Buizenpraat, deel 2!

Dit topic is gesloten

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Op 27 juni 2007 23:41:29 schreef Ganzz:
Wat is mij nog steeds afvraag en niet echt ben tegen gekomen. Waar staat WK voor, heeft het iets met voetbal te maken, of een WoonKamer versterker :)

Het is een erg mooi kastje, maar zelf vind ik het iets te modern mwa ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen.

Maar ik doe het je niet na

zover ik weet houd kt88 niet zo van voetbal en heeft ie deze ontworpen en gemaakt tijdens het wk voetbal

prima ding, alleen val ik niet echt op houten versiersels... en mijn ouders al helemaal niet, dus die komt er hier niet in als het aan hun ligt.
nu geef ik niet zoveel om het uiterlijk, maar als er geen WK amp zou komen vanwege een stukje hout... brrr

Ik neem op kleine schaal reparaties van buizen-elektronica aan voor een heel aardig uurtarief. Interesse? Mail me!

Ben ik 't op zich wel mee eens hoor. Als ik naar al die zelfbouwbaksels kijk, dan zijn 't negen van de tien keer bloedlelijke amateuristische houten bakkies. Daar moet je je niet mee willen associeren.

Ik vind het een mooi apparaat mooi compact en lekker strak en volgens de recenties een super sound.

mijn vermoeden is dat die sound mede veroorzaakt worden door die ringetjes om dat kleine buisje
Lijken een soort diy audiofiele elektronen richters

maar dat maakt het wel leuk af ;)

mijn werk is zo geheim dat zelfs ik niet weet waar ik mee bezig ben....

Op 28 juni 2007 00:07:47 schreef Ledlover:
prima ding, alleen val ik niet echt op houten versiersels... en mijn ouders al helemaal niet, dus die komt er hier niet in als het aan hun ligt.
nu geef ik niet zoveel om het uiterlijk, maar als er geen WK amp zou komen vanwege een stukje hout... brrr

Ben ik nou de enige die de wk amp er mooi vind uit zien? Hij zou perfect in mijn kamer passen, alleen denk dat de prijs niet echt in mijn bugdet past :'(

KT88

Overleden

Prijs zal rond de 1000 euro incl. liggen.

Met service en support in Nederland.

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
Hugo Welther

Moderator

Op 29 juni 2007 19:02:07 schreef KT88:
Prijs zal rond de 1000 euro incl. liggen.

Met service en support in Nederland.

Dat valt nog mee. Als bouwpakket of kant en klaar?
Welke UGT's gebruik je eigenlijk?

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.

Op 29 juni 2007 19:02:07 schreef KT88:
Prijs zal rond de 1000 euro incl. liggen.

Met service en support in Nederland.

Netjes!

KT88

Overleden

Even voor de goede orde: deze versterkers worden in China gebouwd, met Chinese componenten en uitgangstrfafo's.
Die trafo's zijn op mijn specificatie gemaakt, dat wel.

Ik heb verder ook niets van doen met de verkoop, heb alleen het ontwerp aangeleverd en doe de service voor Nederland.

En verder zijn ze momenteel nog niet te koop. >:-)

" Ratings are for transistors.....tubes have guidelines" - www.audioconsultancy.nl -
Hugo Welther

Moderator

Het enige dat tussen jou en je doel staat is alles wat jij jezelf verteld dat je het niet kan.
Henry S.

Moderator

En daarmee zijn we toegekomen aan deel 3. :D

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten