klein is fijn
Moderator
Ik ook niet.
Althans, niet zonder enige andere info. Stuur anders even een mail met een duidelijke foto.
Als ik een zakje SMD voor PCnerd samenstel zal ik meteen wel wat extra zakjes maken voor de stand. Leuk voor mensen die eens wat SMD willen uitproberen.
timmie
niet met me uitspraken(of opmerkingen) eens mail me.K8048 guide
* timmie heeft wat componenten die hij ooit wilde gebruiken en nooit van gekomen is
* timmie ook nog wat pic's in overvoorraad
@buzzer: ik heb je nog een mooi voorstel gedaan, maar zoals je begrijpt: ik moet ook nog ff wat spullen op de stand dumpen! en helpen opbouwen
@ chuckie: moet ik anders ff wat voor je fabrieken vrijdag???
@KIF: ehhmmm die koekjes moet je voor bij EAT zijn (hoe toepasselijk ineens die afkorting)
Op 12 maart 2008 21:56:21 schreef klein is fijn:
[...]Staan daar ineens 20.000 users voor de stand.. Ik hoop dat je genoeg koek mee hebt.
Zoveel koek kan er niet in de auto van EchtePino, maar stel je een voor dat ze allemaal een eurootje doneren ...
@HMH Tja, hoe toepasselijk ... 
Op 12 maart 2008 22:45:56 schreef High met Henk:
@buzzer: ik heb je nog een mooi voorstel gedaan, maar zoals je begrijpt: ik moet ook nog ff wat spullen op de stand dumpen! en helpen opbouwen@ chuckie: moet ik anders ff wat voor je fabrieken vrijdag???
@KIF: ehhmmm die koekjes moet je voor bij EAT zijn (hoe toepasselijk ineens die afkorting)
natuurlijk begrijp ik dat;) nog bedankt voor dat voorstel he:) alleen ik mag van m'n pa niet zomaar bij iemand blijven logeren..
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
KIF, ik zal proberen een foto'tje te maken, maar of dat duidelijk gaat zijn...?
EAT, in je onderschrift staat ridder in de orde van rare snijbonen, dat had beter kunnen zijn "koffiebonen" gezien jouw geestdrift voor deze bruine materie 
HmH, bedankt voor het aanbod, maar ik ben er al achter.
Ik had een te grote spanningsval over twee printsporen en een draadje ertussen, heb de massa direct eraan geknalt.
Een domme fout mijnerzijds...
Nu heb ik alleen nog een 74HC138 die zijn eigen weg probeert te gaan en waarschijnlijk een paar PNP's naar de eeuwige electronica jachtvelden.
Ik had naar Sine moeten luisteren (die was hier van de week) en inplaats van te inverteren met PNP's een Schmidt T tussen de TIPs en de decoder/demux.
Ja hoor, en jij spuugt in koffie?
Ik dacht het niet! ....

//Edit
Het is trouwens Orde Der Snijbonen.
En niet Orde Der *Rare* Snijbonen.
Maar ik zie dat als compliment! 
chuckie
Honourable Member
Ervaring is de naam voor de som der fouten die we gemaakt hebben--Oscar Wilde
Op 12 maart 2008 21:56:21 schreef klein is fijn:
Staan daar ineens 20.000 users voor de stand.. Ik hoop dat je genoeg koek mee hebt.
Vergeet niet te turven!
Best wel benieuwd hoeveel er van CO langs komen.
ik ga wel koekkies eten, maar de koffie laat ik staan ivm een maag die overgevoelig is voor caffeine.....
de thee zal beter gaan mits niet te sterk. Maar gewoon water is ook goed.
WilToyo
Maak me niet gek, ik ben al gek.
Ben wel van plan te komen. Heeft de vaste crew/moderators iets van badges zodat een "leek" kan zien wie-wie is ?
klein is fijn
Moderator
O nee, daar begin ik niet aan. 
Vertel eens Wilco, ben wel benieuwd naar dat lijstje met kenmerken. 
[Bericht gewijzigd door klein is fijn op (53%)]
Technojunk
Printje geëtst hebben? mail me! | Even the invisible must be perfect | Ook een Meetsnoeren ophangrekje
Ik kom zeker langs!
Even wat SMD van KIF meenemen, en een 0402 en een 0604(of 2 wat is het) uitproberen 
Monster_Henry
My brain's all broken, but I'm feelin' alright, I feel like I'm chokin', but I'm feelin' alright, I'm goin' down fast, but I'm feelin alright, I'm not gonna last,but I'm feelin ALRIGHT! Oh Henry
Ik kom ook normaalgezien, is pas gisteren echt beslist, hopelijk zie ik dan een paar gezichten waar ik nu alleen maar namen op kan plakken...
Ik zit wel wat krap bij kas voor de moment maar aangezien ik de 14de verjaar, zal ik wel iets van budget kunnen vrijmaken 
elmowww
PA0EJE - www.eje-electronics.nl - e.jongerius[aapje]eje-electronics.nl - EJE Electronics - Elektronica/firmware ontwikkeling
Op 13 maart 2008 08:30:46 schreef Technojunk:
Ik kom zeker langs!Even wat SMD van KIF meenemen, en een 0402 en een 0604(of 2 wat is het) uitproberen
0402? pfoeh, dat lijkt me toch nog best spannend. Op het moment vind ik 0603 klein genoeg...
klein is fijn
Moderator
electro_freakz
Theo Dooms: "gezonde nieuwsgierigheid is leerzaam. "
* electro_freakz vraagt zich af of het allemaal niet nog kleiner kan
trouwens ik lust geen koffie dus die mag iemand anders hebben:P
echtepino
Word lid van de Benelux DX Club
Op 12 maart 2008 22:49:43 schreef Rd12tf:
Zoveel koek kan er niet in de auto van EchtePino, maar stel je een voor dat ze allemaal een eurootje doneren ...
Er kan slechts 587 liter koek in de kofferbak van een Toyota Camry dus op=op.
klein is fijn
Moderator
Er passen 40 koekjes van 5x5x1cm in een liter, dat is dus een totaal van 23.480 koekjes wat je kwijt kan in die achterbak.
Gaat makkelijk lukken dus. 
jovak
meten is weten, weten is meten, maar hoe kan je weten wat je allemaal moet meten en weten.
Op 13 maart 2008 11:58:22 schreef klein is fijn:
Er passen 40 koekjes van 5x5x1cm in een liter, dat is dus een totaal van 23.480 koekjes wat je kwijt kan in die achterbak.Gaat makkelijk lukken dus.
En als je lange vingers gebruikt kan je dat nog een keer met een factor vijf verhogen 
Op 13 maart 2008 11:58:22 schreef klein is fijn:
Er passen 40 koekjes van 5x5x1cm in een liter, dat is dus een totaal van 23.480 koekjes wat je kwijt kan in die achterbak.Gaat makkelijk lukken dus.
Dan ken jij de koekjeslust van bepaalde CO'ers nog niet.