Op 3 oktober 2006 17:24:01 schreef Jan klaasen:
[...]

je zegt het net zelf een paar posten gelden. dat het door zo'n irritant kindje zonder nutttige hobby's kwam

em mijn posts komen niet onderaan maar halverwege het tpoic binnen daardoor dachti k dat hij niets posten

Dat bedoelde Alain niet ...

eens kijken waar dit bericht terecht komt :P

Aaa, gelukkig, CO is weer terug. :)
Dacht gister avond dat IE gesneuveld was. :( Wilde net even wat op zoeken in de buizen topic, CO verdwenen....

/edit
Nog probleempjes met de tijd. :D
Ik post nu om 18:31 en mijn post komt ergens halverwege de topic te staan. Zie ik dat er posts na die van mij zijn die er ook al stonden voor dat ik poste.
Posten in de toekomst? :p

[Bericht gewijzigd door chipje op ]

@Henry... Loop jij op Lithium? (Gezien de hobby, Lithium/ion?)

Complimenten aan iedereen (speciaal Alain?) dat alles weer loopt zoals het lopen moet. Hier blijkt maar weer, het is o zo eenvoudig om iets kapot te maken, maar iets goeds opbouwen, ga daar maar eens aanstaan!

Op 3 oktober 2006 18:54:59 schreef LaStei:
@Henry... Loop jij op Lithium? (Gezien de hobby, Lithium/ion?)

Complimenten aan iedereen (speciaal Alain?) dat alles weer loopt zoals het lopen moet. Hier blijkt maar weer, het is o zo eenvoudig om iets kapot te maken, maar iets goeds opbouwen, ga daar maar eens aanstaan!

wie zegt dat het eenvoudig was? want dan insenueer jij dat shock media niet veilig is?

@Blankaert Tim: Nee, dat is nu precies het tegenovergestelde wat ik wilde zeggen! Als iemand het grappig vind om the hacken, laat hem dan gewoon even een postje sturen met "Ik ben binnen" o.i.d. En niet direkt een aantal mensen de hele nacht laten overwerken omdat het zo leuk is een hele harde schijf leeg te halen. Ik denk dat ik best in staat zou zijn een cruise missile te bouwen, maar dat wil toch ook niet direkt zeggen dat ik er een moet lanceren?

lol, deze post komt niet onderaan te staan, er is echt wat mis met de tijd.

[Bericht gewijzigd door pcnerd op ]

zo'n idee had ik ook ik snapte echt nergens meer wat van

Val jij nog niet om van de slaap? :-)
In ieder geval een dikke proficiat voor het geleverde werk!

[Met die rare tijds-warboel ook]
Dit was voor Alain bedoeld, maar geldt uiteraard voor allen die meegewerkt hebben.

[Bericht gewijzigd door pros op ]

is er al meer bekend over de hacker?
Moeten er nog knuppels in nekken gelegd worden >:)

Hoppa... Ook hier een tijdsverschil.

[Bericht gewijzigd door Fantomaz op ]

Op 3 oktober 2006 19:59:46 schreef Fantomaz:
is er al meer bekend over de hacker?
Moeten er nog knuppels in nekken gelegd worden >:)

Geen geweld, a.u.b.!
Met een gepaste combinatie van extreem lawaai, stroomstoten uit een buizenvoeding en een geestensverwarrend spektakel van felle LED's moet een geweldloze bestraffing ook doenbaar zijn... :-)

Komt deze nu onderaan?
Hmmmm, daar gaat m'n CO-verslaving...

Test.

[edit]
AAhhh. Dat was het, ik had een bericht om "20:37" vanavond gepost, hetgeen het mij onmogelijk maakte verder te posten.

[Bericht gewijzigd door Aart op ]

Op 3 oktober 2006 20:07:02 schreef Henry S.:
Komt deze nu onderaan?
Hmmmm, daar gaat m'n CO-verslaving...

Tja ik kreeg juist schik in "zoek de draad".

;)

Idd Aart, ook de leuke melding dat je binnen 30 sec al gepost had? :P

Op 3 oktober 2006 20:09:26 schreef Aart:
Test.

[edit]
AAhhh. Dat was het, ik had een bericht om "20:37" vanavond gepost, hetgeen het mij onmogelijk maakte verder te posten.

Je hebt al een bericht geplaatst binnen 30 seconden ... grrmbl

oke even een test :

Geplaats op dinsdag 3 ok 2006 20:20

Onder sine

Op 3 oktober 2006 20:01:05 schreef muddy:
En toevallig kan ik iedereen mededelen dat het niet een software- of hardwarematig probleem was.

Is het gebrek aan software dan geen software matig probleem?
Was de hardware niet van slag door het gebrek aan software?

Feit is wel dat ik een uur heb lopen rotzooien met mijn router omdat ik dacht dat ik bij het wijzigen van wat instellingen CO geblocked had om een methode die niet in de handleidingen stond.

Kudt Haxors

Op 3 oktober 2006 20:30:56 schreef The Headhunter:
[...]Is het gebrek aan software dan geen software matig probleem?
Was de hardware niet van slag door het gebrek aan software?

Feit is wel dat ik een uur heb lopen rotzooien met mijn router omdat ik dacht dat ik bij het wijzigen van wat instellingen CO geblocked had om een methode die niet in de handleidingen stond.

Kudt Haxors

dus zijn er toch mensen die niet even zonder kunnen :P

ok, kvond ut ook niet wijs, maar ik leerde er mee leven, heb wel aan verschillende mensen gevraagd of zij er op konden en kheb me ook ff verlaagd door IE te gebruiken

Het goede nieuws is dat ik lekker ben opgeschoten met mijn WK amp die zaterdag op een demo moet draaien.

Het slechte nieuws is dat de "revolutionaire" configuratie die ik bedacht had, teveel 2H oplevert en te weinig gain heeft.......hum.

Dus fluks alles even ombouwen naar een "standaard" KT88 config, moet nog wel lukken voor zaterdag >:-)

ik heb hier nog een pallet PGA ( pin grid arrays ) met elk 300+ poten staan. als iemand die richting die hacker wil katapulteren ( met de 'pinnekes' naar voor ) : kom ze maar halen.

zo te zien liggen de topics er weer goed bij en de ts uit dit topic http://www.circuitsonline.net/forum/view/39470 weet vast niet eens wat er allemaal gebeurd is in zijn topic:)

Wie heeft nu alles weer op de goede volgorde gezet?

automatisch zeker, ze weten die tijden toch niet meer..

Op 3 oktober 2006 22:24:47 schreef free_electron:
ik heb hier nog een pallet PGA ( pin grid arrays ) met elk 300+ poten staan. als iemand die richting die hacker wil katapulteren ( met de 'pinnekes' naar voor ) : kom ze maar halen.

WAAAAAAAH... BONK! (van 't lachen).

CD :)