d8 jij dat real robots kost 7.50 per aflevering alleen het eerste deel kost 3.80.
Ik heb dus alleen het eerste en het tweede deel besteld voor €11.20 en dat is niet veel (ik ga niet alles halen):P

Jeroen

Ik heb een klein filmpje gemaakt kijk maar hier onder
Het is een vaag filmpje (ligt aan de webcam) maar ik probeer een betere te maken.

Filmpje(divx Codec 5.02 nodig www.divx.com)
als je hem wil downloaden doe dan opslaan als.

P.S hier zijn de fotos nog een keer
er zitten ook nieuwe fotos bij.

Jeroen

[Bericht gewijzigd door Jeroen13 op ]

lekker snel :P (op het filmpje)

ja weet het maar in het echt is hij iets langzamer.
maar ik ga nog nieuwe filmpjes maken betere :P

Jeroen

Hehe robotjes zijn fun :)

ja daarom bouw ik ze ook en je leert er ook nog van :P

Ju kunt er misschien nog een looplichtje insteken voor een extra FX ;)

ja maar dan moet het wel klein blijven en maag niet teveek stroom eten

Op 5 april 2003 15:28:52 schreef DJJeroen:
ja maar dan moet het wel klein blijven en maag niet teveek stroom eten

Ik heb zelf een keer een bensu gezien (zo'n mini bestuurbaar autootje, echt vet ik heb ze ook :P) en die had een looplicht van 5 ledjes bij zijn voorruit. En als je wel eens gezien hebt hoe groot die voorruit is dan kan je je niet voorstellen dat daar zo'n looplicht uberhaubt inpast :D

je kan er ook zo'n alle kleuren ding in doen. Zo'n ledje die alle kleuren van de regenboog aanneemt

ik weet niet wat ik doe ik wil eerst een motor regeling er in bouwen die op deze site staat maar het wil niet echt lukken.

Op 6 april 2003 10:11:33 schreef Syb:
je kan er ook zo'n alle kleuren ding in doen. Zo'n ledje die alle kleuren van de regenboog aanneemt

RGB LED!!! :D

nee regenboog is ook paars , oranje , wit.....

ik zie wel wat ik er allemaal op zet mijn motor regeling is bijna klaar dus

Op 6 april 2003 15:55:34 schreef mauritzzz:
nee regenboog is ook paars , oranje , wit.....

ik weet nie hoe oud je ben maar ik zou nog maar eens opletten bij natuurkunde als ze het over licht hebben. met de kleuren rood groen en blauw kun je alle kleuren maken

Op 6 april 2003 16:02:43 schreef DJJeroen:
ik zie wel wat ik er allemaal op zet mijn motor regeling is bijna klaar dus

Ga je die regeling bouwen om je rijsnelheid aan te passen of om je robo recht vooruit te laten rijden?
Ik ben ook bezig met een robot m.b.v. de twee motoren/ transmissies van Real Robots, maar als ik ze gewoon aansluit rijdt mijn bot met een boog. Door het snelste wiel iets langzamer te laten gaan (m.b.v. motorregeling) rijdt 'ie nu recht voruit. Wel start het wiel met de motorregeling iets later dan de andere als ik hem aanzet.
Ik probeer nu zelf een lijnvolg sensor in te bouwen.

Ik heb ook die motoren van real robots en ze rijden gewoon recht door zonder bocht en mij motorregeling werkt goed nou.

Nieuw filmpje(6.2 MB, dus het beste doel opslaan als)
in het echt is hij niet zo snel maar snap ook niet hoe dat komt :P

Hijs echt vet. Ik hoop dat de mijne het ook zo goed doet. Ik zal hem zo ff testen en binnenkort foto's + filpjes + schema's posten

die filmpjes zijn echt :9~ kwijl :9~

er komt er nog een aan dan rijdt hij doolhof (soort van).hij is wel wmv(windows media video(player)) of avi maar dan klopt hij niet helemaal

[Bericht gewijzigd door Jeroen13 op ]

PleXiBoT.wmv heb je windows media player nodig
doel opslaan als

de versie hier boven is de volledige versie