heb hier een digitaalvoltmeter voor meteingen van:
10 microvolt tot 1000 volt
en van 100 picoampere tot 2 ampere.
klasse 0,01
Is een ouder toestel met nixie buizen.
Nu is mijn vraag uitslachten voor onderdelen of is dit toestel nog te goed daarvoor?Ikzelf ga het zeker niet gebruiken.

als ie nog werkt kun je het verkopen, zoniet slopen;)

Als het nog een beetje werkt is slopen zonde.
Gebruik het zelf, geef het weg, verkoop of verhuur het, maar sloop het niet.

heb hem even aangezet,werkt nog laatst kalibratie was 2001. Is een beetje te groot voor op mijn werktafel is ongeveer 60 cm diep.manual is er ook nog van.
Is van een lot meettoestellen die ik gekocht heb.

Om wat voor merk en type gaat het?

merk KVF Funkwerk Frankurt.
Type DC.I Digitalvoltmeter G-1209.010 und einschub G-1209.500.Hoop dat je hiermee wat weet,Via internet geen info gevonden.

Het lijkt me wel een grappig ding maar er is inderdaad niet veel over te vinden helaas. wat wil je er voor hebben?

Is een meettoestel uit het lab van een grote luidsprekerproducent.Manual en schema is aanwezig in het Duits weliswaar.Meestal zie je klasse 0,1 ofzo op de toestellen, daarom mijn vraag hier op CO, zou het zonde vinden een hoogwaardig meettoestel te slopen waar misschien nog iemand nut van heeft.
Plan was om de onderdelen te gebruiken voor een nixie klok te bouwen.Dus ruilen voor een paar nixiebuizen en een geetste print met schema voor een nixie klok.

OPM producent zat in ERFURT niet FRANKFURT

zal morgen een foto posten

Meestal zie je klasse 0,1 ofzo op de toestellen, daarom mijn vraag hier op CO, zou het zonde vinden een hoogwaardig meettoestel te slopen waar misschien nog iemand nut van heeft.

Waarom zou je dan slopen?

Voordat dit een verkoop topic wordt: http://www.circuitsonline.net/aanbod/