Ik ga bijna de spanning er op zetten.
Zal het waarschijnlijk wel niet doen ,zo de eerste keer,maar dat heb ik altijd.
Maar geef eens een freq aan.
Ik heb nu de volgende kristallen.
6200
6225
6250
6275
6300
6325
6350
6375
6400
MRF-Technoligy
MRF Always ON The Airwaves The Antenna is 90% of Your Radio - http://members.home.nl/mrf-technoligy/
alles is in gebruik 6300 zit steeds iemand te testen maar schakelt soms ook uit en dan weer in. oke ben benieuwd ik monitor de boel wel.
[Bericht gewijzigd door MRF-Technoligy op ]
MRF-Technoligy
MRF Always ON The Airwaves The Antenna is 90% of Your Radio - http://members.home.nl/mrf-technoligy/
Transmitter alles is nog bezet paardekracht gaat er zo uit op 6300 anders is 6425 nog een optie
Hans de Swan
HF-junk, verslaafd aan ether.
Nog een half uurtje en ik ga maffen... De hele week al om 05:00 uur moeten opstaan en ben daarvoor nog aan het afkicken... Zal mij benieuwen, Bert... 
Op 4 juni 2006 00:22:28 schreef Transmitter:
heb problemen met audio
print aan het nazoeken
westcoast op 6303 khz. ontvangt iemand nog wat ?
Op 4 juni 2006 00:32:35 schreef Henry S.:
Helaas Vincent
jammer , in nederland niet dus , ontvang veel rapporten uit scandinavie en uk op dit moment.
transmitter succes met je expirimenten , hoop je snel eens te horen.
Hans de Swan
Kon je hier in ZO-Friesland ook niet ontvangen Vincent, maar OP DE 6.300MHz. ONTVANG IK WEL WAZIG IETS EN HOOR EEN SOORT VAN AANKONDIGING. Niet erg duidelijk, maar onmiskenbaar een signaal met modulatie! Ben jij dat, Bert?
Op 4 juni 2006 00:44:59 schreef Hans de Swan:
Kon je hier in ZO-Friesland ook niet ontvangen Vincent, maar OP DE 6.300MHz. ONTVANG IK WEL WAZIG IETS EN HOOR EEN SOORT VAN AANKONDIGING. Niet erg duidelijk, maar onmiskenbaar een signaal met modulatie! Ben jij dat, Bert?
ha, die Hans , doe jij de jongens van Waddenzee de groetjes , ik ben er vorige week nog geweest,kon dit weekend helaas niet.
Hans de Swan
Heee Vincent! Jammer man! Van Waddenzee bedoel ik... dat je morgen er niet bent. Maarre... over 3 weken hebben we genoeg te lullen. Ik zie er naar uit om je weer eens te ontmoeten! 
Op de 6.300MHz. is hier nog steeds een zwak signaal te horen met om ong. 7 minuten voor 1 een aankondiging over een internet-adres. Signaal is niet makkelijk waar te nemen, maar het is zeker een piraat. Iets hoger krijg ik nota bene SSB-gasten te horen en dat gebeurd niet zo vaak op deze frequenties.
Ga nu echt naar bed en zie morgen wel of het Bert geweest was. Maak je om het signaal bij mij niet te druk, Bert. Ik woon namelijk iets te dichtbij om goed op KG te kunnen scoren. Stations met een afstand boven de 40 á 50km. scoren meestal beter... Het blijft tenslotte kortegolf met al zijn nukken. Wacht 'der piraten-doctor' maar eens af! Welterustûh! 
Rond 6300 zit SSB, wat trouwens wel vaker voorkomt en een engels station wat met vlagen binnenkomt.
Geen Transmitter, die zal nu wel aan het bier zitten 
Hans de Swan
Net nog met Bert "geMSN't" en hij had de modulatie inderdaad (nog) niet in orde. Vermogen wel! 18 watt! Dan was het station op de 6.300MHz. dus iemand anders... Jammer! Het signaal was dan ook niet bijster sterk en ik kon met vlagen wat waarnemen... Nah! Morgen maar weer verder zien. Truste! 
Goeie morgen!
Ik ga mijn ontvangertje aan zetten!
Misschien ook mijn zendertje! Ff kijken maar.
Kan jammer genoeg niet de hele dag (verplichtingen!)
Voor test stations: 0615657588
Ik zal de band een beetje in het oog houden!
@Transmitter
Geen audio? Of slecht? Vertel het eens?
Laat ons eens mee genieten van jou ellende?
Rob007.
Nog geen zendertje aan!
Veel storing weinig goeds.
[Bericht gewijzigd door rob007 op ]
dit is leuk die had ik nog niet.
RECEPTION REPORT TO: RADIO RAMONA
DATE: 03/06/2006
TIME: 19:26 – 20:00 UTC
FREQUENCY: 6400,1 kHz
SINPO CODE: 1926-34343 (QRM frequently ALE mode) from 1950-44444
LANGUAGE: German and English
RECEIVER: table top communications receiver RFT-EKD 511
ANTENNA: exterior 57 m LW
RECEIVING LOCATION: N50.43 E15.11, JABLONEC NAD NISOU, CZECH
RECEIVING AEREA: CITY
zover totaal qso's uit frankrijk, sweden, finland, engeland, ierland, duitsland en nu dus tjechie.
en gisteren zaten we met 15 watt carrier.
[Bericht gewijzigd door Weazel op ]
MRF-Technoligy
Op 4 juni 2006 01:07:05 schreef Hans de Swan:
Iets hoger krijg ik nota bene SSB-gasten te horen en dat gebeurd niet zo vaak op deze frequenties.
Ik denk dat je dan nodig aan een andere ontvanger toe bent Hans op 6300 en daarboven is altijd wel ssb verkeer...
Weasel: 10-4 . Fb!!
Pertinax
Mijn thuis is waar mijn Weller staat
even off-topic, wel leuk.
Oscillator op 500MHz met 3CX100A
gevonden op: http://www.f23.parsimony.net/forum45451/messages/169618.htm
MRF-Technoligy
Zelfde buis gebruikte ik in een lineair op 70cm gaf ongeveer 60 watt rf op 433mhz.De buis is er ook onder de naam YD1055.
On toppic: Gehoord nog een klein stukje van KTL op 6310 S9+20Db R5.
Verder vandaag niet geluisterd.
Wel draait er nog een unid op 6.403,63Khz S9 R5
Hans de Swan
Op 4 juni 2006 12:18:08 schreef MRF-Technoligy:
[...]
Ik denk dat je dan nodig aan een andere ontvanger toe bent Hans op 6300 en daarboven is altijd wel ssb verkeer...
Hmm! Misschien heb je gelijk, ware het niet dat ik meestal in de huiskamer luister met een aluminium gordijnrail en de CV als antenne...