het grote interessante aanbiedingen topic

Dit topic is gesloten

bjokal

Golden Member

als je die in je vinger prikt heb je ze er nog niet uit !

Dus het zijn echte glasvezels, en niet van die pof fibers (kunststof). Ik heb een aantal bundels besteld, en ik ga ze met de eindkapjes gebruiken. In ieder geval bedankt voor de tip Sine ;-)

Die opruiming bij farnell is inderdaad interessant. 2 weken terug heb ik nog een bestelling gedaan. Bijv. 35A brugcellen voor 0,6 €/st. Het is alleen even zoeken tussen al dat spul.

"Of all the things I've lost I miss my mind the most"
Sine

Moderator

Jup, die farnell tip is een mooie ... ik heb in ieder geval weer een mandje vol ;)

Jazeker, echte fiber, deze werden gebruikt in de bekende matrix borden boven de snelwegen ... en ik wil niet weten wat zo'n assembly ooit gekost heeft.

Er staan in het krantje van het kruitvat weer oventjes.
http://www.elektronicastynus.be/co/index.php?dir=div/&file=oven.JPG
Zouden die geschikt zijn voor een reflow oventje?

Met vriendelijke groet, Stynus ||| http://www.elektronicastynus.be ||| http://e-stynus.com ||| --> Automatische trapverlichting <--

Zo'n type heeft xantos ook gebruikt voor zijn oven, alleen van een ander merk dan. Pas maar op met die "watshome" van de week een hele serie producten teruggehaald. ;)

Op 15 oktober 2008 23:13:15 schreef bjokal:
Bijv. 35A brugcellen voor 0,6 €/st. Het is alleen even zoeken tussen al dat spul.

Idd. op het bedrijf hebben we er ook een doos van 50st van gekocht.

Op 15 oktober 2008 23:32:55 schreef Sine:
Jup, die farnell tip is een mooie ... ik heb in ieder geval weer een mandje vol ;)

Alstublieft. Het is altijd leuk om eens de hobbystock aan te kunnen vullen zonder dat je echt naar de prijs moet kijken!
Nu moet ik even jullie mening vragen: Farnell doet ook nog een afprijsaktie in oktober op gereedschappen.
Heb ik het bekende Weller WSD81 stationnetje gevonden. Aantrekkelijke prijs? Of niet?

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
help

Golden Member

Farnell ligt hier op het moment een beetje plat .. :( ?
Jullie hebben zeker al teveel besteld :P

Het is jammer dat die reels van 0805 en 1208(?) er 5000 op hebben zitten. Is denk ik beetje veel van het goede. :(

Ik ben programmeur! geen electronicus! http://www.daantimmer.nl/ Er is een ontwerp! nu nog inhoud :-)

Er zijn ook reels van 1000 stuks, voor 0805, heb er hier ook wat van gekocht. Het is dan wel nemen wat er nog is, ik weet het.

Wat betreft die reels van 5000st, zou je moeten kunnen splitten met bvb. 10 personen, dan heb je 500st voor 0.5€. Misschien over CO via een gezamelijke inkoopactie?

- - big bang - -

edit: Deze hebben ze ook nog altijd, een current transformer voor de mensen die eens graag trafogekoppeld stromen meten, wij hebben er ook een voorraadje van ingeslagen, die dingen kosten normaal 15€!

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten
Lucky Luke

Golden Member

Bij de gamma ook "zendergestuurde" klokjes (zo noemen zij het) voor zo'n 9 euro. Maar kan dus nog goedkoper als ik de post hiervoor lees.

Eluke.nl | De mens onderscheid zich van (andere) dieren door o.a. complexe gereedschappen en bouwwerken te maken. Mens zijn is nerd zijn. Blijf Maken. (Of wordt, bijvoorbeeld, cultuurhistoricus)

Ik zag net in de Kijkshop krant een Bauker accu schroevendraaier CSD36M.1 http://www.kijkshop.nl/product/19699/246-489-1887/vrije-tijd/gereedsch…
14,99 zijn wel handige dingen dacht ik zo:+:P

Met succes begonnen met programeren| geen electronica.???.... DAN MAAR ICT.

die heb ik gekocht. al een tijdje terug ding werkt als een trein eigenlijk !! zit nog een complete bitset bij en alles.

