Show your projects!

Dit topic is gesloten

Op 23 april 2006 21:03:15 schreef pcnerd:
[...]
waarom aard jij jezelf niet als je een pc bouwt? is vrij noodzakelijk bij pc's :).
btw, start jouw hq-loeplamp wel in 1 keer op, ik moet eerst die momentschakelaar 10 keer indrukken :s.

Ik tik voordat 'k aan een pc begin altijd ff de aarde aan, nog nooit iets kapot gegaan... En er zijn toch al wat pctjes open gegaan hierzo...

Je site werkt niet in Vuurvos, en in IE moet ik iets installen. Dan werkt het :)

-

Op 25 april 2006 19:14:12 schreef Ganzz:
Je site werkt niet in Vuurvos, en in IE moet ik iets installen. Dan werkt het :)

Dat staat ook op de site;).
---------------------------
Ik ben bezig met een PIC webserver. Ik heb een paar dagen geleden een leuk chipje bij VOTI besteld. Het gaat om de ENC28J60, die mij een hoop (programmeer) werk scheelt:).
Daar ga ik of in de vakantie mee aan de gang of vanaf morgen( ik verwacht 'm morgen).

Woei! *heeft etsbak*
free_electron

Silicon Member

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

Op 25 april 2006 19:23:33 schreef free_electron:
[...]

coooooool. supercooool die pled display

Vind ik ook, helaas nu nog duur.

http://ganzz.powerflux.be/Elekprojecten/Pled_details.wmv

Nog meer Pled, ik hoop vanavond mijn proto layout te maken en dan morgen etsen, jullie zien wel wat het word :P

-

Iemand ervaring met PIC@ethernet?
Morgen komt ook een hele gave display binnen:).

Woei! *heeft etsbak*

http://home.versatel.nl/even-snippert/Prototype.JPG
Mijn projectje is bijna klaar :)
Prototype werkt, nu nog een printlayout maken. Als hij klaar is zal ik de printlayout, schemas en c-source ook posten.

Op 25 april 2006 19:42:15 schreef Ganzz:
http://ganzz.powerflux.be/Elekprojecten/Pled_details.wmv

Nog meer Pled, ik hoop vanavond mijn proto layout te maken en dan morgen etsen, jullie zien wel wat het word :P

Ohh echt nice :) !

btw ff nog een vraagje wat is het verschil tussen een gewoon grafische lcd display en een PLED?
Kan jouw project ook met een gewoon display?

Op 30 april 2006 08:19:08 schreef Meert:
[...]
Ohh echt nice :) !

btw ff nog een vraagje wat is het verschil tussen een gewoon grafische lcd display en een PLED?
Kan jouw project ook met een gewoon display?

het verschil is in een grafische lcd zitten vloeibare kristalen die gaan oplichten bij wisselspaning. in een pled zitten allemaal ledjes in plaats van kristallen.

Op 30 april 2006 08:19:08 schreef Meert:

Kan jouw project ook met een gewoon display?

ja je kan ze onderling verwisselen

Op 23 april 2006 18:54:22 schreef Jorrit:

Mijn 3de drsstc. Hier moet ik nog vrij veel aan doen maar ga ik pas weer mee verder als ik mijn versterker af heb.

[afbeelding]

En dan ben ik nog met een aantal andere projecten bezig waar ik zo nog geen foto's van heb, zoals een lichtbak een bassversterker en dan natuurlijk nog van allerlei experimenten met dr/ol/sstc's :)

hmm zoeits wil ik ook hoe maak je dat???? kun je a u b (het schema) eens doormailen ziet er wel vet uit.

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"

Hier een fototje van m'n huidige projekt:
http://members.home.nl/a.vermaning/USB-Board/USB-BOARD.jpg
Een FPGA experimenteer board met een spartan 3 (XC3S400) en een EZ-USB uC (AN2131QC).
Het is nog iet helemaak af, maar heb net m'n eerste test in de FPGA gedownload en hij werkt! Het downloaden gaat nu nog via de JTAG, maar de uC moet dit werkje overnemen zodat ik vanuit de PC via USB de FPGA kan configureren.

Op 30 april 2006 23:57:33 schreef Lexy:
Hier een fototje van m'n huidige projekt:
[afbeelding]
Een FPGA experimenteer board met een spartan 3 (XC3S400) en een EZ-USB uC (AN2131QC).
Het is nog iet helemaak af, maar heb net m'n eerste test in de FPGA gedownload en hij werkt! Het downloaden gaat nu nog via de JTAG, maar de uC moet dit werkje overnemen zodat ik vanuit de PC via USB de FPGA kan configureren.

respect

Op 30 april 2006 23:55:32 schreef Extragroot:
[...]

om text op te zetten , via de pic

Dat lijkt me nogal logisch.... Maar welke informatie zou je willen laten zien (tijdens programmeren)?!

Die 'live' site werkt idd niet onder firefox maar ook niet onder mijn 'crossover office internet explorer'.

"Keyboard not connected, press F1 to continue." - MS-DOS ... Check www.krisje8.nl !

Op 1 mei 2006 07:33:43 schreef ZX6RR:
[...]

Dat lijkt me nogal logisch.... Maar welke informatie zou je willen laten zien (tijdens programmeren)?!

vb de stand van een timer naar buiten sturen
je naam , tijdens het opstarten , ...

wat je programeert , komt erop

the ski is the limit

Op 1 mei 2006 15:01:25 schreef Extragroot:
[...]

vb de stand van een timer naar buiten sturen
je naam , tijdens het opstarten , ...

wat je programeert , komt erop

the ski is the limit

En dan dacht ik dat ik iets onzinnigs met een LCD aan het doen was ;)

http://www.nack.nl/co/alto.jpg

KT88

Overleden

Jij zult (met de auto dan) ook niet veel snelheidsboetes krijgen he> >:-)

150 max, laat me raden, Peugeot 1.9 dieseltje?

Wel gaaf display trouwens!
tip uit moderatorhandboek: altijd met een aardige opmerking afsluiten!

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Op 1 mei 2006 21:22:28 schreef ZX6RR:
[...]

En dan dacht ik dat ik iets onzinnigs met een LCD aan het doen was ;)

[afbeelding]

cool ,, is het zelfde lcd lijkt me
ik heb het van htvision

is dit een bestelwagen waarin je lcd zit ?of een personen auto ?

Dit topic is gesloten