Wounded in Action Part 2.

Dit topic is gesloten

High met Henk

Special Member

Op 19 februari 2007 17:19:18 schreef Jan klaasen:
blijkbaar is CO ook een community voor: "langharig werkschuw tuig"

hmm hier dus iemand die > 40 uur per week werkt en > 15 uur per week nog eens naar zijn werk reist.... En ik sta echt maar voor 40 uur op de rol.... Meestal zijn het er 50 of meer.

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

ehm... die uitdrukking heeft weinig met de feitelijke invulling te maken..

nou ja bij mij mischien wel, als we vrijwilligers werk niet merekenen

Hier ook lang haar met elastiekje (vroer zonder). Nog geen zware last gehad van verbrande haren.
Mijn muziek-keuze is ironisch genoeg hardcore.

Op 19 februari 2007 17:36:00 schreef Zom-B:
Hier ook lang haar met elastiekje (vroer zonder). Nog geen zware last gehad van verbrande haren.
Mijn muziek-keuze is ironisch genoeg hardcore.

Ja ach ruik ook weleens wat verbrand haar als ik bezig ben en ff geen elastiekje heb :P

Muziek keuze loopt beetje uiteen van Black Sabbath tot Kate Bush :D

Overigens ben ik er net achter gekomen dat het niet erg handig is een fotocamera open te maken zonder eerst het circuit van de flitser te ontladen ... :(

[Bericht gewijzigd door Dominic op maandag 19 februari 2007 18:12:55

Therion was in de oosterpoort de 17e helaas gemist :(

Een atx voeding is geen labvoeding, en je kunt er geen auto mee starten ook
Henry S.

Moderator

On topic, of ik zet de schaar er in!

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

hmz, om dat ontopic te proberen blijven. geluidstechicus bij rock/metal feestjes, en door de pit daar voren moeten gaan... lang leven de maglite :)

zo nog een lang geleden. geluidsman bij een slecht bandje was ziek. vraag:
kroegbaas van het stamcafe: he, gij kunt toch wel aan knopen draaien.
Ik: tja ik weet niet, electronica is mijn ding, beetje pielen ben geen geluidstechnicus.
KB: anders moet ik er een huren, zo lastig is het niet, huren is duur.
Ik: ik weet het niet, dat gaat nooit goed klinken
KB: weet je wat die avond drink je voor niks
Ik: ok, maar je weet het ik geef geen garantie....
KB: mooi zie ik je woensdag om 19:00
Ik: ok.

Woensdag 19:00 uur:
Ik: hoi,
KB: alles staat op zolder haal het maar sluit maar aan
IK: alles halen met wat anderen, en denken godver wat een stijle trap, ansluiten.
optreden klonk tegen alleverwachting in best redelijk, band was zo slecht dat mijn geknoei niet opviel.

na het optreden en de nodige biertjes later moest alles weer naar zolder over die trap. die stijle trap....

na de hele avond gratis drinken?...

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

Gelukkig heeft de KB een kennis die wel met electronica kan omgaan, die dat graag voor een paar biertjes wil maken ;)

Anoniem

Op 19 februari 2007 00:10:38 schreef Monster_henry:
/totaly off topic!
Misschien een idee om eens een poll te doen met de muziekstijlen van alle Co leden?
/

Goed idee!

Niet sporten? Man hoe hou je je lichaam dan in vorm?

11 km naar school, 14 kilometer terug naar huis fietsen
en op zondag 18 km ivm met kerk. (dat is zo'n 140 km per week en ik ben pas 15!)

geen verwondingen nog,
mijn nieuwe solderbout heeft een prachtige houder,
dus verwonden door soldeerbout gewoon op tafel is er niet meer bij

Op 20 februari 2007 12:03:48 schreef Andreesie:
11 km naar school, 14 kilometer terug naar huis fietsen

Bij mij is de heenweg altijd langer :P

bij mij duurt de terugweg altijd langer (café van de studentenvereniging in kelder van de school)

solderen, ben potloodbuisje aan het desolderen. zijn 4 pennen, de eerste 2 gingen goed. bij de 3e moest ik wat eraan rommelen om het omgebogen draadje uit het soldeeroogje te krijgen. door het wrikken was het pootje onder mechanische spanning komen te staan, en schoot het uit het oogje. onderweg nam hij nog een druppel tin mee en dat ging gezellig richting rechteroog.
wonder boven wonder heb ik er geen last van, ik zie nog perfect en er is geen brandwondje of stukje tin in mijn oog te bespeuren :) ik schrok wel erg zeg...

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!
Sine

Moderator

Op een soldeerverbidnig NOOIT kracht zetten richting je oog !

Nu is je 'oog dicht knijp' reflex misschien snel genoeg geweest ... maar of dat een volgende keer ook zo is.

Op 19 februari 2007 17:13:15 schreef High met Henk:
[very off topic]
Zijn er overigens ook mensen vorige week vr. bij Therion in 013 geweest???
[/very off topic]

Ja, hier :)

normaal wrik ik er ook niet aan, als ik een stijf draadje moet vertinnen zorg ik dat het soldeer niet in mijn richting spat, maar dit keer had ik niet in de gaten dat het naar mijn kant zou schieten...

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!
Lucky Luke

Golden Member

ik had gisteren een druppel tin tegen mijn voorhoofd op die manier...

doet niet echt zeer... de zwaartekracht werkt 't ook tegen om lang contact te maken...

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

wou net effe een kabel doorknippen. Zat jammergenoeg nog in het stopcontact...

Op 20 februari 2007 18:29:24 schreef buzzer:
wou net effe een kabel doorknippen. Zat jammergenoeg nog in het stopcontact...

Ok dan... geïsoleerde tang gebruikt mag ik hopen?
Waarom heb je niet eerst gecontroleerd of hij nog in het stopcontact zat?

My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry

Op 20 februari 2007 13:53:27 schreef Sine:
Op een soldeerverbidnig NOOIT kracht zetten richting je oog !

Nu is je 'oog dicht knijp' reflex misschien snel genoeg geweest ... maar of dat een volgende keer ook zo is.

ik denk dat je gewoon door je huid heen brand naar het oog

Mwaaa, koelt wel wat af in de lucht. Alleen als het rechstreeks op je oog komt...

Sine

Moderator

Op 20 februari 2007 18:29:24 schreef buzzer:
wou net effe een kabel doorknippen. Zat jammergenoeg nog in het stopcontact...

*Boem* :P

hier ligt nog een kniptang met een gaatje er in ... die heeft een soortgelijke belefenis gehad ...

( alleen had dat gedeelte waar ik in knipte officieel spanningsloos moeten zijn )

Op 20 februari 2007 19:09:32 schreef Monster_henry:
[...]
Ok dan... geïsoleerde tang gebruikt mag ik hopen?
Waarom heb je niet eerst gecontroleerd of hij nog in het stopcontact zat?

uhh... vergete
en ja gelukkig wel geisoleerd:P
wel blij dat ik vorige week mijn vorige tangetje kwijt ben geraakt. die was geheel van ijzer.

wo lekker bezig vandaag. zojuist effe en batterijdoosje laten smelten.
oorzaak nog onbekend:(

Dit topic is gesloten