Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
klein is fijn
Moderator
Nu daalt het nivo wel heel erg. Ik ben online wanneer ik online ben, anders niet. Meestal is dat alleen 's avonds.
Is de kofferbak afgeschermd (open of dicht)? Anders zijn de koekjes al op voor dat we in Rosmalen zijn:P. Hoewel, dan moet ik me maar inhouden.
[Bericht gewijzigd door Corné 12 op (15%)]
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Op 13 maart 2008 12:11:47 schreef Rd12tf:
Dan ken jij de koekjeslust van bepaalde CO'ers nog niet.
Ik kom ook!
Monster_Henry
My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry
Op 13 maart 2008 13:03:57 schreef Xenobinol:
[...]Ik kom ook!
Dorie, waar heb je mijn foto gevonden? 
echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
Op 13 maart 2008 12:42:48 schreef klein is fijn:
Nu daalt het nivo wel heel erg.
Dat komt door de spanning, iedereen is giechelig nerveus bij het enige uitstapje dat we krijgen, nu nog twee nachtjes slapen en dan gaan we helemaal los... probeer die energie maar eens te beteugelen.
Op 13 maart 2008 12:42:48 schreef klein is fijn:
Nu daalt het nivo wel heel erg.
ja als je dat woord al verkeerd gaat schrijven..
Xenobinol
Technology is dominated by two types of people: those who understand what they do not manage and those who manage what they do not understand
Op 13 maart 2008 16:36:14 schreef buzzer:
Volgens 'van Dale'
ni·veau (het; niveaus)
1 rang in een hiërarchie, stadium van ontwikkeling, trap van beschaving enz.
2 afstand van een horizontaal vlak ten opzichte van de grond of een ander vlak
Zo en nu weer 'on topic', krijgen we ook gevulde koeken?
@Xenobinol,
Die koeken zijn zeker van de partij ... Ik ben er zelf ook gek op.
@echtepino,
ja, het lijkt wel een club giechelende jonge meiden die voor het eerst naar een dans avondje gaan.
Maar pas op! Een beurs van die omvang is kei en kei hard werken ...

echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
Op 13 maart 2008 17:15:38 schreef Rd12tf:
ja, het lijkt wel een club giechelende jonge meiden die voor het eerst naar een dans avondje gaan.
Maar pas op! Een beurs van die omvang is kei en kei hard werken ...
Precies, dat zeg ik ook tegen mijn vrouw die op de kinderen moet passen:
"Voor mij is het ook niet leuk"
Het is nog net geen straf. Meer een roeping, een daad van zelfopoffering en zelfontplooiing volgens de harde weg.
Wat zijn we toch eigenlijk goed ... (*kuch*)
klein is fijn
Moderator
Goh, ik schrijf echt vaak woorden verkeerd ja.. Ik kom net thuis, ik heb wel weer genoeg laag-nivo alarmen naar m'n kop gekregen op m'n werk.
Ik doelde overgens meer op het 'kan je even online op MSN komen' verhaal. Dat we allemaal staan te stuiteren omdat we graag naar Rosmalen willen, dat begrijpen we allemaal. 
Op 12 maart 2008 23:48:11 schreef bprosman:
Ben wel van plan te komen. Heeft de vaste crew/moderators iets van badges zodat een "leek" kan zien wie-wie is ?
Nee, begin ik igg niet aan, merk je vanzelf. 
[...]
Is niet verkeerd, nivo mag al meer dan 30 jaar zo geschreven worden, net als buro.
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
klein is fijn
Moderator
't Kwam er redelijk op neer. Anders had je ook wel gewoon kunnen wachten tot ik weer online was. Zoals nu. Geen Niels te bekennen echter..
Technojunk
na al dat gezeur of koek: ben je g**l of wil je een koekje??
overigens is mijn auto nog maagdelijk leeg, alleen ik en mijn ego zitten erin (dus eigenlijk ben ik vol)
ik ben er dus heel vroeg daar ik meehelp opbouwen, en ik blijf lang: aangezien ik geen passagiers heb wordt mijn route zo'n beetje de A15 vana het begin tot 's hertogenbosch!!! iemand die mee wil rijden: laat mar weten...
Technojunk
Jochem
If you want to succeed, double your failure rate.
Nu de turbo van mijn bolide naar de haaien is moet ik even iets anders regelen, maar het komt goed. Heb alleen 'wat' minder budget nu 
electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
@High met Henk
Hellevoet kom ik ook vandaan!
Weet jammer genoeg nog niet of ik kan(mag) van vriendin.
Die kan niet zonder mij na een week ziek thuis te hebben gezeten.
@bleufox: laat maar even weten, ik vertrek om 6.00 uit hellevoet.. *** anti-spam-edit *** wil je wel ff oppikken als je vriendin dat goed vindt.
@jochem: ik ga waarsch ook weinig kopen, maar het wordt iig gezellig!
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (13%)]
klein is fijn
Moderator
Op 14 maart 2008 09:08:44 schreef Bluefox:
Die kan niet zonder mij na een week ziek thuis te hebben gezeten.
Neem je d'r toch gewoon mee?