anti piratenbeleid

Dit topic is gesloten

verklaar u nader?

Het woord samenwerking is misschien een groot woord maar er waren goede contacten over en weer.
Op een vraag van onze kant uit of het goed is om jullie Forum van de maand te maken waren jullie er niet vies van.
Ook werden open links naar jullie forum gezet omdat we weten dat er kundige mensen zaten die raad wisten met zaken die bij ons niet aan bod komen.
Ook daar heb ik geen klachten gehad en heb ik jou in geen velden of wegen gezien.
Nu is de spies ongedraait en dan is het verhaal ineens anders, zoals geschreven , het zij zo.

Verder wil ik er geen woord meer over kwijt en kom ik op dit item ook niet terug.
Ik wens iedereen verder alsnog veel plezier op dit forum,

Hans

GJ_

Moderator

Ik zie het hele probleem van het slotje niet: het hele topic start met een link voor een ander forum.

Dat kan iedereen ter informatie aannemen maar een hele discussie over een ander forum op CO lijkt me hoe dan ook misplaatst zonder dat ik hiermee een oordeel vel over dat forum.

Ik zou me graag bij View willen aansluiten en er verder geen woorden meer aan vuil maken. Ik stel nog een slotje voor.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op maandag 3 september 2007 12:40:23 (17%)

echtepino

Golden Member

Op 3 september 2007 11:17:15 schreef Jeroen Boere:
[...]
Hier is de mod wel een forumbeheerder. en dit hebben wij een team genoemd ;)

Aha, in bedoelde rechtszaak is er duidelijk gemaakt wie verantwoordelijk is, en dat is de admin in dat geval.
Als het zo ligt als jij zegt zou ik in de toekomst mooi bedanken als mod want je moet je dan wel realiseren dat je juridisch verantwoordelijk bent.

Word lid van de Benelux DX Club
GJ_

Moderator

In het aangehaalde geval was niet het besproken onderwerp het probleem maar de tekst op zich was strafbaar. Dat lijkt me een belangrijk verschil.

Zelfs een eenvoudige scheldpartij word hier al direct verwijderd. Dat gebeurd aantoonbaar met enige regelmaat. Als er een keer iets "doorglipt" is dat juridisch waarschijnlijk geen enkel probleem omdat dus aantoonbaar is dat de mods alles in het werk stellen om dit soort problemen aan te pakken.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op maandag 3 september 2007 12:58:21 (51%)

echtepino

Golden Member

Precies, dat vergat ik, je moet aantoonbaar maken dat je er alles aan doet... of hebt gedaan.

Om even on topic te gaan:
Ik vond het vervelend dat Jeroen een compleet item verwijderde in plaats van het slotje met motivering te hanteren. Dat maakt alles transparant en dan was voor mij de kous af.

[Bericht gewijzigd door echtepino op maandag 3 september 2007 13:32:44 (51%)

Word lid van de Benelux DX Club

Op 3 september 2007 13:29:01 schreef echtepino:
Precies, dat vergat ik, je moet aantoonbaar maken dat je er alles aan doet... of hebt gedaan.

Om even on topic te gaan:
Ik vond het vervelend dat Jeroen een compleet item verwijderde in plaats van het slotje met motivering te hanteren. Dat maakt alles transparant en dan was voor mij de kous af.

dat was inderdaad niet handig.

maar alsnog is dat gecorrigeerd

tevens is het zo dat nog steeds de link zichtbaar is voor een ieder en dat fm-forum inmiddels meer dan verwacht aandacht heeft gehad ;)

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op maandag 3 september 2007 13:40:38 (17%)

IF you can't convince them, then confuse them!
echtepino

Golden Member

Wie? ..oooh...
[knip]
:-)

Oeps... slotje!

[Bericht gewijzigd door Jeroen Boere op maandag 3 september 2007 13:47:15 (30%)

Word lid van de Benelux DX Club
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Henry S.

Moderator

Op 3 september 2007 12:34:38 schreef view:
[...]
Nu is de spies ongedraait en dan is het verhaal ineens anders, zoals geschreven , het zij zo.

Verder wil ik er geen woord meer over kwijt en kom ik op dit item ook niet terug.
Ik wens iedereen verder alsnog veel plezier op dit forum,

Hans.

Jammer dat je het zo ziet Hans, nee zo gaan we niet met elkaar om, mocht je dat gevoel hebben, we zijn tenslotte (ex)collega's!

Jeroen heeft de redenen gepost, maar de hoofdredenen wil ik toch even benadrukken: De negatieve tendens van het bewuste topic. Daarbij de overdreven reclame en discussie over een ander forum.

Verder, er verandert niks aan de moderatie wat AM/FM zenderij betreft.

Goed, het is duidelijk lijkt me, en er werd al een paar keer om een slotje geroepen, bij deze.

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten