Geslaagd? Ik dacht echt dat thevel's vib'tor dichter bij de opdracht lag, maar Ach, waarom niet.
Post een apparaat(je) in de lelijkste behuizing ooit
big bang
Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Die was ook geslaagd, maar we moeten opletten dat de mods er geen slot aanhangen, en de kableerfoto was nog "net" ietsje meer!
- - big bang - -
picsels
Volgend project: 7-seg gaming displays; dan dec-1982 labvoeding afmaken, dan funcgen met ad9833 afmaken, dan...
Eh, ikke 
Lade van een oud wandmeubel, en raad maar eens waar de voorkant (ik zou het woord frontje niet willen gebruiken) van is gemaakt 

(20 jaar oude Elex 'labvoeding')
Pertinax
Mijn thuis is waar mijn Weller staat
Of dit.
Na eerst een mooi gat voor een beeldbuisje gezaagd en gevijld te hebben, bleek het rechthoekig gat voor de display verkeerd afgetekend en te groot.
Op 3 september 2008 21:41:18 schreef picsels:
Eh, ikke
Lade van een oud wandmeubel, en raad maar eens waar de voorkant (ik zou het woord frontje niet willen gebruiken) van is gemaakt(20 jaar oude Elex 'labvoeding')
MISHANDELING VAN EEN MOOIE DUAL!!!
SCHAAM JE
ik doe een moord voor een mooie kap voor mij 1219
picsels
Volgend project: 7-seg gaming displays; dan dec-1982 labvoeding afmaken, dan funcgen met ad9833 afmaken, dan...
Ach, je was jong en deed wel eens domme dingen 
@sine: Elex 31; maart '86; opgebouwd op een originele Elex print formaat 2.
[Bericht gewijzigd door picsels op (24%)]
pros
Prosper, yop la boum, c'est le roi du macadam (aldus Maurice Chevalier)
Op 3 september 2008 21:43:59 schreef Pertinax:
Na eerst een mooi gat voor een beeldbuisje gezaagd en gevijld te hebben, bleek het rechthoekig gat voor de display verkeerd afgetekend en te groot.
Dat had je zo kunnen oplossen:
picsels
Op 3 september 2008 21:58:32 schreef Zom-B:
Auw, mijn ogen. Die elex labvoeding is echt een fail (win)
Een schakeling met meer dan 22 componenten in TO-92 behuizing.
ik ga niet voor de winst, maar vindt dit ook een dom ontworpen ding:
waarom in zoiets nou niet een transistor array?
[Bericht gewijzigd door High met Henk op (15%)]
http://www.transistor-clock.com/index_files/IMG_1269_done.JPG wat dachten jullie hiervan (ik link maar even naar de site omdat het niet iets van mezelf is)
194 torren
pros
Daarom:
Build this wall clock kit and send the world a message.
The message may be;· A techno-geek lives here, or
· Look how things were built before Integrated Circuits appeared, or
· Look at the complex beauty of all these components working together
Ik heb toevallig pas nog een klok gezien die de onrust in een mechanisch uurwerk stuurde / synchroniseerde met een joekel van een kristal wat met een discrete delertrein trug gedeeld werd naar de klok frequentie.
Elke flipflop stond op een eigen bordje die dan weer op een "moederbord" geplugd waren.
Erg leuke techniek 
nou sine ik denk dat jij hebt gewonnen (high met henk en ikzelf hebben iets gepost dat niet van onszelf is)
EDIT: ik zie net in de regels nergens staan dat het van jezelf moet zijn maar neem jij hem toch maar want ik weet even geen goede
[Bericht gewijzigd door gideon_wackers op (38%)]
picsels
Op 4 september 2008 09:07:01 schreef Sine:
Daar heb ik twee kandidaten voor :
Niets aan af te doen 
Oke ... volgende opdracht :
elektronica in glas
Hoe en wat mag je zelf invullen, iets met buizen valt er onder ... maar andere dingen mag natuurlijk ook.
pros