Mijn zoon zou zich willen registreren

Hallo.
Mijn zoon zouw zich ook willen registreren.
Nu is mijn vraag.
Mag dat via hetzelfde email adres.
Maar dan wel onder een andere naam natuurlijk.
Bedankt.
MVG DANNY

Hm, interessante vraag. Ik denk dat het gerust mag, maar dat het niet kan. Aangezien je hier in moet loggen met je email-adres, is dat de unieke factor...

Voor een definitief antwoord moet je even op een modje wachten, maar voorlopig kun je misschien eens kijken of je voor je zoon een gmail- of hotmail-account aan kunt maken.

If you want to succeed, double your failure rate.

Bedankt.
Zal maar even afwachten.
Danny

Bij elke internet provider kun je e-mail aliassen aanmaken. Zo kun je ieder een uniek e-mail adres hebben en kan de circuitsonline server vader en zoon uit elkaar houden.

Mijn echte naam: Joris | Mijn elektronica website: Fuzzcraft.com

Ik heb nog gmail invitaties over, ik wil er gerust een sturen naar je.

free_electron

Silicon Member

Op 12 november 2008 19:35:39 schreef chrome:
Ik heb nog gmail invitaties over, ik wil er gerust een sturen naar je.

? sedert wanneer moet je daar invitaties voor hebben ?

Professioneel ElectronenTemmer - siliconvalleygarage.com - De voltooid verleden tijd van 'halfgeleider' is 'zand' ... US 8,032,693 / US 7,714,746 / US 7,355,303 / US 7,098,557 / US 6,762,632 / EP 1804159 - Real programmers write Hex into ROM

In het begin kon je zonder geen account aanmaken, de situatie nu ken ik niet maar aangezien ze nog steeds bestaan denk ik dat je nog altijd een invite nodig hebt..

In de tijd van de Bèta had je die in elk geval nodig ;)

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

Nu heb je volgens mij geen uitnodiging meer nodig...

GJ_

Moderator

Op 12 november 2008 19:16:06 schreef Jochem_S:...Aangezien je hier in moet loggen met je email-adres, is dat de unieke factor...

idd, gewoon een hotmail (kuch) of gmail adres aanmaken.

Het is niet eens dat het verboden is, het kan gewoon niet. Het zou ook erg onpraktisch zijn als je bijvoorbeeld je password vergeet. Er word dan een nieuwe naar het dan gezamelijke mailadres gestuurd. En een password is toch bedoeld erg persoonlijk te zijn.

Frederick E. Terman

Honourable Member

Hier staat by skynet hoe het moet.

4. Kan ik mijn E-mailadres veranderen ?
Ja, dat is mogelijk. U kan tot 6 e-mailadressen of "alias" opstellen, m.a.w. andere namen of nicknames die u worden toegekend en waarvan de berichten automatisch naar uw inbox worden doorgezonden. U kan de alias naar keuze wijzigen.

Keramisch, kalibratie, parasitair: woordenlijst.org

Wil je graag spam, dan is hotmail en gmail de aangewezen email.
Neem een adres bij Yahoo (www.yahoo.nl) die blijft van spam vrij zolang je je adres maar niet overal uitgeeft.

Dat kump er noe van....

Onzin, gmail heeft een geweldige spamfilter, dus ja ik krijg 40 spamberichten per maand, maar die kom ik niet in mijn normale mail tegen.

LED there be light

Ik krijg anders aardig wat spam op m'n Yahoo adres. Meeste gaat direkt naar de span folder, maar lang niet alles.
Google biedt een hoop mogelijkheden naast email. Aanrader.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein

Op 13 november 2008 00:15:56 schreef Periang:
Wil je graag spam, dan is hotmail en gmail de aangewezen email. ...

Niet mee eens. Bij mijn provider (nu Ziggo, voorheen Wanadoo/Orange/Online) zo'n 20-50 spamberichten per dag. Bij mijn Hotmail account (inmiddels 6 jaar in gebruik)gemiddeld 1 per maand!

