het grote interessante aanbiedingen topic

Dit topic is gesloten

KT88

Overleden

Het is de laatste tijd overal raak met levertijden, zelfs bij Farnell en Texim.

Panasonic ECA: levering week 17....... <sob>

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -

Zondag voor het eerst eens bij RS-components besteld. Dinsdag stonden ze al aan de deur. Ik weet niet of dat altijd zo gaat.

Heb meerdere keren bij RS besteld en meestal wordt het de volgende dag geleverd.

Zoekt en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

doorgaans leveren Farnell en RS binnen 1 wekdag indien voor een bepaalde tijd op een werkdag de order is geplaatst

IF you can't convince them, then confuse them!
High met Henk

Special Member

je vergeet schuricht/distrelec nog. nedis levert trouwens ook zo snel, maar das per post, dus das geen garantie....

E = MC^2, dus de magnetische compatibiliteit doet kwadratisch mee???

http://www.blokker.nl/flashfolder.asp?folderID=48 bladzij 29

Blokker heeft deze week een mini-boormachientje-set voor 10 euro. Goed genoeg voor printmateriaal.
Ook een tangensetje voor 5 euro. Voor zacht draad!
En een laserwaterpas voor 3 euro - geen idee wat je ermee kunt...

tangensetje en laserwaterpas zijn rommel,

De lazerwaterpas heb ik gehad maar die was verre van waterpas .

Het tangensetje had iemand anders, en is naar het schijnt ook rommel.

Het boorsetje weet ik niet maar volgens mij is dat iets in hetzelfde genre.

onze site -- -- -- |Siemens - LOGO! rocks| "HELP! het werkt!!!"
Anoniem

die laser heb ik ook \, net iets anders model,
maar geeft te weiniglicht en is zeeeker niet waterpas:(

boortje grijpt interesse en tangentjes niet echt

Henry S.

Moderator

Op 25 maart 2007 21:39:06 schreef Andreesie:
[...]
boortje grijpt interesse en tangentjes niet echt

nu heb ik deze regel al tien keer gelezen maar ik snap hem nog steeds niet...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

das toch niet zo moeilijk?
het boortje heeft wel zijn intresse maar de tangetjes niet.
dus hij wil mogelijk het boortje gaan kopen maar de tangetjes neemt hij dan niet mee.
niet dat ik wist dat boortjes kunnen grijpen maar goed..

volgensmij heb ik de dcfwekkertjes van de aldi gemist. moeten er volgensmij ergens half februari zijn geweest. Maar ik weet het niet zeker, iemand anders hier die dat kan bevestigen? De mijne is wel aan vervanging toe en dan kan ik dus de antenne mooi recyclen. de hele module is gewoon via 3 pinnetjes los te solderen..

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Henry S.

Moderator

Tja, grijpende boortjes :P

Als je de DCF klok met weerstation en wekker bedoelt dan was dat begin januari.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

nee, ik bedoel alleen een wekker (met een temp. meter erin geloof ik). geeft mooi ook datum enzo en doet heeeeel lang met een batterijtje. alleen de knopjes zijn van budget-kwaliteit en bestaan uit een stukje verend metaal wat op zijn plaatst wordt gehouden met een plakbandje. maar desondanks maakt hij me na 2 jaar(of meer?) nog steeds iedere dag wakker...

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
Henry S.

Moderator

Ah, net zo als elke kruitvat/hema/marskramer wekker :P

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Anoniem

mah begrijpt mij idd
en ik denk dat ie die 25,00 euro
klok bedoelde half februari

De gamma heeft 2e paasdag (maandag 9 april) een nepdremel voor €9,99. Het is een GBM minitool van 130 watt, inclusief 40 accesoires en 2 jaar fabrieksgarantie. Klik, onderaan de pagina.

thnx voor de tip,van de tangetjes,dat soort zooitangen gebruik ik waar ik liever een tang vernaggel,dan daar waar ik hem op moet zetten.
Het kniptangetje,is wel perfect om dunne pinnetjes (na solderen) superkort mee af te knipen,maar ze slijten wel hard,maar dat valt te verwachten voor 5 euro.

Claiming to be gifted with golden ears, audiophiles can hear electrons traveling in wires . . . . . en dan hebben we nog gatver pseudo-bas

Ik heb weer een leuke gevonden:

http://img132.imageshack.us/img132/8804/ventilatorqr0.jpg

Ga nu naar de Action en neem zo'n ding mee voor €1,69!!
Als dat geen mooi spul is om mee te knutselen?!? ;)

leuk speelgoed. alleen jammer dat die action hier naar een groter pand is verhuist en je je voor dat soort dingen dus een ongeluk moet zoeken voordat je ze daar ergens hebt gevonden...

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

deze heb ik zelf ook gekocht.. 3 zelfs :P en heb al wat onderzoek verricht.

ik ben ik erachter dat er een klein printje in zit met 3 knopjes, voor de invoer. meer is het printje niet

de rest van alle electronica zit in de propellor zelf en is dus zelf niet aan te passen.

wat ik ook ontdekt heb is dat wanneer je het ding uit zet, de knoppen niet meer werken en de motor niet meer draait.
echter de elektro in de propellor blijft continu onder spanning om de tekten te onthouden. (is te zien als je hem uitzet en een keer met de hand rond draait.. dan zie je hem ff oplichten

///////////////

nu wil ik zelf toch wel graag dit ding op een pic ofzo aansluiten en heb een idee om er toch wat in te kunnen krijgen:

1. alles aan behalve de motor
2. vanaf de pic met een transistor de originele knopjes doorverbinden en op deze manier de tekst erin zetten (dus bvb 7 pulsjes voor een "G" (oid).

als alles erin geklokt staat, dan de motor aanzetten en genieten ;)

oja: er kunnen 4 teksten in van 16 tekens lang. en er zitten een aantal effecten in

Take a parachute, and jump!

Ik heb er net ook even 4 gekocht, blijft grappig :) goed om kado te doen!

Anoniem

pcnerd heeft nog heele veel over van Rosmalen....
de speakers heb ik al, displaytjes nie handig, te veel afstand en weerstanden heb ik liever allemaal in gripzakje in E12-reeks,
dus niks voor mij

Op 6 april 2007 18:44:23 schreef Andreesie:
pcnerd heeft nog heele veel over van Rosmalen....
de speakers heb ik al, displaytjes nie handig, te veel afstand en weerstanden heb ik liever allemaal in gripzakje in E12-reeks,
dus niks voor mij

Weerstanden in gripzakjes... dat gaat je nog duur te komen staan, je kunt beter zo'n ladenkastje, of zoals ik, keter sorteerbakkies kopen. Ik heb nu een hele 3-12 serie van 0,1 tot 10mΩ in 6 van die bakjs (3,55 euro/stuk). werkt ideaal.

Take a parachute, and jump!

Vandaag (en gisteren) kan je bij www.elektronica-onderdelen.nl een bestelling plaatsen zonder verzendkosten!!! Jammer dat ik er 2 weken geleden nog heb besteld:(

Dit topic is gesloten