Hartelijk dank

Het mag dan al eens gezegd worden hé :-) hartelijk dank aan de mods en members van CO om steeds klaar te staan om een vakkundige uitleg te verschaffen, hoe dom of kunstelig de gestelde vragen ook zijn. Het is niet altijd even makkelijk om een leek op een bepaald gebied op een eenvoudige en bekwame wijze uit de nood te helpen met een makkelijk begrijpbare uitleg en een ongelooflijk geduld.
Bedankt voor alle persoonlijk verkregen uitleg/raad/hulp/... tot op heden. Dat CO nog een lang leven mag gegeven zijn.

Een wijs man is diegene die steeds meer gaat beseffen hoe weinig hij wel weet.

Het zal niet nodig zijn om bovenstaande nogmaals te gaan plaatsen, maar ik sluit me wel geheel bij bovenstaande aan en wil graag ook van de gelegenheid gebruik maken om dank uit te spreken aan de de moderators van Circuits Online en uiteraard ook mede Circuits Online leden. :)

SWSje

A long answer is not short!

Nodig of niet, ik sluit me ook geheel aan. Ik post heel weinig maar maak dankbaar gebruik van al de tips en oplossingen die aangereikt worden. Doe vooral zo verder.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op maandag 5 november 2007 18:07:21 (55%)

Uiteraard kan ik niet ontbreken in het bedanken voor alle tips en hulp die ik heb gekregen op dit geweldige forum.

Een zak tuinaarde opescheuren

Dit is natuurlijk al vaker voorbij gekomen, maar het kan ook niet vaak genoeg gezegd worden. Ik sluit mij eigen er volledig bij aan.

Maak me niet gek, ik ben al gek.

Op 5 november 2007 14:04:17 schreef Sweet Winter Smile:
Het zal niet nodig zijn om bovenstaande nogmaals te gaan plaatsen, maar ik sluit me wel geheel bij bovenstaande aan en wil graag ook van de gelegenheid gebruik maken om dank uit te spreken aan de de moderators van Circuits Online en uiteraard ook mede Circuits Online leden. :)

SWSje

Sluit ik me voor de volle 100% bij aan!
Chapeau!

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

Op 5 november 2007 16:19:52 schreef WilToyo:
Dit is natuurlijk al vaker voorbij gekomen, maar het kan ook niet vaak genoeg gezegd worden. Ik sluit mij eigen er volledig bij aan.

Ook ik sluit me erbij aan, hoewel er wel HEEL recentelijk nog een topic aan gewijd is...

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 5 november 2007 17:45:06 schreef Jochem_S:
[...]
Ook ik sluit me erbij aan, hoewel er wel HEEL recentelijk nog een topic aan gewijd is...

Een bord voorzien van een heerlijke maaltijd komt ook vaker dan eens voor, ook recent nog, toch is het telkens weer een verblijdend gegeven :D;):)

SWS

A long answer is not short!

niet alleen de mods ontzettend bedankt voor het overeind houden van CO maar ook alle leden die altijd voor de ander klaar staan:D zou niet weten wat ik zonder jullie allen zou moeten!

Stelletje Slijmballen :-)
Nee hoor, sluit me er ook bij aan !
Vanaf het moment van inschrijving redelijk gegroeid qua kennis.

Ga Zo Door en word weer tijd voor een donatie.

Je hebt tijd of je hebt geen tijd ! als je geen tijd hebt, waar is die dan gebleven ? https://ledverlichtingsoest.com/

ik ook :) voor de 100% zoals jullie weten ik post soms best veel en ik krijg altijd nuttige reacties :D!!

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

hier ook, iedereen bedankt voor de fijen sfeer hier op het forum

niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide

Iedereen bedankt hier, vooral de Mods die hier de site netjes en overzichtelijk houden. Ga zo door. Toen ik me hier registreerde (bijna een jaar geleden) wist ik bijna niets van electronica en nu een heel stukje meer. Ook heb ik de het virus van de verslaving op gelopen, maar er zijn slechtere verslavingen zullen we maar zeggen.

Ga zo door.

toch niet van: o laat ik eens kijken of er leuke topics zijn?:) want dat heb ik momenteel

Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "

Ik glibberde zomaar dit topic binnen door al dat geslijm, houdt daar eens onmiddelijk mee op ;-)

Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand

geslijm:P we willen heus niks van ze:P:P

Ja ook best wel heel erg behoorlijk mee eens. Alleen jammer dat je geregeld een nieuwe toppic moet openen voor hetzelfde onderwerp. Maar daar wennen we wel aan.

Murphy's Law: Anything you try to fix will take longer and cost more than you think.

Nouja, heb alleen verstand van simpele dingen.
Probeer ze natuulijk wel te helpen.

Ik doe me best zeg maar.

mvg

Geachte co'ers en moderators.
Ik ben niet meer een van de jongsten maar ik moet jullie
toch mededelen dat ik van dit forum nog steeds weer leer
en probeer bij te blijven.
Ook de humor op deze site is best wel aanstekelijk.
Houwen zo!
Ik stoor mij wel een beetje aan sommigen van die starre stijfhoofdige Belgen die denken dat iedereen,die daar woont, alleen maar hun koeterwaals verstaan en denken dit uit te brengen alsof zij alleen maar op de wereld bestaan.
Zouden wij dus in het Gronings,het Fries (west en oost)
en het Brabands en het Limburgs moeten communiceren?
Doe het maar gewoon in het Nederlands, dan doe je al gek genoeg!
Groeten en ga zo door!
Mac.

Zomaar een gesprongen zekering vervangen maakt vaak meer kapot dan je lief is. We zullen er even naar kijken heeft meerdere betekenissen. Elektronica is niet eigenwijs: mensen die het niet kennen zijn dat vaak wel! Kortsluiting is bij mij: samen roken.

Als 60+er heb ik het laatste jaar hier veel dingen geleerd, of ik had zoiets van O JA zo was dat, houwenzo!!!
gr. Hans.

Een buizeneindtrap dat is het.
Henry S.

Moderator

Ikzelf heb na een aantal elektronicaloze jaren (met dank aan een ex-baas) de draad in 2004 weer opgepakt. Ben 9 maanden 'undercover' op CO geweest, veel gelezen en heel veel oh ja momenten gehad. Daarna actief gaan posten.

Dus zonder CO misschien nog meer elektronicaloze jaren...

73's de PA2HS - ik ben een radiohead, De 2019 CO labvoeding.
Shiptronic

Overleden

ik zie ook wel eens engelse en italiaanse posters voorbij komen, zelfs een duite, die in hun eigen taal posten.

waarom dan ook niet een belgische ?

ik vind het wel charmant.

e Belgie gewoon op delen, een stuk bij frankrijk en andere bij nederland, hebben we gelijk al die belasting ontduikers weer in de kraag :)

Wie de vraag stelt, zal met het antwoord moeten leren leven.

ik kom ook maar even een potje slijmen en zeggen dat dit een erg prettig forum is waar ook ik dagelijks wel iets nieuws opsteek, ondanks dat ik eigenlijk alleen maar geintreseerd ben in audio-electronica.

en we gaan hier toch geen politieke discussie houden hé.

Evarist

Golden Member

Ik heb ook veel te danken aan CO, als was het maar dat mijn todo list nog wat groter is geworden :)
Nee, alle gekheid op een stokje.Ik heb heel veel bijgeleerd. Alle brains van NL/B zijn hier verenigd.

Nihil est verum, quod non probatur primo.