Zo! 64 leds in 40 minuten.... (heeft me ook wel wat tijd gekost om de mal te maken, maar ok....)
[edit: ] Er komen nog wel wat antwoordjes op de vragen hieronder. Niks topsecret. Mal is hier van hardboard. Heb in postscript iets gemaakt dat ik weet waar ik moest boren. Als je eenmaal goed de slag te pakken hebt gaat het best wel snel. Maar voordat het eenmaal zo ver is....
Vandaag de rij en kolomdraden naar de connector aangesloten. Er zijn nog wat rotte contactjes: Ik heb geprobeerd door de isolatie heen te solderen. Geisoleerde draden omdat ik niet zeker wist of die draden voldoende bij mekaar uit de buurt gingen blijven.
Mail maar als je m'n mal wilt lenen, maar dan moet je hem wel zelf hier (Delft) ophalen en weer brengen... Zelf maken is niet zo lastig.
Het wordt inderdaad een led-cubus. Maar dan dimensionally challenged: voorlopig maar 1 laag.... Je ziet het nu niet, maar er zijn 3 verschillende kleuren leds. In een verhouding dat ze samen redelijk wit licht moeten kunnen produceren. De bedoeling is dat je van dichtbij duidelijk de kleuren ziet, terwijl hij "overall" netjes wit licht geeft (en instelbaare kleur door bepaalde ledjes uit of zachter te zetten).
[Bericht gewijzigd door
rew
op zondag 2 december 2007 16:08:19
(71%)