tweakers.net

Dit topic is gesloten

hallo men heeft me doorverwezen naar een ander forum maar het lukt me niet hier lid van te worden er komt altijd
E-mailadressen afkomstig van het door jou gebruikte e-mail domein zijn niet toegestaan. Het is niet toegestaan om te registreren op een adres van gratis e-mail diensten zoals Hotmail.
ik heb geen ander email adres en zeker geen wat geld kost wat kan ik hier aan doen?

Voordat het een slotje krijgt:

Gmail?

Bart Hiddink is Ideetron; electronics and projects, http://www.ideetron.nl. LoRaWAN Nutcase.

Nog even een reactie op je vorige topic. Vanachter aan je pc zit een kabel die je computer aansluit op het netwerk, deze heeft een stekker met 8 pinnetjes en een weerhaakje om hem in de connector te houden. Meestal staan er ook 2 lampjes die knipperen als je op internet zit naast.
Als je deze kabel afsluit zal het probleem wss weggaan.

GJ_

Moderator

Ik denk dat Gmail hetzelfde resultaat opleverd als Hotmail. Probeer het hier anders:
irc://irc.tweakers.net/tweakers.net
Via IRC. Dat communiceert ook een stuk sneller. Als je geen IRC software hebt kun je bv gratis Mozilla of Seamonkey downloaden en op het linkje klikken.

[Bericht gewijzigd door GJ_ op woensdag 26 september 2007 15:16:25 (23%)

Bart Hiddink is Ideetron; electronics and projects, http://www.ideetron.nl. LoRaWAN Nutcase.
GJ_

Moderator

Op fora waar hotmail wordt geweigerd is dat voor gmail meestal niet anders.

er zijn vele computerforums te vinden op internet. kijk eens op computergenie.nl of een andere.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough

bedankt me broer heeft een programma mirc om op die irc.tweakers.net te komen dat ga ik nu proberen

we zijn kunnen aanmelden maar er zijn heel veel chatrooms welke moet ik hebben

GJ_

Moderator

irc://irc.tweakers.net/tweakers.net

of
irc://irc.tweakers.net/
en dan "/join tweakers.net"

[Bericht gewijzigd door GJ_ op woensdag 26 september 2007 15:28:01 (73%)

ok bedankt #tweakers.net dus er zit 136 mensen op dat zal wel lukken
bedankt voor de hulp iedereen

Henry S.

Moderator

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.

Dit topic is gesloten