Ik heb hem helaas nog niet binnen, maar ik verwacht hem morgen....ik wacht het rustig af...

Op 5 januari 2007 18:06:40 schreef picsels:
AAAAAAAAAhhh...
De r***en van TPGPost hebben mijn boardje in het postkantoor neergefl****rd.
Moet ik tot maandag w88 om het op te kunnen halen :-( |:-(

Wat voor een gehugt is dat als het postkantoor zaterdags dicht is? >:-)

En zijn de breadboards wat jullie er van verwacht hadden?

Postkantoor ?

Het ding lag vanmorgen op de mat ... ging prima door de brievenbus :)

Bordjes zijn prima, sterker nog ... ze zijn exact het zelde als een enkel stripje board wat ik hier nog had liggen ... alleen is die van mij flink verkleurd.
( neee, niet door opgestookte componenten )

Direct ic's er in prikken is dan ook geen enkel probleem ( zou ook vreemd zijn als het dat wel was )

Ik zet er alleen wat stevigere banaantjes op denk ik ...

[Bericht gewijzigd door Sine op ]

Op 5 januari 2007 23:29:10 schreef Henk hobby:
Daar kom ik later op terug:'(

raar, ik heb bewust bubbel envloppe gekozen zodat ze in de briefenbus konden...

@sine: Die banaantjes heb ik geen problemen mee, welke stevigere zou je dan willen!?

Op 5 januari 2007 23:38:11 schreef Jeroen Boere:
[...]

nee, hij ligt niet bij het postkantoor....hij moet nog voor de 1e keer aankomen, ik verwacht morgen.

(tenminste...moeders is even weg geweest, maar dan laten ze wel een briefje achter)
De levering is hier vaker op zaterdag.

Komt wel goed, ik ben al blij dat ik CO al weer wat geholpen heb;)

Op 5 januari 2007 18:08:43 schreef muddy:
hebben ze eindelijk eens een goede actie, kopen ze niet zat in:(

hoeveel hebben jullie er ingekocht? in de orde van 1, 10 of 100?

enkele hebben we gekocht, dit was over van een IA. En bij toeval kon dit gedaan worden, vandaar de snelheid waarmee alles uitverkocht is. :)

Op 5 januari 2007 23:38:11 schreef Jeroen Boere:
[...]

@sine: Die banaantjes heb ik geen problemen mee, welke stevigere zou je dan willen!?

Vreemde tik van mij waarschijnlijk ;)

Dat ringetjes werk vond ik een beetje gammel, en ik heb nog een aardige voorraad sloop banaantjes, dus die zijn snel uitgewisseld, prak ik er meteen een BNCtje bij op, ben ik ook van die bungelende scope probes af :)

Op 5 januari 2007 20:16:34 schreef Berry:
[...]
Wat voor een gehugt is dat als het postkantoor zaterdags dicht is? >:-)

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEmersfoort.
Maar het komt omdat er in mijn wijk een wijkkantoortje is.
En die is op zaterdag dicht (was vroeger tot 12:00 open, maar vanwege bezuinigingen....)

Ah Amersfoort... Dat gehught aan de Eem :P (kom ik ook vandaan dus)

Op 5 januari 2007 18:06:40 schreef picsels:
AAAAAAAAAhhh...
De r***en van TPGPost hebben mijn boardje in het postkantoor neergefl****rd.
Moet ik tot maandag w88 om het op te kunnen halen :-( |:-(

ik weet het,
kerstvakantie is irritant om 'kerst'kadootjes op te sturen,
ze komen nooit op tijd aan

Gisteren lag ook hier zo'n grote envelop op de mat. Voor de prijs is het een prima bordje. Heb hem vandaag al even ingewijd. De banaan bussen lijken me stevig genoeg. Wel moest ik inderdaad even de rubber pootjes vastlijmen, want die plakfolie werkt voor geen meter.

Wat post betreft duurt het hoogstens tijdens de kerstdagen wat langer vanwege al die kerstkaartjes. Maar ook onderdelen die ik tijdens de kerstvakantie had besteld waren slechts een dag langer onderweg, dus dat valt ook nog wel weer mee. Deze week (voor mij ook geen vakantie meer) speelt dat probleem helemaal niet meer. Ik kreeg dan ook eergisteren van Jeroen een mailtje dat hij het verzonden had. Een dag later lag het hier op de mat.

Op 6 januari 2007 15:22:00 schreef Marcel:
Ik kreeg dan ook eergisteren van Jeroen een mailtje dat hij het verzonden had. Een dag later lag het hier op de mat.

