Halo,
Ik heb ondekt dat er nogal wat DJ's aan het werk zijn hier op het forum. Die mensen zullen zeer waarscheinlijk het programma PCDJ-RED kennen. Zei zullen dan ook weten dat daarvoor een interface te koop is, waarbij je het programma "met een kastje kunt bestuuren. Het enige na deel is dat het kasje een paar honderd pleuro kost. Ik heb geen zin om dat te gaan betalen. Ik heb op mijn mengpaneel een paar maak contackten zitten. Nu zou ik graag wel zelf zo'n kasje bouwen. Heeft Iemand een Idee ???

Ow ja, PCDJ-RED heeft ook hot-keys, misschien is daar wat mee mogelijk.

Geen schema te vinden: sorry..

ik speel regelmatig met traktor 2. hier is een midi-optie, en er is een topic over geweest, om zo'n midi-controller te maken.

tja, wat ook een mogelijkheid is om idd de hotkeys te gebruuiken. misschien dat je ergens een oud toetsenbord vandaan kan halen en derze dan een beetje mooi ombouwen voor jouw doel( dus de toetsen die je niet nodig hebt weghalen en de rest in een mooie, misschien zelfgemaakte, behuizing). Het is maar een idee...

Ik zelf vind traktor DJ erguh zwaar voor op een pc. Maar hoe moet ik dat zien. Die midi controller. Heb ik daar aparte software voor nodig of zow ???

< niet belangrijk >

[Bericht gewijzigd door Bert Geelen op ]

Zijn er dan nog andere dj programma's waarbij je zo iets kan maken ???

kijk es op www.ucapps.de? Das een midibox d8 ik ff zo snel... Kweenie of dat is wat je bedoelt?

ja zoiets bedoel ik. Maar ik ga liever niet overstappen op traktor dj. Is zoiets ook te maken voor bijvoorbeeld :
PCDJ-Red
BPM-Studio
d-vinyl
en voor nog meer van dat soort programma's

deze heb ik namelijk al en nog een paar andere.

dus als het kan het zelfde als die dinge van www.ucapps.de maar mijn vraag is dus of er nog andere programma's zijn waarbij je het programma met zoiets ken bestuuren ???

als er in het programma een midi interface aanwezig is dan moet dat kunnen denk ik.

Dus bij alle programma's waar een midi interface voor is , moet dat kunnen ??? Weet iemand welkie programma's dan ook zo een interface hebben ???

...Heeft PCDJ dat dan niet...? (Je zou bijna zeggen van wel toch...)