40 spamberichtjes ?! Ik krijg er op mijn gmail zo'n 1200 per maand, als alle adressen die naar mijn account doorverwijzen daadwerkelijk werken nog een paar honderd meer.
Het is enkel een getal, ik vertrouw op het filter en kijk er nooit naar.
Een keer in de zoveel tijd is het filter even kort down, dan komen er een paar in de inbox terecht die je dan met de hand de deur moet wijzen ;)

Het werkt verder perfect, integratie met Gtalk (history..) , Documents en Calender is handig en het binnenhalen van backups met Mail werkt feilloos. Mocht ik iets aan moeten raden .. :)

snap het niet helemaal.

ok ik heb op een gmail account ook per maand 1200 spam maar die wordt beetje als dump gebruikt.

mijn prive adres is verder gewoon spam vrij. nergens last van.

alle 2 gmail.

timo

hoe hoger in de mast aan het werk, hoe mooier het uitzicht

ook hier gmail, gemiddeld staan er zo een 800-1000 spam berichten in mijn spambox, maja, ik spam mijn adres ook overal, dus wat dat betreft :-). Nooit echt last van spam in mijn thunderbird, dat wat er binnenkomt wordt ook meteen door thunderbird in de spam gezet (miss 1 per maand?)

Ik heb nog wel geteld 99invites over :-]

Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)

Tis maar net wat je met je adres doet. Ik heb geen spamfilter, maar ook geen spam. Je main-account moet je gewoon niet overal dumpen.

Hoewel... Zelfs een bedrijf waar je het niet van verwacht kan, al dan niet opzettelijk, ineens z'n hele email-bestand met een spammer gedeeld hebben. Zo ontvang ik (en met mij vele andere klanten van ze) sinds een bepaald moment ineens specifieke spam van bedrijf xyz dat handelt in electronica. Die spam komt op bedrijf.xyz@ domeinnaam.punt.nl binnen, dus dan hoef ik niet lang te raden wat de bron is.

Overigens zijn dit uitzonderingen op de regel. De oplossing (een alias naar dev/null) is dan vrij simpel.

Voor te-verwachten-spammers gebruik ik een hotmail-dump.

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 13 november 2008 11:46:43 schreef Carel M.:
[...]
Niet mee eens. Bij mijn provider (nu Ziggo, voorheen Wanadoo/Orange/Online) zo'n 20-50 spamberichten per dag. Bij mijn Hotmail account (inmiddels 6 jaar in gebruik)gemiddeld 1 per maand!

Dat heb ik ook. Ook die hele rij providers gehad en 100 spam per dag. Dat was nota bene mijn 'schone' e-mailadres. Mijn hotmail was mijn dump... Dat is inmiddels omgedraaid. Hotmail is serieus geworden en Online (Of hoe dat inmiddels weer heet) de dump...

Voorzanger in het genootschap der Mexicaanse Hond. || Waarom houd je altijd schroefjes en ringetjes over nadat je een apparaat hebt gerepareerd?

Hallo iedereen.
Alvast bedankt voor al die reacties.
Maar wat is nu het simpelste en vooral het veiligste.
Wens niet te veel problemen te krijgen met mijn pc.
Mvg Danny.

Ik heb nog wel geteld 99invites over :-]

Lekker sociaal ben jij ;)

Gmail is echt heel goed gebruik het ook. En dan kan je met thunderbird of outlook express( o sh*t dat is niet opensource ;) ) Gebruiken zodat je niet de webmail hoeft te gebruiken. Daar ga je geen problemen mee krijgen.

Je kan, zoals FET schreef, gewoon bij skynet een nieuw e-mailadres aanvragen. Je zoon zal op een gegeven moment toch een eigen e-mailadres willen...

Voorzanger in het genootschap der Mexicaanse Hond. || Waarom houd je altijd schroefjes en ringetjes over nadat je een apparaat hebt gerepareerd?

Kies een gratis account bij Gmail of Hotmail en laat dat voor wat het is. Je bent niet verplicht daar iets mee te doen, toch. Hooguit voor een retourmail met bevestigingscode bij het aanmelden op deze of gene website.
Dat emailadres kun je dan gebruiken voor het aanmelden van je zoon bij CO.

Ik heb nog een tweede account bij Hotmail voor 'n scouting activiteit. Dat adres is nauwelijks bekend en er komt dan ook nooit spam binnen.

Oke.
Zal eens zien of het lukt.
NB:mijn internet verbinding is wel via belgacom tv.
Bedankt.

Zo veel zal er echt niet fout gaan bij het aanmaken van een gratis email account hoor. T'is geen rocket science.
Of het account veel spam aantrekt is in dit geval ook niet echt boeiend. Je gebruikt het in eerste instantie toch alleen maar om je aan te melden bij CO.

"We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them" - Albert Einstein