[Bericht gewijzigd door Henry S. op zaterdag 18 oktober 2008 23:33:36 (61%)

300 gram motivatie -> kop van de hamer!

dat is mooi want ik wil hem maandag ook kopen:) die dingen zijn verdomt handig:+

gaat de accu een beetje lang mee? en is hij een beetje krachtig?

[Bericht gewijzigd door joost53 op zaterdag 18 oktober 2008 23:24:33 (30%)

Met succes begonnen met programeren| geen electronica.???.... DAN MAAR ICT.

Heb op marktplaats 5stuks LM12CLK zien staan. Prijs valt redelijk mee gezien de nieuwprijs voor deze zware opampjes.
Hier
Hier is datasheet

- - big bang - -

Niets is zo eerlijk verdeeld als verstand: iedereen denkt er genoeg van te bezitten

Op marktplaats zojuist een gratis op te halen buizen oscilloscoop tegengekomen, mss is er iemand die in de buurt woont en interesse heeft.

linkje

grtz

'Ours is the age which is proud of machines that think, and suspicious of men who try to' (H. Mumford Jones)

is verplaatst naar V & A

[Bericht gewijzigd door ieddev op donderdag 30 oktober 2008 15:38:44 (90%)

help

Golden Member

Dit topic is toch voor interessante aanbiedingen en niet om je eigen spullen te koop aan te bieden. Daarvoor hebben we hier Vraag & Aanbod.

Bij de action hebben ze nu 12v zonnepaneeltjes voor 9,99!
Ook een invertor 12v in 230 uit aan 150watt max voor 18,99

Op 30 oktober 2008 15:53:27 schreef shogun:
Bij de action hebben ze nu 12v zonnepaneeltjes voor 9,99!

nu nog even wachten op iemand die daar eens echt aan meet wat hij levert ;)

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Voor de telefoonliefhebbers het volgende gespot op marktplaats:
telefoon tikken teller

Tja, om dit soort dingen nou in dit topic te plaatsen...

Daarbij: de KPN zet de vereiste puls niet meer op de lijn tegenwoordig.

If you want to succeed, double your failure rate.

Op 30 oktober 2008 15:56:30 schreef Wouter van Ooijen:
[...]

nu nog even wachten op iemand die daar eens echt aan meet wat hij levert ;)

ik heb hem.
hij levert max 17,65volt en 1,5wat wat ik tot nu toe kon meten.
dan op de verpakking zetten dat het is om 12v accu op te laden.

met vriendelijke groet, jalee

Op 11 november 2008 17:29:17 schreef jalee:
hij levert max 17,65volt en 1,5wat wat ik tot nu toe kon meten.
dan op de verpakking zetten dat het is om 12v accu op te laden.

Als die 17.65 de open spanning is dan is dat toch prima (misschien zelfs ietsje laag) om een 12V accu op te laden?

Wouter van Ooijen: VOTI webwinkel, docent HvU (Technische Informatica); C++ on mictrocontrollers blog

Tja, als je zo'n 50 dagen de tijd hebt om te wachten tot je autoaccu (~40Ah) vol is, gaat dat prima...

Een manager is iemand die denkt dat negen vrouwen in één maand een kind kunnen maken

die dingen zijn ook bedoeld om de accu op spanning te houden tijdens een lange periode van niet gebruiken.
ach, zo voor de lader van een autonoom robotje is t nog best leuk.

Every machine is a smoke machine if you operate it wrong enough
klein is fijn

Moderator

Ik krijg net een nieuwsbrief van Display, de hele maand December geen verzendkosten: http://www.display.nl/

Ik zie daar een paar leuke Weller Pyropen aanbiedingen staan. Met veel dingen zijn ze behoorlijk duurder dan anderen, maar ze hebben best veel spullen die normaal moeilijk te vinden zijn.

[Bericht gewijzigd door klein is fijn op maandag 1 december 2008 22:27:17 (13%)

Dit topic is gesloten