Circuits Online Kleding

Hier even het nieuwe topic over bijvoorbeeld T-shirts met logo's over CO.

Zo ik al verteld had in een ander topic, ik kan (misschien) aan kleding komen waar logo's zijn opgedrukt. Alle kleuren en bijna Alle kledingsstukken.

Ze kunnen ook makkelijk gewassen worden en de opdruk blijft echt wel een flinke tijd zitten.

Dus even wat discussieren in dit topic maar. ;)

( http://www.circuitsonline.net/forum/view/4060/last )

[Bericht gewijzigd door soundmouse op donderdag 12 april 2007 21:05:16

lijkt me wel interessant.
Maar dan zit je met het probleem dat je voor het logo te zien een witte t-shirt moet hebben en ik alleen zwarte wil :p.

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Dan doe je hem toch negatief of met een witte gloed? Je ken er in principe alles van maken met een beetje design kennis.

ik wil ook zwart, wit wordt altijd zo vies als ik aan het prutsen ben:P

@buzzer

Dan kunnen ze tenminste zien dat je een fanatiekeling bent in elektronica op CO!

klein is fijn

Moderator

Leuk, zwart T-shirt, voorop een klein CO logo en achterop heel groot MOD. >:)

Shiptronic

Overleden

ik wil ook zwart, en kan mijn naam er ook op ;) handig voor beurzen en ik houd niet van naam kaartjes en buttons

maar als het op het shirt staat gedrukt vind ik het niet erg

groot co embleem op de rug, en dan links voor in het klein een logo met je naam er onder

wel form naam dan he "SHIPTRONIC"

wat moeten ze kosten eurotje of 15€ ??

is voor mij ook eens een kans om eens wat extra voor CO over te maken, wil het wel maar het komt er nooit van. Rekening nr enzo opvragen ed.Dan kan ik bij het betalen gelijk iets extra voor een memberschip overmaken

moet dan ook op het shirt komen :) lijkt me een mooi initiatief om wat extra voor CO binnen te halen.

Wat er overblijft en waar het naar toe gaat boeit me geen moer.voor mij part stop jeroen met werken en mag hij er van bestaan, opzuipen in de kroeg, of wat leuks voor zijn vriendin/vrouw komen.

ik vind het af en toe onzinnig gezeur dat mensen van het forum pas iets over maken als ze weten wat er met het geld gebeurd.
Nog gekker sommig eisen hier soms zelf dat ze inzicht in de financien van CO krijgen, gooi eerst zelf je bankafschriften hier maar neer :(
Als het in CO is/word getoken laat jeroen het hier altijd weten.Dat is voor mij voldoende, het is een waardering van mij dat het forum er is, Jeroen (en alle forum leden) maakt dit mogenlijk.

[Bericht gewijzigd door Shiptronic op donderdag 12 april 2007 21:25:13

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

wit is zowieso saai dat doen ze zowat overal

tja waarom niet je hele profiel :P

Username lijkt me voldoende toch?
Over de prijs zal ik het nog wel hebben, ik ga het volgende week maandag even vragen.

Ik ga nu ook bezig met ontwerpjes in photoshop.

edit:

Heb even snel wat gemaakt in Photoshop, om een beeld er van te krijgen. Ben nog niet klaar met ontwerpen.
Als jullie een ontwerp hebben of tips, plaats ze dan!

http://www.uploadarchief.net/files/download/circuitsonline_t-shirt.jpg

[Bericht gewijzigd door soundmouse op donderdag 12 april 2007 21:25:23

Shiptronic

Overleden

super !!!, mag ietsje minder opzichtig

kleintje voor grote achter ?

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

Rose zijn er zeker niet he ?

http://pascal.nedlinux.nl Niet tegenspreken, Ik heb altijd gelijk !
klein is fijn

Moderator

Op 12 april 2007 21:02:48 schreef soundmouse:
Zo ik al verteld had in een ander topic, ik kan (misschien) aan kleding komen waar logo's zijn opgedrukt. Alle kleuren en bijna Alle kledingsstukken.

Dan moet je ook weten dat het minimum aantal rond de 8 of 10 ligt, voor 1 T-shirt gaan ze niet apart een zeefdruk maken. Oke, wel als je genoeg betaalt, maar op die kosten zit je niet te wachten.

Mooi Soundmouse!

Ga ik ook voor! Mits de lengte/breedte verhouding van die shirts een beetje goed is.
Ik heb slechte ervaringen met B-kwaliteit T-shirts, die na 1x wassen de oksels thv mijn ellebogen plaatst, en ik er onbedoeld sexy uit ga zien door mijn blote buik. ;-)
Andersgezegd, ze worden wijder en korter en dat kan ik niet hebben met mijn lengte.

