misschien toch maar de firmware en/of xwisp updaten?

Ik heb toch de laatste versie's. Zoniet waar kan ik dan de laatste versie's downloaden?

Pickit2 doet 't in 4 seconden...

hej bedankt allemaal.
Als ik het goed begrijp is dus het ontstoren het probleem?
De programmer is traag, omdat bepaalde pakketjes niet goed aankomen, en dat dus door die errorcheck, de pakketjes steeds opnieuw verzonden moeten worden.

Het ik dat goed?

welk bestelnummer van farnell heb ik nodig als ferrite bead, in smd versie. dan ga ik het eens proberen te etsen, en dan kijken wat het doet. Ik heb eerst al bij farnell zitten kijken, maar ik weet niet welke ik nodig heb.

Groeten Rik

niemand die het bestelnummer weet van de ferrite bead die bij deze FT232RL hoort? Dan kan ik een print etsen, en het dan nog eens proberen.

in de datasheet staat dat de waarde afhangt van de totale stroom die van de 5V bus gepakt wordt. Bij mij zit die net alleen met de FT232R verbonden. wellicht dat ik er later misschien ook nog de te programmeren PIC mee voedt, maar zeker niet meer.

Groeten Rik

Ik pak een pen-vulling, en draai daar een draadje 3x om heen. Dat is het spoeltje dat ik gebruik om mijn FT323xx's te voeden (xx= BM of RL).

aha, oke, maar ik bedoelde eigenlijk de smd versie, maakt dat veel uit welk type je zou nemen?

alvast bedankt,

Gr. Rik