oei. rats vergeten. ( ben al een week terug van verlof )
zal daar vanavond een sinvliegen

Free electron
ik heb nog maar eens een paar pogingen gedaan om de layout klaar te krijgen.
Het wil me echter nog steeds niet lukken.
Ik hoop dat jij meer geluk hebt.

Je hebt geschreven dat die spoel niet goed was.
Wat is hier fout aan. Welke moet ik dan bestellen?

Als je het schema hebt kan ik er wel een printlayout(je) van maken hoor;) (mail 'm anders even).

Ben deze week nog maar eens bezig geweest, met Ultiboard dit keer. Ook hier hetzelfde probleem. Ik krijg de layout voor de schakeling niet klaar.
Ik begin zo stilletjes te denken dat dit nooit in orde geraakt.
Free_electron of jossie hebben gezegd dat ze wel wilden helpen. Als je dit ook echt wil doen stel ik dit ten zeerste op prijs. Als het niet zo is, laat me dit dan weten. Dan kan ik een firma beginnen zoeken die de printjes voor mij kan maken. Ik heb nu meer dan 4 weken meer dan mijn best gedaan. Ik ben nu eenmaal geen goede electronicakenner.

Is er nu niemand die dit klaarkrijgt?

Sorry, vergeten!

Zal vanavond even kijken, moet eerst even wat aan m'n huiswerk doen.

[edit]

Het chipje is alleen in TO220-7 of in een vage smd behuizing te krijgen:(.

[Bericht gewijzigd door jossie op ]

Hé jossie,
lukt het zo'n beetje met de layout?
Indien het niet kan of teveel werk is laat mij dan iets weten. Dan kan ik iets anders proberen te regelen.

Thx.

Het zou wel moeten lukken, alleen ik heb er niet heel veel zin in ^^.
Vooral omdat ik er zelf ook niks aan heb, en het is toch aardig wat werk.

Jossie,
als je nu ziet hoeveel mensen hier vragen stellen over step-down en step-up regelaars, of een schema of layout vragen, lijkt het mij een goede kans om dit misschien toch te maken en bij de schakelingen op te nemen op deze website. Ik zeg dit niet alleen voor mij. Ik denk dat er wel meer mensen heel dankbaar zouden zijn. Als ik het zelf moest kunnen had ik dit allang gedaan.

Misschien is er een andere goede ziel die dit leest en wel gewonnen is voor dit idee? Free_electron misschien?

Grtz.