Yep, zeer snelle afhandeling, waarvoor dank.
Alleen had ik dus een dag later een kaartje van TPG Post in de bus ;-(

Hier nog helemaal niets:( duurt verd**me weer lang bij de post boeren!:'(

Ik moet echt vaker online komen om dit soort acties NIET te missen :P

Gewoon een beetje geduld hebben, het is allemaal liefdewerk oudpapier!
Net een keurig mailtje van Jeroen gehad, maandag heb ik het BB'tje. Prima geregeld.

Ik zal ook helemaal niet zeggen dat het niet goed geregeld is, integendeel: super! Jeroen!
De post zit gewoon even niet mee.....

hoe krijgt CO
die dingen zó goedkoop?
want 10€ ging naar jullie+breadbord zelf+verzending+bubble-envelop!
verzenden is zo'n 3,00
envelop 0.50 cent
dus 18.00 - 13.50 = 4.50
voor 1 breadbord!

of omdat er hier iemand was die een hele partij in 1 keer wilde dumpen tegen een schijtprijsje? maar dan moest je wel de hele partij afnemen!

Ik kan me het topic herinneren. Heb het gezien en toen had ik het er met jeroen over, vandaar dat ik al VOOR de actie aan had gegeven dat ik er 2 wilde hebben (ga de mijne vanavond ophalen!)

en JA natuurlijk is er winst op gemaakt, anders zou er niets voor CO zijn.
Maar je moet niet kijken naar hoeveel winst de verkoper maakt (zeker nu niet, omdat het naar een goed doel gaat), maar je moet kijken naar of jij veel waar voor je geld krijgt.

(ff voorbeeld wat ik bedoel:
Ik koop van iemand een splinternieuwe auto voor 500 euro, want hij heeft die over en geld zat, maar dan moet ik hem DIREKT meenemen, want hij kan zo niet met zijn eigen auto naar buiten. Ik heb ook niets aan die auto, maar IETS meer ruimte en tijd, dus zet die auto op marktplaats voor 6000 euro. Dit terwijl de nieuwwaarde 12.000 is en hier nog maar 100 km op de teller staat. Nou zou je kunnen zeggen: "OCH, Die HmH maakt er nog 5500 euro winst op, wat een uitzuiger!" Maar in the end heb jij wel een auto voor de helft van de nieuwprijs terwijl hij praktisch nieuw is! Iedereen blij toch? Nee deze auto was niet gejat, gevonden ofzow. alles is puur fictief, maar je hebt er zulke figuren bij!)

En Ja je had je Broodplank dus nog goedkoper kunnen krijgen, maar dan had je er op tijd bij moeten zijn, had je CO niets gegund EN most of all, had je alle overigen moeten verkopen.

Ik vind dit een prima actie!!!

{edit}
sorry mods, maar ik moest dit even kwijt, want als er ooit iemand verder achter komt krijg je gelijk gezeik en dat wilde ik METEEN opgehelderd hebben. 't is gewoon prima zo!

[Bericht gewijzigd door High met Henk op ]

Op 8 januari 2007 06:51:23 schreef High met Henk:...Ik koop van iemand een splinternieuwe auto voor 500 euro, want ...

Dat heet heling...
;-)

dat heet op het juiste moment op de juiste plek zijn. Ik ken nl 1 enkel geval waarbij iemand ooit eens in een nieuwe show een auto won en niet eens een rijbewijs had, maar wel flinke schulden, dus nog voor hij op naam stond verkocht werd!
Ooit eens ergens gelezen.

Op 8 januari 2007 09:55:16 schreef High met Henk:
dat heet op het juiste moment op de juiste plek zijn.

Zonder dollen: voor de rechter is het altijd heling, te goeder trouw of niet. Dat is om "hoe kon ik dat nou weten" te voorkomen. De wet zit niet helemaal vol gaten.
Als je iets ver onder de gangbare prijs koopt is het per defenitie ALTIJD heling. Heling is dus niet per defenitie strafbaar!
Als de handel gestolen blijkt te zijn en de rechter heeft een vermoeden dat je dat wist hang je. Simpel he?

[Bericht gewijzigd door GJ_ op ]

als de auto AANTOONBAAR in bezit is van de huidige eigenaar en de eigenaar gaat akkoord is het GEEN HELING!

Mijn pa heeft zo ooit eens een motor gekocht. Was niet nieuw, maar wel voor 1/2 van de dagwaarde. Moest HEEL SNEL weg. (althans voor haar man terugkwam waarmee ze in scheiding lag)