden jullie niet naar Rosmalen kunnen komen?

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

bij ander inzien wel..... maar ja dat is achteraf praten.

wellicht zie ik timmie binnekort wel op school....

[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op maandag 20 maart 2006 19:56:51

Op 20 maart 2006 19:04:52 schreef KT88:
Heel veel plezier, maar ik was niet van plan om 150 km te gaan rijden alleen om jullie eens te zien.... >:-)

Hadden jullie niet naar Rosmalen kunnen komen?

doen we volgende keer kt88 ben er trouwens geweest maar niemand gezien.
maar waar woon je dan kt88 dan komen we langs jou ff bakske drinken.[edit]ik weet het al staat in je profiel[/edit]

Op 20 maart 2006 19:56:31 schreef Jan klaasen:
wellicht zie ik timmie binnekort wel op school....

ongetwijfeld, vrij makkelijk te herkennen: 4 van de 4 dagen dat ik op school ben draag ik een spijkerjas meestal zit ik in het studielandschap in de kelder

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

kunnne we zo geen weekend aan hobby electronica organizeren. zoiets als een lan maar dan voor electronica people (lans mogen toch niet meer nu sabam lastig begint te doen boetes van 500000€ en meer en gevangenisstraffen brrrrr)
en dan met een bbq er bij een heel weekend lang
desnoods wat piraterij met zender er bij. :p

My Tube is bigger then yours

Op 20 maart 2006 21:36:42 schreef beertje_01:
kunnne we zo geen weekend aan hobby electronica organizeren. zoiets als een lan maar dan voor electronica people (lans mogen toch niet meer nu sabam lastig begint te doen boetes van 500000€ en meer en gevangenisstraffen brrrrr)
en dan met een bbq er bij een heel weekend lang
desnoods wat piraterij met zender er bij. :p

ik vind het best zaterdag over een week bij jou in de achtertuin:D. ik zou zeggen: probeer het te regelen ik ben er wel voor in hoor.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

jah ik vind het ook best zolang het maar van te voren aangegeven wordt, ivm vrij vragen.

--muts--

ja het zal eerder in de vakantie/zomer zijn ze
lekkere BBQ
een hoop tafeltjes waar iedereen aan kan zitten
een voorziening van stroom (maar niet te extreem :p)
een bar voor dorstlessing
lijkt me wel fijn om zo wat sociaal te doen
ik zie het nog wel
aangezien ik nu de lazytuck lan heb moeten opgeven (fucking sabam en ccu) zit het er wel in ergens deze zomer :)

My Tube is bigger then yours

jaa, lanparty.

Moet ik wel even mijn software uitdunnen, ze controleren steeds vaker, maar ik heb LEGALE muziek >:)

een BBQ is ook leuk, maar is het haalbaar

-

Zou het niet handig zijn om eens een meeting op een wat meer centrale plaats te organiseren ?
Ik zelf heb wel vaker een meeting gedaan in Utrecht
dat is ook voor mij een takkeneind weg maar wel voor iedereen per OV bereikbaar
Ook lijkt me 27 Maart wat kort dag.

Als het een algemene meeting is, wil ik ook best komen,
maar ik ga er uiteraard geen dag vrij voor nemen.
moet dus een weekend worden.

http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !

ja als ik het organizeer zal het in een tent in de tuin zijn :)
en das nu wel in belgië
maar idd een centrale plaats i wel leuk.
ik bedoel dus geen lan party maar echt een elektronica event een heel weekend lang

My Tube is bigger then yours

Op 20 maart 2006 22:57:06 schreef Capt501:
Zou het niet handig zijn om eens een meeting op een wat meer centrale plaats te organiseren ?
Ik zelf heb wel vaker een meeting gedaan in Utrecht
dat is ook voor mij een takkeneind weg maar wel voor iedereen per OV bereikbaar
Ook lijkt me 27 Maart wat kort dag.

Als het een algemene meeting is, wil ik ook best komen,
maar ik ga er uiteraard geen dag vrij voor nemen.
moet dus een weekend worden.

27 is vandaag de dag kortdag maar het topic is geopend op de 7e

werk jij om 19.00 nog(ja het kan ik ook weleens)
maar wat stellen jullie dan voor in mijn startpost staat duidelijk vermeld dat ik open sta voor alternatieven.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

ik woon in odijk, utrecht, en ik heeft een huis, met daarnaast 300m2 weiland.

Feestje bouwen. Is gewoon in het midden van het dorp en centraal, maar ik moet ook mijn ouders zo ver zien te krijgen.

-

Op 20 maart 2006 23:04:51 schreef Ganzz:
ik woon in odijk, utrecht, en ik heeft een huis, met daarnaast 300m2 weiland.

Feestje bouwen. Is gewoon in het midden van het dorp en centraal, maar ik moet ook mijn ouders zo ver zien te krijgen.

dat zou inderdaad wel relaxed zijn.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Op 20 maart 2006 22:57:06 schreef Capt501:

Als het een algemene meeting is, wil ik ook best komen,
maar ik ga er uiteraard geen dag vrij voor nemen.
moet dus een weekend worden.

Nu is het wel onder andere mijn idee, maar kijk als jij er geen dag voor vrij wil nemen omdat je doordeweeks werkt,
hoe zit dat dan met mensen die in het weekend werken waaronder ik val niet dat het een probleem is om vrij te vragen want ik zit ruim met mijn overuren.
Maar goed dus eigenlijk is het zo het is in het weekend dan maar dat kan dus niet op een zaterdag en eventuele koopzondag want dan werk ik.
maar goed maakt mij niet uit ik regel wel wat op me werk dan als ik het optijd weet

--muts--

Op 20 maart 2006 23:06:26 schreef kleinmeisje:
[...]

Nu is het wel onder andere mijn idee, maar kijk als jij er geen dag voor vrij wil nemen omdat je doordeweeks werkt,
hoe zit dat dan met mensen die in het weekend werken waaronder ik val niet dat het een probleem is om vrij te vragen want ik zit ruim met mijn overuren.
Maar goed dus eigenlijk is het zo het is in het weekend dan maar dat kan dus niet op een zaterdag en eventuele koopzondag want dan werk ik.
maar goed maakt mij niet uit ik regel wel wat op me werk dan als ik het optijd weet

ik denk niet dat capt het zo kwaad bedoelde maar je kan het natuurlijk ook savonds doen in het weekend. ik behoor ook tot de groep parttimers die op zaterdag werkt en sporalisch een koopzondag.

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Eerste contact.......

vandaag, woendag 22 maart, hebben kleinmeisje, timmie, en ondergetekende elkaar ontmoet te avans hogeschool breda. Het eerste contact duurde niet lang (helaas, maar verplichtingen van mijn kant) maar was zeker aangenaam.

Aanstaande maandag zal het vworden voorgezet onder het genot van een versnapering. Dit feest zal plaats vinden in Cafe de Vulling aan de grote markt in Breda rond 19:00 uur

Daar kan dan natuurlijk naar hartelust gepraat wordne over electronica avonturen

Dit topic is gesloten