Moraal:
Wel graag bovengemiddelde kwaliteit shirts.
Én ook ik ga liever voor zwart, gezien de vuilheidsfactor bij wit.
De opzet van SoundMouse is erg mooi zo.

[edit]
Inderdaad het logo ter grootte van de naam van soundmouse in het voorbeeld.
(mogelijk het logo wat kleiner, om met enig gezeik af te sluiten :-))

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op 12 april 2007 21:28:46 schreef Capt501:
Rose zijn er zeker niet he ?

Ik heb nog wel een setje rood ondergoed waar je een wit shirt wel even mee mag wassen hoor! >:)

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Op 12 april 2007 21:28:46 schreef Capt501:
Rose zijn er zeker niet he ?

nou ja hij zegt: Alle kleuren en bijna Alle kledingsstukken. dus vast wel:)

oee alle kledingstukken:P:P
ik wil wel een boxershort met co erop:D

[Bericht gewijzigd door buzzer op donderdag 12 april 2007 21:35:48

Op 12 april 2007 21:35:14 schreef buzzer:
oee alle kledingstukken:P:P
ik wil wel een boxershort met co erop:D

Aiaiai...
Als mijn vrouw in die situatie óók nog eens met CO geconfronteerd wordt, naast al die andere uurtjes, mag ik inpakken, denk ik. :-)
MAar wel een stoer Idee... Boxers...
Kun je alleen niet echt mee te koop lopen. ;-(

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)

Ik prefereer een klein logo en niet veel moeilijks...
Word dit dan een soort van doneer CO actie net als die pennen? Dan wil ik wel mee willen doen als het dising iets is...

LED addicted... Fijnmalen en snuiven maar!! :P

Op 12 april 2007 21:38:14 schreef Fantomaz:
[...]

Aiaiai...
Als mijn vrouw in die situatie óók nog eens met CO geconfronteerd wordt, naast al die andere uurtjes, mag ik inpakken, denk ik. :-)
MAar wel een stoer Idee... Boxers...
Kun je alleen niet echt mee te koop lopen. ;-(

ligt er vast maar aan wat voor boxershort:+

hej, leuk, CO Shirts...

zwart en wit, altijd goed :P.

maareh, je kan misschien beter bij bijvoorbeeld igo-post een aantal shirts met opdruk bestellen, dan heb je een "echte" opdruk. Alleen geen forumnaam dan...

deze opdrukken worden namelijk na 4X wassen al "gekraakt". (ervaring).

als het nodig is kan dat gedoe met igo-post wel geregeld worden via het bedrijf van m'n pa, die shirts e.d. daar zijn lekker goedkoop, maar gaat wel met grote aantallen.

//edit: ff een prijsopgave gedaan, voor 25 shirts van slazenger (topshirt) met gekleurde mauwen, een borst embleem opdruk met CO Member en een rugopdruk met CircuitsOnline, beide zwart, kost het bijna 14,65 euro per shirt (355,90 euro voor 25). Excl. btw en verzendkosten...
bij meerdere shirts worden de kosten per stuk snel lager.

//edit:
2e prijsopgave, zwart hoogwaardig katoen shirt (extra zware kwaliteit), witte borstopdruk met:
CircuitsOnline
Member

48 stuks, 691,86 totaal, is 14,42 euro/stuk. excl. btw + verzendkosten.

[Bericht gewijzigd door pcnerd op donderdag 12 april 2007 21:56:22

Take a parachute, and jump!

Wel lachen :). Maar dan wel zwarte t-shirts !

en niet van die dingen met van die wijde mouwen he

Leuk,

Achterop een logo over de hele breedte en voorop een kleintje op borsthoogte met de nick eronder, zeg maar twee keer zo klein als op het shirt van soundmouse.

En de shirts moeten zwart zijn, wit trek je niet zo snel aan.

[Bericht gewijzigd door WilToyo op donderdag 12 april 2007 22:15:47

Maak me niet gek, ik ben al gek.

Ik denk eerlijk gezegt dat het qua organisatie e.d. niet rendabel/mogelijk is om een eigen nick eronder te laten zetten, da's gewoon TE veel werk. Dat kan een mens thuis ook met een zwart t-shirt een een t-shirt transfer velletje van een paar centen.

Take a parachute, and jump!

Is goed :)

Doe mij die zwarte maar, maatje M.
En laat me weten waar ik het geld moet laten ??

Ennuh Soundmouse is ook goed hoor, gniffel :)

mvg

Doe mij ook maar een t-shirt ^^

Zie ik wel zitten, met een t-shirt van CO rondhuppelen op de opendeur van school :D