Op 5 februari 2008 16:26:18 schreef electro_freakz:
ik ben aleen nog geen radio gek...
Nee, ik ook niet. En die hele vlooiemarkt kan me ook gestolen worden. Voor wat mij betreft is het gewoon een verdwaalde vuilstort. Ik ben toch al een paar keer geweest, gewoon om wat CO'ers een keer in hun natuurlijke habitat te kunnen zien.
En dit jaar ben ik dus ook weer van de partij. Gewoon een soort CO-safari dus:

electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
moet eens kijken of ik dan vrij ben, en of ik naar utrecht wil reizen vanuit maastricht:P
edit:
rosmalen
Noord-Brabant dus:P
[Bericht gewijzigd door electro_freakz op (41%)]
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Ik ben er ook! met de camper natuurlijk 
En weten jullie al waar de stand gaat staan van CO?
Boeip: Kan ik je ook een keer zien 
[Bericht gewijzigd door Technojunk op (25%)]
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
timmie
niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
ik ben er misschien ook, moet nog even kijken of ik geen andere verplichting heb en dat ik ook vervoer heb
jorim23
Murphy's Law: Anything you try to fix will take longer and cost more than you think.
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Als het goed is staan we op de bovenring, iets wat ik vergeten was op te geven, maar dat heeft Rd12tf al rechtgezet.
Misschien moeten we iemand vragen met een Teslacoil, trekken we in ieder geval de aandacht 
MAH
Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
dan krijg je zeker aandacht. van al die amateurs die gan geen ontvangst meer hebben.. en een gratis paar blauwe ogen 
Al is het natuurlijk wel een leuk idee om een plexi pvc-buis boven de kraam langs te hangen waar zo nu en dan een mooie bliksem doorheen schiet 
@electro_freakz: T heet radiobeurs vanwege zijn ontstaan.maar er is veel meer te krijgen.. zoek maar eens in wat topics van radiobeurzen waar mensen laten zien wat ze gekocht hebben..
electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
ok:P maar helaas kan ik dan niet:( het is dan een vrijdag en dan zit ik op school|:(
ok ik kan wel:P een zaterdag duss:P
Yes 500e berichtje:P
[Bericht gewijzigd door electro_freakz op (15%)]
Technojunk
Gain11
Love the smell of ozon in the morning...
Op 6 februari 2008 13:13:41 schreef MAH:
dan krijg je zeker aandacht. van al die amateurs die gan geen ontvangst meer hebben.. en een gratis paar blauwe ogen
Al is het natuurlijk wel een leuk idee om een plexi pvc-buis boven de kraam langs te hangen waar zo nu en dan een mooie bliksem doorheen schiet@electro_freakz: T heet radiobeurs vanwege zijn ontstaan.maar er is veel meer te krijgen.. zoek maar eens in wat topics van radiobeurzen waar mensen laten zien wat ze gekocht hebben..
Misschien kan ik Jorrit overhalen met zn audio modulated tesla, heeft iedereen met een bakkie gelijk wat achtergrond muziek op hun zender. 
[Bericht gewijzigd door Gain11 op (100%)]
pcnerd
Take a parachute, and jump!
Op 6 februari 2008 12:36:09 schreef chuckie:
Als het goed is staan we op de bovenring, iets wat ik vergeten was op te geven, maar dat heeft Rd12tf al rechtgezet. [...]
Heb je al bericht van Eric van E. waar wij staan? Anders zal ik hem nog eens contacten.
Ik ben ook van plan om te gaan voor m'n eerste keer (dan kan ik tenminste m'n verjaardag ontlopen:P). En ik kan eens zien wie eraan de andere kant achter het beeldscherm zit. Vervoer moet ik dan nog regelen, ik mag nog geen auto rijden (openbaar vervoer kan, maar zie ik nog niet zo zitten). Is er nog iemand die toevallig de A27 / A15 uit komt rijden (ik woon in de buurt van Gorichem) en waar ik misschien mee mag rijden?
chuckie
Honourable Member
@Rd12tf
Nee, ik heb nog geen bericht van hem gehad.
Heb je overigens de Co mailbox al gezien?
Ik weet niet of je in week 8 kan.
Groeten Tom
chuckie
Honourable Member
ben ook te spotten in rosmalen.
Ik hoop daar een goede scoop te scoren: 2-kanaals, 40-60 Mhz weet iemand daar een betrouwbare stand ?
pcnerd
Take a parachute, and jump!
voor dit soort dingen niet, is niet echt iets standaards wat je daar tegen komt. gewoon rondlopen en hopen dat je iets leuks tegen het lijf loopt.
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Op 7 februari 2008 21:41:32 schreef trix:
ben ook te spotten in rosmalen.
Ik hoop daar een goede scoop te scoren: 2-kanaals, 40-60 Mhz weet iemand daar een betrouwbare stand ?
volgens mij kun je dan beter kijken op marktplaats, ik vindt met name de meetappartuur meestal vrij duur op dit soort markten
hoewel het een grote rotzooi is en ik me er kapot erger...heb ik vorig jaar wel wat spullen kunnen aanschaffen. dus ook ik ga dit jaar weer.
alleen die bus vanuit den bosch dat is een ramp 1 keer per uur
sinds ik nu student af ben en full-time werk, en nog op me kot van 177 euro p/m woon kijk ik nu niet meer op een 100dertje meer of minder
[Bericht gewijzigd door Jan klaasen op (25%)]