µC tutorial super !

Bedankt voor de lang verwachte µC tutorial. Ik ben er héééééééél blij mee !

bloep....

Op ma 10-06-2002 14:48:17 schreef Prutsertje:
Bedankt voor de lang verwachte µC tutorial. Ik ben er héééééééél blij mee !

Bedankt, ik hoop dat jullie er veel aan hebben. Het is mijn 1e grote artikel dus ben benieuwd. Verdere reacties en opmerkingen zijn altijd welkom.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer
Jeroen

Moderator

Ik wil bij deze Bastiaan ook bedanken voor het maken van de tutorial :-)

jup ik ben er ook blij mee maar ik ga toch een andere progger bouwen

In order to succeed you must fail, so that you know what not to do the next time.

dit is echt zuper die tutorial! :):):):):):):)

Hieper de piep!

Ik kan het nu nog niet bezien want ik zit volop in de examen maar zal het zeker eens bestuderen.
Maar zo te zien in de vorige antwooren is het best wel goed. :)

I like it when a plan comes together http://www.geocities.com/elektrozone

Een hele goede tutorial. Maar er is een ding waar ik een vraagje over heb. Het gaat over de schakeling die er bij zit. http://www.circuitsonline.net/circuits/view.php?id=94
ij de prijs opgave staat dat de gehele schakeling ongeveer 10 euro kost. Waar koop je een PIC zo goedkoop?? Als het bij conrad is welk bestel nummer heeft het dan??
En is het geen idee om zoiets ook in de tutorial te vermelden?? Prijs klasses en mischien ook een tabel wat PICs aan kunnen??

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

De omschrijving is PIC16F84-04/P met DIP behuizing en kost 9.84 euro. Het bestelnummer is : 146773-89 Bij conrad wel te verstaan. En ik zal ff kijken in hoeverre ik dat toevoeg aan de tutorial. Bij de schakeling zal ik het iig wel ff toevoegen.

Bachelor of Engineering -- Microcontrollers AVR, PIC (asm, C), PC applicaties (C, C++), Webpages (HTML, CSS, PHP, SQL), Rail-infra engineer

top artikel man :)

zullen veel mensen wat aan hebben,

Keep up the good work :P

IF you can't convince them, then confuse them!

Mooi werk man!!
Sta nu maar klaar voor een golf van vragen...

pointers don't kill programs, programmers kill programs