Mini HiFi keten

Ik heb een kleien HiFi keten van Philips en daar scheelt iets aan namelijk uit 1 luidspreker komt geen bas meer en als ik ze wissel is het net hetzelfde, het enigste wat je hoort zijn de tweeters.

Wat kan dit zijn en hoe kan ik dit oplossen/repareren

Groeten AnD

opgeblazen...

of misschien de speaker draden los getrilt of zoiets.

IF you can't convince them, then confuse them!

licht het niet aan de instellingen

God schiep de wereld, wij het internet ...

Nee, er hangen 2 luidsprekers op en uit 1 van de speakers komt het volle vermogen gelijk dat normaal moet zijn en uit de andere speaker hoor je alleen de hoge tonen dus de tweeters werken alleen.

En als ik nu die boxen omwissel (want ik dacht dat 1 box niet zou werken) dan is het nog hetzelfde dan speelt de box die normaal werkte niet normaal (die speelt dan gelijk de speaker die niet werkte) dus het moet aan de elektronica liggen, ergens aan de uitgangen.

Dit had/heb ik ook. Ik heb dat hele ding open gehaald en alle uitgangen (naar de speakers toe) door gemeten. Toen heb ik met een tor tester ook de uitgang van de power amp door gemeten, deze bleek kapot te zijn.
Wat ik je aanraad is de uitgang door te meten. En kijken of de draden van de EQ naar de POWER amp nog goed zitten. Het kan zijn dat van jouw Kanaal de EQ wordt afgekapt door een "kapotte leiding".
Suc6 en hou me op de hoogte.
Peace

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ

Ik sluit me volledig aan bij MADdie, het kan ook nog zijn natuurlijk dat een van de EQ potmeters kapot is of de bass potmeter (als deze stereo zijn uitgevoerd tenminste dat is bij sommige setjes zo namelijk).

[offtopic]
MAD nog gefeliciteerd, we willen nou wel allemaal gebak hè ? :)
[/offtopic]

Ok ik zal morgen eens kijken en dan zal ik jullie op de hoogte houden.

Op za 15-06-2002 14:37:39 schreef Antoine:
Ik sluit me volledig aan bij MADdie, het kan ook nog zijn natuurlijk dat een van de EQ potmeters kapot is of de bass potmeter (als deze stereo zijn uitgevoerd tenminste dat is bij sommige setjes zo namelijk).

[offtopic]
MAD nog gefeliciteerd, we willen nou wel allemaal gebak hè ? :)
[/offtopic]

[offtopic] Nou als jij het betaald en Nederland rond rijdt ;) [/offtopic]

Kijk ook op de site waar ik MOD van ben :) www.schakelingenonline.nl Ik heb geen leven :( ik ben student www.horizoncollege.nl Help MIJ