Verdwenen posts/topics

Jeroen

Moderator

Zoals jullie misschien al gezien hebben, zijn er een aantal topics en posts van vanavond verdwenen. Door een stomme fout van mijn kant heb ik de backup van 18:00 uur van vandaag moeten terugzetten. De topics en posts die daarna (tot nu) gepost zijn, zijn daarom verdwenen.

Mijn excuses voor het ongemak.

fzwart

Golden Member

Gelukkig ligt het dus niet aan mij. Begon me al af te vragen of ik het voortaan rustiger aan moest gaan doen met de drank ;-)

Al is een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt dan is 't waar

Hmz... ik dacht al ineens werd de server heel traag. En nog geen minuutje later kwam ik er geeneens meer op. 403 error geen toegang. Maar watvoor fout heb je gemaakt dan als ik vragen mag.

[Bericht gewijzigd door ReneBiemans op woensdag 14 november 2007 22:15:00 (17%)

Gelukkig is de backup redelijk recent :)
Ach ja, kan gebeuren.

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare
chuckie

Honourable Member

Ik dacht, o jee, een ban o.i.d..
Terwijl ik dacht dat ik daar geen aanleiding toe gegeven had...

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Oh, dat is er aan de hand.

Tja waar gewerkt wordt gaat wel eens iets mis :)

DE OLDE

Overleden

Jeroen wie werkt maakt fouten en wie geen fouten maakt voert geen bal uit en dat is de allergrootste fout.

Wat Lefert levert, levert anders geen mens.

Typisch geval van poep raakte de ventilator?

Zorg dat je NOOIT, NOOIT, NOOIT wat met Versatel Tele2 te maken krijgt!

Ik kan de link niet leggen tussen wat marco zegt en wat jeroen zegt :p

Op 14 november 2007 22:16:29 schreef chuckie:
Ik dacht, o jee, een ban o.i.d..

Net wat ik dacht. Ben je 61 jaar, en zit je nog steeds te denken "wat heb ik nu weer fout gedaan?" :-)

@Jeroen: 't is je vergeven. Zelf ben ik vrij stipt wat het maken van backups betreft. Wat niet wil zeggen dat het nooit fout loopt...

Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)

Iemand nog toevallig het CPLD/FPGA topic recent gevolgd en pagina 23 nog in z'n cache zitten? Waren redelijk wat lange posts getypt daar nog na zessen.

Als iemand dat gezien heeft *eerst* even de browser op offline mode zetten en dan het topic pas weer openen, misschien dat er dan nog een deel te copy pasten valt.

Ik heb helaas tijdens de serverproblemen het topic geopend en nu staat er alleen dat er "geen zoekresultaten" zijn in m'n cache :(

[Bericht gewijzigd door madwizard op woensdag 14 november 2007 22:26:30 (17%)

Wees blij dat er een backup van 18:00 was, en niet van vorige week zaterdag... :S

Ik neem aan dat er met zo'n grote site wel vaker op een dag gebackuped wordt??

chuckie

Honourable Member

@Madwizard
Die lange posts van F-E?
Dat gaat wat worden als dat opnieuw moet.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ik heb iig wel pagina 22 kunnen redden, helaas 23 niet bekeken na 19:nogiets...

Zal ze erbij posten + naam ?

chuckie

Honourable Member

Ik heb 23 wel bekeken, maar heb geen idee hoe ik dat boven moet halen.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

22 staat er weer bij :),..

Browser op OFFLINE zetten, en dan bij je status bijv het FPGA topic kiezen. Als je dan naar pagina 23 gaat,,. zou daar alle tekst moeten staan.

[Bericht gewijzigd door Mr GAmba op woensdag 14 november 2007 22:38:26 (74%)

Als je zoals madwizard zei:
Je browser via menu: bestand op offline werken zetten. En dan naar de de pagina toe gaan. Dan zie je de pagina als het goed is nog. Dan haalt de browser namelijk geen info van internet maar van de bestanden die hij tijdens het surfen op je pc heeft gezet. Als je een website bekijkt komt namelijk de pagina op je pc te staan.

Fijn dat het even gemeld is, vond het al zo vreemd.

Kan niets terughalen :(.
Ik dacht toch dat ik dat topic heel recentelijk had bekeken?!
Maar goed.

Zo niet, dan toch!....GeoCaching can be a way of life....Why not? >> GeoCaching: Team SupeRare

Pfff
Ik had gelukkig CO nog open staan en een paar keer op de "vorige" button en ik kwam mijn eigen text weer tegen.
Even plakken...

Ik moet hier weer vaker komen... Wat kun je zo'n forum als deze gaan missen. :-)
chuckie

Honourable Member

Helaas, waarschijnlijk heb ik in alle consternatie het een en ander niet helemaal goed gedaan, ik kom niet verder dan 22.

Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde

Ook niet als je naar offline werken gaat en dan de link even gebruikt: http://www.circuitsonline.net/forum/view/52190/23

Hij pakt namelijk de nieuwste pagina en aangezien je waarschijnlijk de active pagina al vernieuwd hebt zie je hem niet meer.