Op 23 april 2006 16:04:36 schreef Danny:
Als je edison nou ff had geleerd hoe hij LED's moest maken had je die hele tijdmachine kunnen verlichten met RGB LED's
Ik kan niemand iets leren dat ik zelf niet weet, toch?
Bovendien had ik geen Gallium-arsenide tot mijn beschikking, toen.
* daar zeg ik wat... Danny denkt dat hij nu weet wat ufo's zijn.. t was KT88 die door de tijd vloog:P
Het is waar dat ik in 1947 een probleempje had en een noodlanding moest maken te Roswell, maar ik dacht dat voldoende te hebben afgedekt met verhalen over weerballonnen........is dat niet gelukt dan?
Op 23 april 2006 16:10:26 schreef KT88:
[...]
Ik kan niemand iets leren dat ik zelf niet weet, toch?
Bovendien had ik geen Gallium-arsenide tot mijn beschikking, toen.
was dan ff naar 2370 gegaan. had je zo een pda,tje
met alle info (datasheets en de hele rattaplan) kunnen meenemen. daar zullen ze ook wel weer wat beters hebben dan Gallium-arsenide.. hectrominaside bijvoorbeeld.
oja, dit is mijn flux capacitor:
jaja.. ik reis ook wel eens door de tijd.....
[Bericht gewijzigd door Danny op ]
muddy
Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.
echt te gave digen hier allemaal.
kt88 of danny, kunnen jullie voor mij een keer een handtekening van Edison of Faraday meebrengen?:p
greenghost
onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"
Op 23 april 2006 17:06:54 schreef muddy:
echt te gave digen hier allemaal.
kt88 of danny, kunnen jullie voor mij een keer een handtekening van Edison of Faraday meebrengen?:p
ik wil er wel een van ohm
muddy
Magnetische flux loopt altijd in gesloten paden, elektrische stroom niet per se (volgens de wet van Ampère), want: elektrische lading kan ophopen.
facist, communist weet ik het!
da ding lijkt wel een beetje op die 'back to the future' auto, daar zit ook zon soort ding ion (FYI: achter de bestuurder + bijrijder stoel, in het midden.
Op 23 april 2006 20:47:57 schreef muddy:
da ding lijkt wel een beetje op die 'back to the future' auto, daar zit ook zon soort ding ion (FYI: achter de bestuurder + bijrijder stoel, in het midden.
LOL toevallig dat ik daar nou net op heb gezocht met google
je gaat door naar de volgende ronde!
ben toenet nog ff in 1821 bij Charles Babbage langs geweest. hij was z'n grote uitvinding "de rekenmachine" aan het het showen, maar toen ik mijn zakjapanner liet zien werdt hij toch wel erg stil... 
greenghost
onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"
trafo verkeerd aangesloten|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
Mooi, maar ik prefereer een Witness Well met een Time Crystal erin. (ik ben nogal voor kleine, draagbare apperatuur, geen gigantische tijdsmachines met buizen en fluxcaps)
Time crystal kan met een gewoon stukje quarz, is niet zo super kritisch; experimenteer dus wat.
Ik heb wel schema's van een tijdmachine, enkel is dat nogal cryptisch, kan wel posten bij interesse.
Ik heb eens op irc gepraat met iemand die beweerde dat het werkte.
(is handheld)
[Bericht gewijzigd door Bertrix op ]
zweetvoetje
Free the whales!
Op 24 april 2006 21:00:12 schreef Bertrix:
[afbeelding][afbeelding]Bedenk wel, als een van de onderdelen stuk gaat zit je vast...
idd, ik heb hier al 5 zombies gestaan, die dachten dat zo'n prulletje met een paar onderdeeltjes niets deed 
Op 24 april 2006 21:06:54 schreef zweetvoetje:
[...]
idd, ik heb hier al 5 zombies gestaan, die dachten dat zo'n prulletje met een paar onderdeeltjes niets deed
Ik kan helaas geen foto maken, telkens als ik daar naar kijk met de camera komt er "Firmware Fault: Assertion Failed 0x00FE is not 255", dus tsja...
beertje_01
My Tube is bigger then yours
hahaha werkt op 110 v ac
en dan kom je in de middel eeuwen terecht waar vind je dan een stop contact?
tís wel leuk om even de loto uitslagen van over een paar weken even te zien
Op 24 april 2006 21:55:22 schreef beertje_01:
ik vraag mij eigenlijk af wat dat ding nu eigenlijk kan doen
Ik heb met irc eens met iemand gepraat die success had, zei ie dus, hij had een generator mee...
Moesten ze je daarmee zien in de middeleeuwen(die HDR en aggreagaat) lijtk het me dat je als heks vervolgt wordt...
Foto van de binnekant:
Btw op http://www.fluxcap.com staan veel dingen, vooral dat experiment met die cap en buzzer is goed...
EDIT: deze dus: http://www.fluxcap.com/creating_flux_cap.htm
Op 24 april 2006 22:23:25 schreef Bertrix:
Foto van de binnekant:
[afbeelding]Btw op http://www.fluxcap.com staan veel dingen, vooral dat experiment met die cap en buzzer is goed...
EDIT: deze dus: http://www.fluxcap.com/creating_flux_cap.htm
wat is dat ?
Op 24 april 2006 22:23:25 schreef Bertrix:
Foto van de binnekant:
[afbeelding]
Creatief met plakband
Cursus in 3 delen 
Op 24 april 2006 23:33:02 schreef Henry S.:
[afbeelding]In 20 jaar nog geen spruit veranderd, de Tandy had toen al die dure verpakte onderdelen
De verpakking kost meer dan de cap. Al wat ze doen is de condensator aan een buzzer hangen en horen dat die nog even doordoet bij verwijderen van de spanningsbron (wat doet een cap ook weer? ah ja energie opslaan)...
Aannemelijk bewijs voor het mogelijk zijn van tijdsreizen!
Ibanez
Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
Maar ff over die scanner hoe krij je dan in vredesnaam voor elkaar om er muziek uit te krijgen? iemand een idee?
Op 24 april 2006 23:33:02 schreef Henry S.:
[afbeelding]In 20 jaar nog geen spruit veranderd, de Tandy had toen al die dure verpakte onderdelen
Tandy ? Bedoel je de TRS-80 Model-XX serie ? 
Ja die, hadden vroeger onderdelenwinkels in NL (en B?), alles in blisterverpakking, veel zooi waarvan de helft maar bruikbaar was (wat moet je met een led van 2cm lang?), en duur.