'k heb een trekhaak, als jij ff wieltjes onder haar bed schroef en ff verlichting aanbrengt op het bed.......

als ze niet snurkt/schijt of zeurt, mag ze ook achterin liggen, leggen we de bank plat. heb ik 2 meter lengte... Moet ze wel in de breedte beetje delen met paar zakjes componenten....

Hmm 6 uur, wou juist een beetje uitslapen in t weekend.
Sta doordeweeks al elke dag om 5 uur op!

Maare bedankt voor t aanbod.
Ik zal dr ook maar niet opzadelen met nog meer technisch geleuter dat van mij snapt ze ook al niet he he.

Voor wie het nog niet weet. HIER moet je wezen.
Zoals je ziet parkeren geen probleem, maar vergeet niet meteen je parkeerkaart te kopen bij de kassa.

@bluefox, laat het me wel ff weten als je je alsnog bedenkt: meerijden is gratis :)

en vroeg opstaan, tja... Overigens, mee terug zou IETS lastiger worden: ik kom waarsch niet thuis morgenavond. en blijf tot na de beurs, want help uiteraard even mee afbreken bij de stand.

dus tja. Er zijn wat haken en ogen, maar ik kan je uiteraard wel even tussendoor ergens afzetten of je moet even ander vervoer regelen.

De laatste loodjes van de voorbereiding zijn in volle gang, het speciale email adres gonst van de activiteit...
Het gaat allemaal (op een paar kleine zaken na ...) redelijk soepel.

Tot morgen op de enige, echte CO stand in het Eventron te Rosmalen!

Hahaha, wat een onrust in dit topic.
Even geduld nog 1 nachtje slapen ;)

Slapen? Kan jij dan slapen? :+

;)

ik in ieder geval niet

Kan niet wachten tot morgen. Rosmalen was twee jaar geleden mijn eerste kennismaking met het zendamateurwereldje. Ging mee met een vriend om wat onderdeeltjes te kopen zodat ik wat met LEDjes enzo kon gaan spelen.

Wel vreemd dat ik geen notificaties van dit topic meer kreeg,

Tot morgen, 7.00 sharp. Hoor je een V8 geluid uit een rijdend tuinhuisje komen dan ben ik het. Rosmalens grootste rijdende koffieautomaat :-)

timmie zie je rond 10 uur verschijnen als het goed is en die zal dan wat spullen doneren bij CO stand

paar kleine componenten die ik in overvoorraad had en wat buizen waarvan ik zeker weet dat ik er nix mee doe

ik zal rond elf uur arriveren;)

Als alles meezit ben ik er rond 9.00 uur. Toegangskaartje heb ik al.
Ik kom geljk naar de CO stand, met de FDK voor Rd21tf en nog wat spulletjes voor de stand.

GJ: ventiel niet vergeten
tj: rgb led's
kif: smd setje

:).

Nou, ik zal morgen ook van de partij zijn. Nog wel even pinnen :)

Wekker staat op 7.30 uur, zodat ik er mooi om 9 uur bij aanvang kan zijn.

Op 14 maart 2008 22:18:34 schreef (Z)weetvoetje:
Wekker staat op 7.30 uur, zodat ik er mooi om 9 uur bij aanvang kan zijn.

^^^Hier ook...

Mede-hobbyisten, tot morgen! :D

jep, zie jullie morgen:P

Door omstandigheden is er een reele kans dat ik morgen niet van de partij kan zijn. Ik ga mijn stinkende best doen om toch te kunnen komen.:(:(:(

Timmie, ik doe wel wat met buizen :-) heb er daar helaas veel te weinig van. Morgen is voor mij buizen (en gerelateerde onderdelen) jacht. Verder hoop ik een scheidingstrafo te vinden, en een HV meetprobe voor een vtvm. Daarnaast weer Ctjes, enzo aanvullen.
Stiekempjes zou ik heel graag een buizentester vinden, lijkt me een machtig mooi ding, maar ik heb iets met oude meetinstrumenten.

Fred

okee, en nu allemaal je spaarvarken stuk slaan, t geld alvast in de broekzak doen en dan gaan slapen en dromen over wat je morgen allemaal tegen gaat komen en morgen allemaal fris aanwezig. ;)

mssn heb ik morgen ook een scheidingstrafo voor je

Op 14 maart 2008 22:18:06 schreef pcnerd:
kif: smd setje

kif heeft wat leuks gedaan, ik heb 20 van die setjes gemaakt. Met een beetje geluk mag ik ze alle 19 kosteloos dumpen op de CO stand.

Is er eigenlijk ook weer een kofferbak markt?

(en nu nog ff 3,5 uur pitten.. :9 )

GRrr. gisteravond ging kofferbak slot verrot heb de hele kofferbak (ruim 4oo liter) via de achterbank moeten laden....

Maar ik ga zo rijden. Zie jullie daar.

Goeiemorgen :+ Zo maar eens wakker worden.

ook goeiemorgen,
ai, sven, dat is dus na het uitladen last van je rug..
Meer mensen hier die zo met de trein naar rosmalen/den bosch gaan en daar een bus opzoeken?