Rectificatie,

we hebben andermans toewijzing toegestuurd gekregen, zelf nog niets voor CO ontvangen.
V.....e :(

Gelukkig maakt Eat me op tijd attent hierop, tja, het was vannacht weer laat geworden (06:00 uur)...

Ik heb het BRAC ook weer gemaild, gaat goed komen ...

Jaaah!! Locatie bekend!

http://www.uploadarchief.net/files/download/rosmalen%202008%20%20boven…

Let op! De *ROOD* gekleurde stands!! D28, D29.
NIET die met de groene pijl.

(Toch wel ver van de koffie af ....)

Yes, ik ga het meteen merkeren. :)

ok:D die bewaar ik (om uit te prinen) zeker

Martijn,

Ik kom ook weer hoor !
Gaan we met zijn allen gezellig bakkie koffie doen ?
Liefst binnen ergens waar je kan zitten.
Als ik even stil sta krijg ik ontzettend last van mijn voetjes ;(

Tot dan,
Pascal

Zijn er nog meer locaties bekend?
Dan kan ik doe ook markeren. :)

@pascal
Ja tuurlijk,
bij de meeting een peuk voor de deur en verder een bak koffie bij de CO-stand.

Wil iemand van het stand-team mij even een mailtje sturen? ik weet niet precies bij wie ik moet zijn en verder hebben chuckie en rd12tf hun mail niet openbaaar...

Kijk eens aan, het KON niet verder van de koffie af :) Wel een mooie plek verder denk ik.

@MAH: zet lokatie even in startpost

[Bericht gewijzigd door Jochem op (18%)]

Kijk eens aan, het KON niet verder van de koffie af

:(

Er word aan gewerkt ... En als dat mislukt lopen we gewoon een stukje.

;)

Op 3 maart 2008 13:58:14 schreef chuckie:
Je hebt toch niet je hele huwelijksreis zitten tekenen?
;)

Doe mij ook een vrouw die dat toestaat :-P

De plek waar CO nu staat, stond vorig jaar Elektuur daar niet?

Maar als je binnenkomt zien we dus rechtsbovenaan een zwaaiden RD12f en chukie? :D (en natuurlijk een teslacoil en een stand volgeplakt met CO-stikkers..)

[Bericht gewijzigd door Technojunk op (56%)]

even voor de vraag, zullen er ook demonstraties worden gehouden? bijv, een teslacoil, enz.

Teslacoil zal wel niet gaan ivm de vonken, en de boze zendamateurs die niks meer op hun portofoon ontvangen ;)

muziekgemoduleerde vonkzender/boogzender misschien?

dan gaat de zelfde groep boos worden ;-) en het AT die ook vaak een stand hebben op rosmalen. :P

hebben we in ieder geval aandacht ;)

startpost aangepast.

Ik zal er ook zijn met paar vrienden van me. Ik kom vanuit ravenstein (Oss) met mijn DFMSB (Dikke Ford Mondeo Station Bolide), en een hoop kratten :P. Dat wordt terugrijden op mijn buitenspiegels vermoed ik :+ (gelukkig maar klein stukje :D)

nog even een originele manier vinden om mijn naam te laten zien.......Graphics Display??? :P

Gr. Rik

Is je hoofd niet herkenbaar genoeg? ;)

[Bericht gewijzigd door elmowww op (86%)]

@Rikkepic
Een dikke Ford Mondeo...?
Het is dat je de aanwezigheid van een grote verzameling kratten vermeldt, anders zou ik nooit geloven dat je nog student bent. ;)

Controleert de AT eigenlijk ook op alcohol...? :o

Laten we zeggen de gemiddelde student die iets meer te spenderen heeft, wegens een slimme woonsituatie :) de mensen die mij goed kennen weten wat ik bedoel :+ Die mondeo is van mijn ouders. En ik geloof dat de heer jongerius ook niet mag klagen :P. Jij (elmowww) bent trouwens 1 vd 2 die mij van gezicht kennen :P, dus vandaar (wellicht misschien ook de mensen die mijn putfile gezien hebben

Gr. Rik

Ik neem eigenlijk aan dat het geen bierkratten zijn.

Rik kan behoorlijk inslaan zo af en toe :O

@ Crew,.. Misschien is het een goed idee om alles dat niet meegenomen mag worden goed vast te zetten :P

hmm, doe je het ook erg best: ik reed als student al in een dikke scorpio 2.9 12V GLX :D

misschien dat ik daarom wel bij dat type ben blijven hangen... en ja die was van mijzelf!